1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

1. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    je kan/moest een heel eigen dorp bouwen zelfs.
    ik heb hem vanmiddag uitgespeeld, niet alle sidemissies gedaan maar wel redelijk veel. ik ben niet meer zo enthousiast als in het begin, het spel heeft veel verbeteringen maar toch ook aardig wat minpunten.
    in de laatste 3 sequences zijn de bugs me uiteindelijk toch aardig gaan irriteren.
    er zat ook veel onzin bij de sidemissies waardoor ik daar ook weinig trek meer in had.

2. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Singeplayer heb ik een week geleden uitgespeeld. Ben nu bezig met de multiplayer, wolfpack is echt vermakelijk!
    Zodra ik de level 50 heb bereikt, ga ik weer bezig met de singeplayer. Zal wel even duren voordat ik aan de 100% zit. :)

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de 100% synchronisatie gehaald in de single-player.
    Tsja best lastig op sommige punten, zelfs met de optie om vanaf checkpoint te herladen. Moeilijker dan Brotherhood en Revelations 100% had ik het idee, al is dat wel weer een tijdje geleden. Als je veel tijd en frustratie er voor over hebt wel haalbaar. :9

Paar tips voor mensen die voor de 100% gaan:
    - Thieves Guild zit ook in de game maar krijg je geen uitnodiging voor, challenges krijg je te zien als je in totaal minimaal 100 pond pickpocket/steelt van burgers.
    - Als je zo'n 'courier' weg ziet rennen, ga hem dan achterna, als je gifpijltjes heb gebruik er 1 zodat hij langzaam gaat lopen en jij hem kunt grijpen (let op dat je vuisten geselecteerd hebt, als je hem dood telt het niet) Dit namelijk voor een challenge van de Thieves Guild, deze gasten spawnen redelijk random. Er zijn wel allemaal theorieën en spawn locaties te vinden op internet. Maar als je er een tegenkomt, probeer hem dan meteen te vangen, scheelt je tijd later.
    - Voor de Frontier challenges moet je alle gesprekken met George Washington voeren, als je dit na het uitspelen van de game niet hebt gekregen:
    kun je hem in New York vinden, praat met hem totdat je met hem 'bowls' gaat spelen, dit hoef je niet te winnen/verliezen
    Daarnaast moet je sequentie 9 eerste herinnering laden, als het goed is kun je hem dan vinden bij dat fort (staat als een 'W' op de map) en daarna gaat hij naar een andere locatie in datzelfde gebied. Voor de zekerheid zou ik gewoon de missie afmaken zodat je zeker weten dat het geregistreerd is.
    - Voor de Frontier challenges 3 moet je de volledige kaart van de drie gebieden ontdekken (viewpoints laten niet alles zien!), dit klinkt veel erger dan het is, als je mist ziet op je map ga daar dan heen, loop het gebied rond zodat het zichtbaar wordt op je kaart, totdat de challenge voltooid is. Je hoeft niet letterlijk alles zichtbaar te hebben, dit valt echt heel erg mee.
    - 100% synch walkthroughs zijn goed op YouTube/internet te vinden
    - Er zijn een aantal (min. 2) missies waar je met naval combat enemy frigates moet vernietigen door de power storage op te blazen, zelf heb ik twee manier gevonden die werken:
    - Laat de schepen jou rammen, dit brengt wel risico met zich mee want kans bestaat dat het schip er dan aangaat
    - Haal de masten neer met die speciale kogels zodat het schip van de tegenstander stil staat. Passeer het schip dan van voren en vuur die vuurkanonskogels af, beetje geluk en oefening misschien hierbij nodig maar dit vond ik zelf de meest risicoloze manier (nadeel: vereist veel geduld)​

Dan nog even over bugs/glitches/unobtainable achievements:
    - Ik had 1 frontier missie wel gedaan, maar ging kort daarna dood en missie was toen verdwenen zowel op map als in de animus database. Uiteindelijk is deze waarschijnlijk als nog geregistreerd, want ik heb wel gewoon de 100%.
    - Encyclopedia of the Common Man side-quest telt niet voor de 100%, maar is wel een aparte achievement. Bij mij zei die 2/3 woodworker activities gescand, maar de log voor woodworker was completed. Achievement wel gewoon gekregen.

Sorry voor de lange post, maar als iemand er ook maar iets aan heeft, dan is de missie geslaagd.:)

Trouwens voor referentie: ik heb zo'n 45 uur gedaan over het 100% uitspelen van de single-player, inclusief alle achievements. In hoeverre dit inclusief tijd is dat de game op pauze stond weet ik niet, weet niet of dit meegerekend wordt namelijk, als dit zo is heb ik er waarschijnlijk zo'n 40 uur over gedaan. Zal vast sneller kunnen, maar dit is dus hoe lang ik er over gedaan heb.

Laatst bewerkt: 14 nov 2012
  4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wow, flink wat tips. Nice! Daar hebben we wat aan! Of ik dan iig ;)

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik zit nog steeds in seq 6. Helemaal niet meer verder gespeeld de afgelopen tijd. De motivatie om door te spelen ontbreekt op alle vlakken. Als ik weer met de game begin ben ik het na een kwartier alweer zat. Nog nooit gehad met een AC game =(.

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb ik dus echt totaal niet. Gister sequence 6 uitgespeeld en heb er inmiddels ruim 16,5 uur op zitten. Vermaak me prima met de game, speel niet alleen maar de storymissions achter elkaar, maar ga tussen door ook gewoon lekker de bossen verkennen, sidemissions doen (die van de Frontiermannen zijn best grappig ;)), een fort veroveren, een zeemissie doen, etc. Het verhaal zelf vind ik ook best tof en de missie vind ik tot nu toe afwisselend genoeg. Al met al een top AC game wat mij betreft!

7. peerke2

peerke2 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer 2 volle weken.
    Uurtje of 4 a 5 per dag spelen.

Anders haal je niet de 100% sync

SUpertips en klopt grotendeels wat je zegt.

De tijd die je hebt gedaan (45uur) heb je dan ook echt alles gedaan?
    Ik heb 100% sync maar veel extra's gedaan waardoor ik er bijna het dubbele qua tijd op heb zitten.Veel missies in de steden en dergelijke.
    Ook alle extra missies in de steden en na de aftiteling ben ik ook nog even doorgegaan.
    Is er ook nog zat te doen.

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    @gerowniko : waarschijnlijk heb je er langer over gedaan. De keren dat je overnieuw bent begonnen vanaf een checkpoint zie je namelijk ook niet in de totaal telling.

9. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    die frontiermannen vond ik dus echt niet grappig..
    sasquatch, ruiter zonder hoofd, zeemonster.. echt te zot voor woorden..
    |:-

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Ja alles, alle missies, alle rekruten naar max. level, alle achievements (inclusief Original Gamer:x) Als je alleen de main missies full synch haalt krijg je ook een achievement, maar dan heb je bij de DNA tracker niet 100%, daarvoor moet je ook al die missies in steden en dergelijke doen.

Ah oké. Die getallen die ik eerder noemde zijn echt puur van wat die save game zegt. Waarschijnlijk heb ik er dan flink wat langer over gedaan, sommige missies echt vaak opnieuw geprobeerd/geherlaad van checkpoint.

Vond ik juist wel leuk, korte missies maar wel grappig om te zien.

P.S. Misschien zijn er mensen die dit nog niet weten, maar je kunt heel snel fast travelen van de ene naar de andere stad/gebied. Bijvoorbeeld bij de Homestead kun je op de kaart niet direct naar Boston geloof ik, als je bij de map uitzoomt (LT geloof ik) zie je de wereldkaart en zie je alle gebieden/steden, ga dan bijv. naar Boston, zoom in (geloof RT) en kies een fast travel point, havens en forten zijn ook fast travel points. Scheelt weer tijd en laden ten opzichte van bijv. eerst fast travelen naar de poort naar de Frontier, dan naar de Frontier, dan naar de poort van Boston, dan naar Boston.;)

Nadat ik de game had uitgespeeld zat ik op 97% totale synch en had ik er zo'n 36,5 uur over gedaan volgens de teller.
    Nu dus 100% totale synch, inclusief alle achievements en zo'n 45 uur.

Assassin's Creed 2, Brotherhood en Revelations heb ik ook allemaal 100% gedaan, inclusief alle achievements (AC2 had geen full synch maar wel alle missies gedaan), dit heeft mij volgens de teller respectievelijk zo'n 31, 33 en 28 uur gekost. Assassin's Creed 1 ook alles gedaan maar die houd geen tijd bij. Denk dan ook dat het klopt als ik zeg dat dit de langste AC game is qua single-player als je alle missies doet.

Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  11. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Pff ik heb het gehad met AC3.

Ben bij Seq. 8, ging er met volle moed voor zitten, had het na 30min weer gezien.
    Moest freaking 20min lang een een of andere dude achtervolgen, weer afluisteren, en that's it. Bwuuhh boring. Serieus er zit echt 0 spanning of whatever in deze game, ik weet het niet. Ik mis de prachtige soundtrack (vergelijk deze OST eens met Revelations of Brotherhood), en gewoon het tempo. Het gaat allemaal zo vreselijk traag. Vreselijk irritant ook als je continu het ene gebied door moet rennen of moet paardrijden en het andere. Je kan wel fast travelen, maar toch. Loop/ren me helemaal het rambam. 8) De hoofdrolspeler trekt me ook niet, maargoed dat is een kwestie van smaak.

Toch wel een zeer grote tegenvaller voor mij helaas. Of het moet na 8 losbarsten maar die hoop had ik al vanaf sequentie 2.

Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vanavond met de game begonnen. Hadden ze de eerste 45 minuten niet gewoon in een video kunnen proppen? :+ Vond het niet echt boeiend...

Van het weekend maar verder.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo, wat valt dat einde van sequence zeven even tegen. Gigantisch crap vergeleken met de CGI E3-trailer. Gaaaaaaaap.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Haha met die veldslag toch?
    Ja dat vond ik ook niet zo boeiend.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup, dat gedeelte. In welke sequence is er trouwens sneeuw?

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Same here, ik begin het ook zat te worden. Dat had ik met Revelations eigenlijk ook. Ik had gehoopt dat de andere setting ervoor zou zorgen dat de verveling niet zou toeslaan. Maar eigenlijk kom ik er maar moeilijk doorheen. Na een half uur vind ik het al niet leuk meer. Ik geloof dat ze echt een andere richting op zullen moeten gaan.

Ik ben ook bang dat ik het niet heb uitgespeeld voordat Hitman uitkomt en dan ga ik dat ook niet meer doen ben ik bang. Zonde,want ik had me hier heel erg op verheugd. Met het concept zouden ze zoveel moois kunnen doen, maar het is sinds deel 2 eigenlijk al hetzelfde. Ik zou graag willen dat ik gewoon bepaalde figuren moet doden en daarvoor alle vrijheid zou moeten krijgen. Onderzoeken, manieren bedenken om het slachtoffer te kunnen vermoorden en ongezien weg te komen. Eigenlijk een beetje als Hitman maar dan in de vroegere tijden. Nu heeft het eigenlijk helemaal geen moer te maken met het Assassin zijn. Het eerste deel kwam nog het dichtst bij maar die had teveel last van herhaling, verder is dat eigenlijk wel het mooiste deel.

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Je bent in Sequence 8 en hebt geen sneeuw gezien? You serious 8)

Weet niet meer in welke sequence het voor kwam maar al vrij in het begin in sequence 2 of 3 , en later nog een keer.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik bedoel meer met Connor als assassin. Sneeuw was er al ja, maar zover ik weet is er ook een stuk met sneeuw waarin Connor al een assassin is. Dan kan ik leuk rondrennen met mijn witte outfit in de sneeuw. :cool:

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jullie ontnemen me de moed om de game nog te gaan spelen :eek: Heb hem nog liggen, maar alleen maar ff het begin gespeeld. Zo slecht kan het toch niet zijn ?

Deel Deze Pagina