1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Maandag 18:00 uur meer info van Ubisoft over AC 4
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd! Hopelijk breiden ze de gevechten met het schip enorm uit, die vond ik zo tof uit ACIII.
     
  4. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Een eigen schip om te upgraden. Nieuwe bemanning opzoeken. Beetje Homestead maar dan als schip.. dat lijkt mij vet!
     
  5. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Beetje normale controls, beetje normaal verhaal, beetje normale personages, beetje meer assasinations, beetje minder gekut. Dat lijkt mij wel vet.
     
  6. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb echt alle delen met veel plezier uitgespeeld maar deel 3 kan me echt niet boeien. Het ziet er weer erg mooi uit allemaal maar het pakt me om de 1 of andere reden dus gewoon niet.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Je bent niet de enige.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bij Revelations ben ik AC kwijt geraakt, verhaal kon me niet boeien. Ze hebben het verhaal wat mij betreft ook te gecompliceerd en veel te langdradig gemaakt. ACIII niet verder gespeeld omdat ik de performance op de Xbox 360 echt zwaar ondermaats vond, wat een bugs :x

    Nieuwe AC wil ik spelen, maar alleen op een nieuwe console.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    [yt]HMC0MjHPApo[/yt]
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Piraten? Serieus?
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk je ervan op? Zeeslag gedeelte in 3 werd érg positief ontvangen. + al dat werk dat ze natuurlijk niet willen weggooien voor die paar uurtjes in deel 3.
     
  12. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Een cinematic trailer is inmiddels ook te bewonderen op YouTube. De nieuwe protagonist ziet er erg bad-ass uit
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet eerlijk zeggen dat die trailer mij een beetje tegenviel, heeft wel een erg hoge Pirates of the Caribbean-factor wat niet slecht is per se maar niet iets dat ik bij de AC-serie vind passen. Ook niet echt onder de indruk van de hoofdpersoon, lijkt mij weer een playboy met weinig diepgang à la Ezio maar dat is misschien wel erg snel beoordeeld. :9 We'll see al weet ik vrij zeker dat ik hier niet de volle prijs voor ga betalen, sowieso niet tenzij ze echt met een radicaal andere vette setting komen.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Heb je een link, want ik kan hem nog niet vinden???
     
  15. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ezio was inderdaad een Playboy maar is door de serie gegroeid als een erg interessant personage

    En hier een link naar de trailer: https://www.youtube.com/watch?v=aWez6qKUIU8&feature=youtube_gdata_player
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in inderdaad. :thumbs:
    En om dit meteen al te beoordelen op 1 trailer is natuurlijk ook wel heel erg kortzichtig van mij.:9
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja, maar de zoon van deze Haytem in AC III vond ik alleen in de ellenlange intro leuk, daarna werd het rap minder. Tegen het einde van de game was het zelfs een drama imo.
     
  18. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Morgen aan deze game beginnen een uitdaging voor mij om weer lekker lang te gamen!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn de tijd in de eerste 3 sequences gaan wel snel. Paar keer al gehad "2 months later" etc. Nu ben ik zo kamp met kanonnen en een kaart binnengeslopen waar die Indianen chick alles in de gaten hield. Moest ik me mannen halen en zij zal haar troepen halen. Dus ik denk dat gaat gelijk los. Komt er opeens in beeld te staan "6 months later" 8)

    Ik heb meer het gevoel dat ze alleen jaargetijden even willen laten zien.
     
  20. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst de eerste aflevering van de DLC gespeeld. Eerlijk is eerlijk, ik wou dat heel AC 3 zich op deze manier afspeelde. Verhaal is veel interessanter en er komt veel meer stealth bij kijken. Ben vaker dood gegaan in deze twee uurtjes dan in heel AC 3 :D
     

Deel Deze Pagina