1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    30 uur gespeeld en op 43%? o_O Wat heb je allemaal gedaan? 8) Na 30 uur had ik de game klaar op 91% of iets.
     
  2. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat dacht je van alle veertjes, pagina's en trinkets zoeken en vinden en nog eens level een paar keer opnieuw doen voor 100% sync. Van gewoon tot aan Naval missie. Tevens doe ik ook elke missie die er op de kaart verschijnt. Zo heb ik genoeg geld gehad om bijna mijn heel schip up te daten, en alle kaarten te kopen alle outfits en ik ga aan het einde als er geld over is dan de wapens nog kopen.

    Ik loot ook als een gek ..... elke euro telt!

    Dingen die ik niet doe:
    - die games spelen snap er geen reet van.
    - echt achter achivo's aangaan ik zie wel als ik iets krijg!

    Ik ga niet voor alle achivo's doe ik nooit maar net al met Tomb Raider wil ik (als het kan 90-100 % van de gameplay behalen).

    Nu zit ik op 60 % en 40 uur speeltijd. Zo ben ik gisteren nacht meer dan 3 uur bezig geweest om 100% sync op die 2 boten te halen ..... verschillende scenario's proberen .... en in Fort nog wat van die Naval missie wou mijn 3 strike niet aanslaan! En ik moest hem nog een keer spelen want ik vergat een geldkist!

    Verslavend deze game!

    Ik heb destijds AC 1 gekocht en gespeeld maar na een tijdje was ik het zat dat je constant op de hielen werd gezeten!
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2013
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb dan niet alles op 100% sync gehaald, maar wel alle collectibles, items, missies, assassins op max level, forts, liberation missions, noem het maar op. Het enige wat ik nog hoef te doen is nog een aantal missies op 100% sync halen en ik heb de game volledig op 100% Synchronization. Dan hoef ik daarna niet veel achievements meer, alleen zit er jammer genoeg weer van die vervelende MP achievements in. Iets wat ik toch niet ga doen bij AC.
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer is uitstekend, geef het een kans ;)
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb er ook lang over gedaan. Zit op iets van 92% en ben bij de epilogue. Maar heb geen zin meer om alle missions 100% sync te doen en overige dingen 100%.
    Ik heb een beetje genoeg van AC3 ...
     
  6. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb 't wel geprobeerd hoor. Maar ik ben er gewoon niet goed genoeg in momenteel. En heb geen zin om er zoveel tijd in te steken om een beetje goed te worden. Opzich was de multiplayer niet verkeerd. Het concept was prima. Alleen bak ik er gewoon niks van. :+
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarom doe ik het al tijdens de eerste run!
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet welke achievements er ook alweer precies zijn voor multiplayer maar ik ben zelf ook niet zo goed in de free for all modes.
    Daarom speelde ik vooral team modes.
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Level 20 halen |:-
     
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik dacht dat ik dus wel een blaadje uit de lucht kon plukken maar in "The Big Apple" zijn ze moeilijk ........ echt nice om New York zo te zien.

    Wat ik ook schitterend vindt is dat de achtervolgingen en afluisteren nu eens stuk moeilijker is. Echt je moet nu goed schaduwen!

    Wat ook grappig is is dat de Fords in New York niet te infiltreren zijn als de poort gesloten is ...... schitterend gedaan ...... gisteren moest ik echt een kwartier wachten voor er een mannetje naar buiten kwam en dan via het water sneaken! Ook zakkenrollen is veel moeilijker geworden.

    In New York kan je ook beter van gebouw naar gebouw springen

    Waar ik ook handig in ben is het craften en verkopen echt hele leuke dingen. wel jammer dat ik soms niet heb gemerkt dat mijn cargo overvallen werd. gelukkig niet veel spullen en geld verloren.

    Ik ben nu New York aan het clearen daarna nog alle ondergrondse vinden en dan nog een aantal home missies en dan misschien pas weer aan de main story!

    Ik zit nog te twijfelen of ik de Season Pass haal voor de single play DLC want ik weet niet of ik goedkoper los uit ben of met de Season pass! Multi paly heb ik bekeken maar er is zoveel dat ik niet denk dat ik dat ga doen ...... zo veel opties ..... wie weet in de toekomst.
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de tweede episode gespeeld van de DLC.

    Ze hebben de kracht van de arend erg slim toegepast in de missies en het is erg leuk om te gebruiken.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat zitten er een bugs in dit spel, jezus.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, he! Allemaal van die kleine irri dingetjes. Erger ik me ook dood aan. Had ik bij voorgaande delen nooit...
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Succes met het einde dan, daar had ik de tering jezus veel bug haat. :mad:8)
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij bleef het gelukkig bij onzichtbare messen en gasten die door de cutscenes heen liepen.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik had hem al voor de 2e major update en dat was al erg. Wil niet weten hoe het voor de 1e was.

    Mijn broertje heeft de game nu, ben benieuwd wat hij er van vind. Zal hem wel vragen, als die hem uit heeft, of die even een reactie hier wil geven.

    Eeuwig zonde hoe Ubisoft dit heeft weten te verkloten en dan nu in eens elk jaar wil gaan cashen. AC 4 moet echt van Platina niveau zijn. 8)
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo netjes aan mijn plan gehouden. Vanavond 2 missies seq 9 gespeeld. Ben wel moe maar het spel is mijn 45 uren wel waard!
     
  18. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog 9 % te gaan en dan zit het erop ..... nu kijken naar de DLC!
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo uitgespeeld ..... 60 uur maar het was het waard. Wellicht na Bioshock Infinite de DLC's van AC 3 spelen. Alle missie op 100% sync .... was het echt waard.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2013
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond je het ook leuk? ik zie me er zelf niet aan beginnen.
     

Deel Deze Pagina