Ben nu aardig wat aan het spelen en zoveel minder dan de vorige AC games vind ik het momenteel niet eigenlijk. De game ziet er beter uit, de bewegingen zijn een stuk vloeiender en het verhaal gaat redelijk snel. Begin was idd wat boring maar die sequences waren best wel kort. Was daar binnen een uur voorbij en toen begon ik met Connor te spelen. Ben er wel mee eens dat Amerika wat minder aanvoelt dan Italië maar de game voelt wel grootser aan door de Frontier. Moet ook nog een beetje aan de combat wennen maar dat zal wel goedkomen. Ander klein minpuntje zijn sommige grafische glitches zoals een cape door een paard heen of een hand door een rots. Zo groot team werkt eraan en dat zit er dan in. Dat mag niet imo. Maar overal vind ik het momenteel een best aardig game.
^Eens. Alleen die kleine grafische foutjes kom ik in vrijwel elke (AAA) game tegen dus ik weet niet in hoeverre deze te vermijden zijn, hoe groot je team ook is.
Ze zijn alleen best wel duidelijk en ook al in het begin van de game en bij de vorige AC games waren ze er niet. Dit is wel een nieuwe engine dat wel maar zij hebben het ook wel gezien vraag me af waarom ze het niet veranderd hebben.
Niets van dit deeltje 3 trekt mij. Ik denk dat ik m nooit meer zal spelen. Vloeiender dan voorgaande?? Are you kidding me?? Alleen deel 1 had nogal last van tearing, maar Brotherhood ziet er vele malen mooier uit en de bewegingen zijn ook veel echter. Als die Engelsman in deel 3 gaat rennen, dan is dit lachwekkend slecht. Piraten in het volgende deel? Dat kan interessant worden, maar meer omdat je verschillende landen aan zou kunnen doen. Zit dat er niet in, dan kan het snel saai worden. Deel 3 gaan we snel vergeten. Ik durf te wedden dat Ubisoft later zal toegeven dat 3 niet goed gelukt was.
Idd. We weten nu wel dat je de game slecht vond. Gauw huilie huilie doen en verder. We zien je wel weer in een topic over AC 4. PS: Ik vond AC 3 wel een top game en de DLC is nog vetter :thumbup:
Dat is goed om te horen! Op het (Desmond)-einde na vond ik AC 3 ook een top game zoals ik al eerder aangegeven heb. DLC ga ik zeker halen maar in een aanbieding aangezien ik nu toch eerst teveel andere games heb om te spelen.
Tja, als jij dingen gaat schrijven zoals "Ben nu aardig wat aan het spelen en zoveel minder dan de vorige AC games vind ik het momenteel niet eigenlijk." Sorry hoor, maar dan ben je geen liefhebber van deze serie. Deze game wordt door velen gewoon afgebrand. Ubisoft heeft ruim de tijd en de middelen gehad en bij zo'n voor hun belangrijke game zo'n misser maken, vind ik ongekend. In t begin moet je 2 mannen doodschieten die op het dak staan, maar het laden van je wapen duurt heel lang. Je schiet op de eerste en zij blijven gewoon op dat dak staan, vol in beeld en zoeken geen beschutting. Eentje schiet terug, terwijl jij herlaadt. Je schiet nog een keer en vermoord de eerste. Die tweede schiet terug, terwijl jij op 3 meter afstand staat. Even rustig herladen, kruit aanstampen en je vermoord de tweede. Plaatsvervangende schaamte, zo slecht.
Heb tenminste ieder deel vooralsnog gespeeld als "liefhebber" En "Deze game wordt door velen gewoon afgebrand" kan goed maar ook veel vinden het gewoon tof. Is een mening en die van jou weten we nu ook wel.
'Jij deelt niet dezelfde mening als ik, dan ben je ook geen echte fan.' Beetje kromme redenering vind je niet? Vooral komende van iemand die zelf Brotherhood en Revelations heeft over geslagen en meteen met deel 3 aan de slag is gegaan een behoorlijk dubieuze uitspraak. Ja lang niet iedereen vindt dit een goede game. Maar ik denk dat sommige voorstanders van de game in dit topic meer recht van spreken hebben dan iemand die er na korte tijd mee opgehouden is. Zeker aangezien het begin volgens velen saaier/minder is. Daarnaast is het niet zo alsof de vijanden nu in dit deel opeens een stuk dommer/makkelijker zijn dan in vorige delen. In voorgaande delen waren ze ook vaak al dom/makkelijk te verslaan.
Ik ben gisteren begonnen. Ik twijfel om de season pass aan te schaffen! Zit ik gewoon naar wat unboxingen te kijken zie ik dat er heleboel kinderen de game spelen ..... bizar!
Enige voordeel met de season pass is dat je één DLC voor niets krijgt maar die multiplayer mappack is het niet waard.
Ik vond de eerste episode zeker interessant. Als je dus van plan bent alles te halen dan kun je de season pass wel halen, maar je hebt er niet veel profijt omdat je dus die multiplayer pack niet speelt. Ook was de content eerder op de Xbox Marketplace te vinden dan via de store van de game. Hier alvast een kijkje naar de tweede
Ik kreeg net een update van de game. Sindsdien krijg ik steeds de melding dat mijn options niet kunnen worden gesaved omdat mijn device missing is ??? Wtf ? En ik kan niet meer op live. Meer mensen last van ? E ik heb seq 11 afgerond, maar geen achievement. Zit nu in 12 dus die krjg ik niet meer. Bug ridden crap!
30 uur en op 43% de game is vet en super lang! Zo tot vanochtend 6:00 gespeeld. Game is goed .... graphics en sound prima .... maar men wel veel glitches! Soms moet ik stukken opnieuw doen omdat hij gewoon blijft hangen! trouwens ik ben als Conner de authentieke grot tegen gekomen waar je Haytam zag stressen omdat hij het onderdeel miste ..... jammer dat je daar niks kon doen. Nu op naar New York ..... trouwens die Naval mission zijn best wel pittig .... ik heb wel alles tot nu toe op vol sync!