1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    [​IMG]

    "I watch them fight and die in the name of freedom. They speak of liberty and justice, but for whom?"

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    [​IMG] [​IMG][​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [yt]BVUMPrv8oRw[/yt]
    [yt]nL6chDa7T8Q[/yt]
    [yt]ph9jn5kRo9k[/yt]
    [yt]mVF8z0L0Oag[/yt]
    [yt]dGqg7s4BKFM[/yt]
    [yt]pAb-Joqhrz8&[/yt]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Thanks aan JeeEm voor een nieuwe layout qua startposts. Blijf er aan werken en tweaken, maar ziet er echt tof uit. Blokjes en banners doen me daarnaast aan de metro interface denken, zeker hiermee doorgaan. Nogmaals, thanks! :D
     
  3. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook in dit deel aanwezig.
    Vandaag ga ik het spel afronden denk ik.
    Zit nu op 99% compleet.


    Hoop dit deel ook op 100% af te ronden.Dan heb ik alles op 100%.

    Geweldig om te zien dat je alle trophies hebt en 100% sync bij ACC.
    Hoop dat het volgende deel zich af gaat spelen in China.

    De film die afspeelt na Revlations lijdt hij een Chinese dame op.Ik had verwacht dat deel 3 al in China zou zijn , maar indianen was ook een mooie keuze.

    Stel je voor dat je in China en dergelijke over de daken enzo kunt rennen.
    De architectuur is geweldig in China en daarom lijkt het me juist mooi als het daar afspeelt.
    Denk aan Acc 1 het stukje Jerusalem.
    Dat zal dan veel vaker voorkomen zoals Tokyo en dergelijke.

    Maar wie zal het zeggen :D
    Het ligt aan Activision.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind de opzet en opbouw in de game echt super. In vorige delen vond ik dat je te snel in het verhaal werd gegooid. In deel 3 begin je zowat echt bij 0 en langzaam groei je naar de status van Assassin toe. Veel mensen vinden het niks, maar ik vind het tof gedaan!
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het ook top zelf. Natuurlijk, ik kan niet wachten tot ik een echte Assassin ben, maar ik zit te genieten van alles. Het ziet er ook heel goed uit allemaal. Behalve het paardrijden, maar dat komt door RDR.
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ubisoft.
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het wordt wel beter, ben nu tijdje bezig met Connor en inmiddels een assassin. Vanmiddag flink non-stop gespeeld, gelukkig. Kan niet wachten om weer verder te gaan, naval missies zijn ook bruut!
     
  8. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het niet helemaal eens met het standpunt over de hoge cijfers.
    Een heleboel dingen in de game zijn, objectief gezien, zeker verbeterd. Een van de heikele punten van de AC-serie, zeker de Ezio-trilogie, was te weinig vernieuwing. En dat is zeker iets wat ze hebben aangepakt: de Naval missions, het rennen, een aantal side-missions. Dus qua dat verdient de game een hoog cijfer. De gameplay blijft dan natuurlijk iets subjectiefs, en dat moet iedere reviewer zelf maar bepalen.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd is ook een beetje raar. Ze kunnen ook geen 180 graden draaien want dan is het geen AC meer. En daar kunnen ze ook niet een cijfer aan vast plakken. Want dan kan je elke shooter of COD ook geen 8 of 9 meer geven. :)

    De game is gewoon een stuk mooier, die omgevingen zijn groter de animaties zijn verbeterd en een cyclus van dag en nacht samen met jaargetijden en de Naval missies zijn tof en voegen wat toe
    Alle andere dingen zoals vind Connor niks. Begin is saai is allemaal een mening en geen feit.
     
  10. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    ik moet toegeven nu ik in sec 10 aangekomen ben dat de side missies toch wel een beetje gaan vervelen. bruiloften, en vooral die fantasie zooi van de frontier mannen.
     
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Daardoor is het, persoonlijk, echt een veel betere game dan de vorige delen. Veel meer leven in het spel zoals bovenstaande effecten:)!
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  13. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Is echt te lang om allemaal te lezen, maar het eerst deel gelezen en dat komt inderdaad wel overheen. Het zijn echt veranderingen waar je van moet houden
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Consistently beautiful" en je vind het een "eerlijke" review.
    De bewegingen zijn zoveel better veel vloeiender ten opzichte van de eerdere delen en doet die veel meer alles in een vloeiende bewegingen ipv sprong - pauze - sprong zelfs over een paar balken.
     
  15. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zag net een kano op een screenshot, kun je ook echt ergens met een kano varen?
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, ik ben het niet tegengekomen of kan het mij niet meer herinneren in ieder geval en ik geloof dat ik alle missies gedaan heb.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gave startpost _O_!! Alleen zou ik in de banners III ook in het rood doen ipv blauw. Maar verder prachtig hoor!
     
  18. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net het gehele spel uitgespeeld.

    Ben erg blij dat ik het spel gespeeld heb.
    Ga er zeker direct weer aan beginnen.
    GEWELDIGE gameplay.

    Vind het einde wat matig maar goed.


    Mensen een tip.
    Als de aftiteling begint is het spel nog niet afgelopen!!!! Je hebt nog wat missies!!
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoelang heb je erover gedaan?
     
  20. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Ik heb hem dit weekend ook uitgespeeld om te kunnen beginnen aan de multiplayers van Halo 4 en BO2.

    Gaaf spel, dat eigenlijk wel vrij lang duurt. Ik heb enkel de hoofdmissies gedaan en ben er toch verschillende avonden mee zoet geweest.

    Kon je geen steden opbouwen zoals bij de vorige? Ik weet dat je Assassins kon opleiden, maar ook dat heb ik niet gedaan.
     

Deel Deze Pagina