1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 3 jan 2010.

1. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    als het de missie is die ik denk dat het is kan je die persoon vinden tegen de kathedraal (groot wit gebouw) en rechts van de toren waar je eagle view punt is,

2. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Is dit bij die soort markt?

Dan staat de persoon op de muur van de stad die aan de markt grenst, die persoon staat daarboven achter een muur bij het hoogste gedeelte van de muur daar, dus zie je hem niet zo me eagle vision

3. Remco

Remco Guest

Ik heb even een vraagje, ik was even met die Assassin Contracts bezig in Florence. En nu moet ik zo'n gast neerhalen zonder 'detected' te worden. Die gast staat dan in een soort steegje met iemand te praten met een beide kanten een stuk of 5 guards. Ik heb echt al van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.. Iemand enig idee?

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Via de buitenkant op de muur klimmen dan kan je via een rand over de guards heen sneaken. Vervolgens hangend aan de richel een air assasination uitvoeren.

5. Remco

Remco Guest

Jemig, da's ook lame. Ik had veel mooiere tactieken bedacht en die werkten niet :+

Maar iig bedankt :)

6. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    je kan ook dieven, huurlingen of courtesans inhuren en ze erop af sturen, werkte bij mij.

7. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik pakte gewoon m'n pistool en schoot erop van ver :D

8. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd wat vrouwen erop af sturen en dan rustig binnen wandelen waarna je met alle plezier je mes onder in zijn kinnetje duwt. Kan die niet zo goed tegen ;)

9. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg gister eindelijk Altair's armor, hartstikke blij mee natuurlijk. Maar ik vond 1 ding zo raar. Heb je 6x jezelf rotgeklommen voor die armor, moet je vervolgens Altaïrs zwaard gaan kopen! voor 42.000 florijnen. Beetje vreemd, die hadden ze er gewoon bij moeten doen in mijn ogen. Niet dat het geld zo'n probleem is, maar vond het gewoon raar.

10. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Je wist toch al dat je het zwaard niet zou krijgen als je achter die tralies kijkt in de kelder.

11. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik wist dus niet dat ik het vervolgens wel zou kunnen krijgen door het te kopen!

12. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Je hoeft het toch niet te kopen? Ik vond het juist een leuke verassing.

13. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was mijn punt ook niet, zeker was het een leuke verrassing. Het ging er mij om dat je voor het armor van Altaïr 6x de acrobaat uit moet hangen en veel moeite moet doen en dat zwaard kun je dan achteraf gewoon kopen. Had liever gezien dat dat of bij het armor zat, of dat je daar ook iets speciaals voor moest doen. Tuurlijk heb ik het gekocht ;)

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik snap wat je bedoelt. Misschien hadden ze 5 tombes voor het Armor moeten doen, en 1 extra moeilijke tombe voor het zwaard.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Geen idee wat dit inhoud, maar post het toch maar even.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    DLC? Zal iig geen sequel zijn.

Bah, blijf weg met die MP in mijn AC. :+

edit: Oh wacht... Of het moet splitscreen hebben! :9
    Dan vind ik het nog steeds niet passen in een AC game, maar kan ik er tenminste wel van genieten.

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als het goed is is het DLC voor AC2.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geloof ik niks van. Staat niks over in de Press Release, dus dat zit die site gewoon te verzinnen.

Ze wisten zelf nog niet eens waar het volgende deel zich zou afspelen, maar ze zouden nu dan wel al bekend maken dat er MP in het 3e deel komt? To soon...

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    AC2 = Assassin's Creed 2 Dulle. :+ Die MP DLC moet uitkomen voor AC2 + die 2 singleplayer DLC.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Argh, ben lekker bezig. :+

Zat net een site te lezen die beweerde dat het voor AC3 was. Sorry. :p

Deel Deze Pagina