1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een open NAT type.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Bij vorige AC games had je niet de halve map onzichtbaar of de hele. En je kon zien waar die torens zaten, maar de shops hadden een slotje op hun logo.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ga aan deze beginnen. Korte vraag;

    Moet je collectibles allemaal halen in het chapter zelf of kun je in latere chapters altijd terug naar alle/eerdere gebieden ?
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt altijd missies overdoen om ze 100% te halen, collectibles blijven gewoon in de wereld ongeacht hoe ver je in de game bent.
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van mijn landkonvooien is aangevallen, maar ik vraag me af hoe ik deze weer kan gebruiken?
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! :thumbs:
     
  7. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Opnieuw maken.. ze zijn kapot, vandaar dat je ze niet meer kunt gebruiken
     
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Drie vraagjes:

    - Af en toe verschijnt in beeld dat ik een sleutel voor een schatkist in een bepaald district heb bemachtigd. Maar wat kan ik hier mee?
    - Een landkonvooi is aangevallen en dit kan ik sindsdien niet meer gebruiken. Ik kreeg de tip om hem opnieuw te maken, maar dit lukt niet. Er staat dan: 'Inventaris is vol'.
    - Wanneer weet je dat je alle geheime reislocaties in de ondergrondse gangen hebt vrijgespeeld? Ik kan wel blijven rondlopen, maar als ik alles al heb gevonden, is dat natuurlijk zonde van de tijd.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    19 Februari kunnen we DLC verwachten in de vorm van een episode.

    The first episode in the Tyranny of King Washington DLC pack for Assassin's Creed 3 takes control on February 19 for Xbox 360, PS3 and PC. The Tyranny of King Washington is a three-part alternate history exploring President George Washington's more ambitious, dictatorial side.

    This first episode, called 'The Infamy,' introduces Connor as he wakes up to find that George Washington has been crowned king of the United States. The Infamy covers the first part of Connor's battle to dethrone Washington and deliver justice to the new America.

    The Infamy is available as a standalone purchase for $10 or 800 MS Points, or snag the entire Tyranny series for $30 as part of the Assassin's Creed 3 Season Pass. The Assassin's Creed 3 DLC packs will be available on Wii U at a later date.


    Ben best wel benieuwd! Ik vond de originele game qua verhaal echt waardeloos, dus misschien kan dit de boel nog een klein beetje goedmaken.
     
  10. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag weer verder gegaan met deze game, maar.............. kom er écht niet doorheen. Verhaal boeit mij weinig en er zitten best veel schoonheidsfoutjes in. Zo zonde!
    Ik heb mij duizend maal meer vermaakt met AC II toentertijd.
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    De bugs zijn echt niet normaal storend inderdaad. Heb wel meer dan eens een missie gefaald omdat ik door de grond zakte.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Yo, er komt toch DLC aan?
    Artwork ervan ziet er dik uit, met wolven en shit!
    Zou ie net zo saai worden als de game zelf? :emo:
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Kijk eens drie posts boven je ;)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik ga voor deze game echt geen DLC halen. Ubisoft heeft imo nog erger gefaald dan BioWare met Mass Effect endings. 8)
     
  15. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb wel zin om AC lll weer uit de kast te pakken. Season Pass gisteren gekocht, vandaag even multiplayen op de nieuwe maps en de 19e flink wat medestanders van Washington de mond snoeren
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk ook erg uit naar de 19de :)
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of je er nog wat aan hebt, maar:

    - Niet heel veel, betekent alleen dat je bij een bepaalde schatkist in een bepaald district de kist kan openen met een sleutel en je deze niet hoeft te 'lockpicken'
    - Dit weet ik ook niet, heb hetzelfde probleem gehad en had zelf geen oplossing gevonden
    - Als het goed is kun je zien hoeveel geheime reislocaties je hebt vrijgespeeld door op de Back-knop te klikken en dan het juiste sub-menu te vinden die weergeeft hoeveel er zijn en hoeveel je er gevonden hebt.
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Overigens kun je ook gewoon een ondergrondse gang in gaan, dan staat er precies hoeveel je er ontdekt hebt. Overigens telt hij ze volgens mij pas als je van boven de ondergrondse gang in gaat, niet andersom.
     
  19. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!

    Mochten er nog mensen zijn die weten hoe ik dat landkonvooi weer kan gebruiken; ik hoor het nog steeds graag.
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Mee eens! Ik vond het einde van Mass Effect 3 nog prima te pruimen vergeleken met dit misbaksel van een afsluiting.
     

Deel Deze Pagina