1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Pff wat een ku ... eeeh rot missies zeg. Zit in sequence 7 en heb nog geen enkele 100% kunnen halen .... tot nu toe wel de ergste sequence |:- Vooral dat stuk waar je
    die 2 schepen met opblazen...
    die gasten zien je fucking snel ... o_O
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb hetzelfde en speel m later wel.
    Zit nu in Brotherhood missie Romulus in Het Lateraanse Paleis....adembenemend!!
    De sfeer is ongelooflijk. Er is n onheilspellend geluid, n piano muziekje, op de achtergrond hoor je een stem Latijnse zinnen fluisteren als The Six Sence en dan een dreun uit de subwoofer die mn kamer doet trillen.
    Dikke dikke shit, deze Brotherhood. Beste uit de serie!

    _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Tips voor die 100%:
    - Die air assassination hoef je niet vanuit boven in de mast te doen, maar kun je ook door op een paar kisten te gaan staan uitvoeren, let alleen op dat die grenadier (geloof dat het een grenadier was) je niet ziet zodat je hem in 1 keer kunt air assassinaten
    - Neem de tijd
    - Als het goed is maakt het niet uit als wachters een lijk ontdekken
    - Je hoeft niet iedereen te vermoorden, als je zorgt dat je de paar belangrijkste uitmoord en daarna gewoon zo snel mogelijk het schip in de brand steekt en het water in duikt, maakt het niet uit als hun alert-icoon geel wordt. Op het linkerschip bijvoorbeeld heb je aan de rechterkant twee of drie wachters staan, die vond ik te lastig om ongezien te vermoorden, dus heb die genegeerd. Twee staan er bij elkaar en 1 staat daar iets verder vandaan, ik geloof wel dat ik die met gif om het leven heb gebracht.
    - Beetje geluk en doorzettingsvermogen komen hier goed van pas, heb er zelf ook ontzettend lang over gedaan. Misschien staat er inmiddels al een walkthrough op YouTube
     
  4. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb net een fort geheel uitgemoord en veroverd. Nu kan ik de vlag niet hijsen en dus niet het fort bevrijd maken ... meer mensen die dit hebben gehad |:-
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar vaak kun je dit soort bugs/glitches verhelpen door te fast travelen naar een andere stad/streek. Zou het fort als het goed is moeten resetten.
     
  6. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Gelukt :) Hoop dat die patch snel komt :p
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik ga met AC games nooit voor 100%, dus met AC III word het gewoon lekker alles op mijn dooie gemakje en me nergens druk om maken.
     
  8. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Gisteren wilde ik beginnen met de Boston Brawlers. Daarvoor moet ik naar de brouwerij, alleen de contactpersoon staat er niet. Is dit bug of moet ik een extra handeling verrichten? Heb het al meerdere malen via fast travel opnieuw geprobeerd, maar zonder resultaat.
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Om te beginnen met de Boston Brawlers moest je geloof ik een gebouw in, ben je daar in geweest en staat die contactpersoon ook niet boven (twee verdiepingen waarschijnlijk)? anders weet ik het ook niet namelijk...
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ondertussen ook begonnen aan AC3. Kleine 10 uur gespeeld nu denk ik, ben bij sequence 8 maar ik heb geloof ik alleen maar punten waar ik me aan irriteer.

    Welke incompetente zak hooi leek het een goed idee, dat zodra je in een gevecht beland, ookal heb je van tevoren goed gescout of de omgeving veilig was(dat wil zeggen geen andere guards in de omgeving) elke, maar dan ook elke keer awnneer ik in een gevecht beland, komen er ineens vanuit het niets 10 andere guards rennen. Dan zijn die bijna dood, komt er weer een tiental guards bij.
    Dan heb je wel een assassin wiens hulp je kan inschakelen, maar die klont is geloof ik vaker injured geraakt dan dat hij kills gemaakt heeft om het mij wat makkelijker te maken.
    Mijn hemel wat irritant!
    Wat ik me ook afvraag, waarom is het, dat wanneer ik vrolijk incognito(!!) door New York loop, zonder waarschuwing of wat, ineens alle guards in m'n scherm op hol slaan en alerted zijn zonder enige aanleiding!

    Ook heb combat systeem is er niet beter op geworden. Waar het bij de voorgaande AC's nogal elke keer hetzelfde verhaaltje was, is dat nu er niet beter op geworden behalve dat ik nu veel minder een idee heb waar ik mee bezig ben. Het is nu al helemaal button bashen geworden in de hoop een counter te hebben. Hoewel 90% van mijn counters het weggooien van de tegenstander is... Heel vervelend!
    En dan hebje dat pistool. Ja leuk verhaal, maar ik geloof dat ik nog nooit in een gevecht diegene heb geraakt die ik probeer te raken, namelijk die met de musket op de achtergrond. Nee, Connor schiet vrolijk die klant voor z'n neus neer welke net zogoed een blade in z'n neus had kunnen krijgen.
    Sowieso vind ik dat hele pistolen en geweren ontzettend misplaatst in AC(in brotherhood irriteerde ik me er ook al wel een beetje aan). Ja ik begrijp dat het chronologisch correct is en dat het gewoon in die tijdsperiode thuishoort. Hierover later meer over dit beklaag stuk.

    Dan kom ik op de hidden blade. Ik geloof dat ik na 10 uur spelen hooguit 10 echt assassinations heb gepleegd. Daarmee wil ik zeggen echt iemand van achter besluipen en deze vervolgens met een hidden blade rustig aan z'n einde brengen. En het is niet dat mijn speelstijl veranderd is.

    Het Homestead gebeuren heeft potentie, dat hebben we in de eerdere delen al gezien. Dat vond ik ook erg leuk, om echt je stad/dorp/kasteel uit te zien breiden. In dit deel zie ik geloof ik wat over het hoofd, want heel af en toe heb ik een missie in homestead te doen, ik geloof dat ik de woodmill, nogiets en zojuist de farm unlocked. Echte progressie mis ik. En leuk dat je die dingen kan produceren en vervolgens op pad kan sturen om te verkopen, maar dit is nog niet echt zo'n geldboom om echt tijd en moeite in te steken.

    Over geld gesproken, wat is een beetje manier om aan geld te komen?
    Waar je voorheen aan de missies leuk verdiende is dat nu niet het geval. Kom beetje aan geld door wat side-missies te doen en veel te looten en geldkisten te openen alleen als ik kijk dat een ship upgrade 13k kost, en het meeste wat ik op zak heb gehad 5k was vraag ik me af waar dat geld vandaan te halen valt?

    Om af te sluiten met de setting:
    Ik ben ontzettend liefhebber van de USA. Kom er graag, heb er gewoond en ik ben er van plan later weer terug te emigreren. Weet ook redelijk wat van de burger oorlog etc af, maar de setting doet het gewoon voor mij niet in een AC game.
    De wereld hebben ze prachtig neergezet, de sfeer is wel oké maar het doet 't gewoon niet voor mij.
    Als een vervolg deel zou ik ze graag weer verder terug de tijd in gaan. Sfeer en setting v/d eerste AC vind ik nog steeds de aller beste, hopelijk doen ze daar nog wat meer mee.
    Of ook egypte in de tijd van Cleopatra lijkt me wel heel tof om daar een beetje rond te banjeren.
    Ik hoop niet dat ze zich verplicht voelen steeds dichter naar de toekomst toe te komen, want straks lopen we in de loopgraven van WW1/2 rond te huppelen met een zwaard... Zie ik niet zo zitten.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    @ Flix: Check de bugs en glitches lijst van Eurogamer.net eens die eerder is gepost. ;)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Combat is een kwestie van het systeem snappen. In principe is het niks anders dan vroeger, alleen is het nu dus eerst counteren met (B) zodra je een rood icoon boven een vijand ziet. Vervolgens ga je in slowmotion en is het (X) om hem in een keer af te maken, en zo (X) je gewoon verder, vijand na vijand. Die dudes in rokjes moet je gewoon eerst een schop geven met (A) en dan gewoon (X) spammen. Vijanden zijn crap in ACIII, echt te easy en te weinig verschillende soorten vergeleken met de voorgaande games.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik was helemaal enthousiast geraakt na sequence 6, voor ACIII begrippen al heel wat. Inmiddels speel ik liever GTA IV, dan dit. Zo jammer, want het leek wat toffer te worden. Zelfs GTA IV heeft meer uitdaging, maar zelfs de sfeer kan me nog niet echt pakken. Zo jammer.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Agreed, ik heb er ook niks meer mee. Er moet snel iets veranderen, want dit is het niet meer. Ik vond alleen AC Brotherhood en AC II nog heel tof. Na Brotherhood was ik de franchise wel zat met Revelations en nu ACIII. Geheel tegen mijn natuur in ben ik gewoon simpelweg gestopt met ACIII en heb ik nu met Hitman in 4 dagen meer tijd zitten dan in ACIII. Iedere keer ging ik het weer proberen, maar als je jezelf moet gaan wijsmaken dat het allemaal wel leuk is, dan gaat het niet goed. Fuck die game, ik speel hem niet meer. Kom er gewoonweg niet doorheen.
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    @Flix

    Dat geld is juist te halen met die konvooien sturen. Doe je dat regelmatig dan heb je snel genoeg geld om van alles en nog wat te kopen, inclusief alle upgrades, wapens, etc...
    Upgrade je konvoois, koop wat bevervellen/hertenvellen of berenvellen in als je dat al kunt en stuur ze daarmee op pad. Zorg dat je assassins beschikbaar zijn en goed getraind zijn (veel XP/hoog level) zodat je ze eventueel kunt sturen om je konvooi te verdedigen.

    In vorige delen was de grootste bron van inkomen passief geld bij banken ophalen, ja elke 20 minuten was het weer zo ver. Nu is het dus een iets actiever systeem, persoonlijk vind ik dit een verbetering.:)

    P.S. Als die assassins een hoger level zijn zul je zien dat ze ook meer nut hebben tijdens eigen gevechten, mijne had ik allemaal op level 10 en dan merk je toch echt wel dat ze handig zijn! ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik een assassin ben. Ik ga denk ik ook maar Hitman proberen. Daar hoor ik meer goede verhalen over.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar train ik m'n assessins dan?
    Wist helemaal niet dat dat kan. Miss over t hoofd gezien/nog niet gehad.

    En wat zijn de beste producten om te produceren en te traden dan?
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste producten zijn in het begin bevervellen, die kun je volgens mij al meteen kopen via dat administratieboekje en bij winkels en vervolgens via konvooien versturen, levert ongeveer zo'n 400-600 pond winst op per vel op en je kunt er 8 versturen per konvooi (mits de konvooi volledig geupgrade is) Je kunt dan maximaal 3 konvooien hebben/versturen en daarnaast nog 2 zeekonvooien, hiervoor moet je wel die zeemissies voltooid hebben zodat er handelsroutes beschikbaar komen. Daarnaast leveren hertenvachten of vlees of iets dergelijks en vossenvachten ook nog iets op, je kunt namelijk maximaal 10 bevervellen tegelijk hebben. Later in de game kun je berenvachten kopen en daarna versturen, dit levert nog meer op. Al deze dingen koop je in en produceer je dus niet zelf, weet niet wat met eigen productie het meest winstgevend is.

    Als je forten overneemt in een bepaald gebied heb je minder belasting en minder kans dat je konvooi overvallen wordt, dus dit is zeker aan te raden.

    Assassins train je door naar het assassin-menu te gaan door LB ingedrukt te houden, dan kun je ze op missies sturen net als in Brotherhood en Revelations. Paar verschillen:
    - Je hebt nu maximaal 6 assassins, allemaal met naam. Deze zijn niet random en kunnen dan ook nooit echt dood gaan, ook al zegt de notificatie soms wel iets als 'Assassin X is gedood'. Dit betekent gewoon dat deze moet herstellen en tijdelijk niet beschikbaar is.
    - Je kunt niet meer zelf wapens/armor indelen bij een gestegen level
    - Missies zijn moeilijker waardoor het slagingspercentage lang niet altijd op 90% of hoger ligt, dus handig is om meerdere tegelijk mee te sturen
    - Elke assassin krijgt evenveel XP, en het maakt niet uit of je 6 mensen stuurt of 1, in voorgaande delen werd de XP verdeelt over het aantal deelnemers, nu krijg je vast bijv. 40 XP per gast die je stuurt
    - Volgens mij heb je oneindig missies, tot al jouw assassins het maximale niveau hebben bereikt, daarna krijg je geen nieuwe missies meer.
    - Je kunt dit gewoon ten alle tijden doen door LB in te drukken en hoeft niet telkens naar een speciale toren/kast te gaan om je trainees op missies te sturen

    Tot slot:
    Als je konvooi wordt aangevallen, stuur je assassins er op af door naar het assassin-menu te gaan en ze er dan op af te sturen. Als je konvooi succesvol wordt aangevallen verlies je niet alleen je voorraad maar ben je je konvooi ook voorgoed kwijt? Neem aan dat dit een bug is of dat ik iets over het hoofd heb gezien maar 1 van mijn konvooien was aangevallen en vernietigd en die heb ik de rest van de game niet meer kunnen gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat ik zo mooi vond na het verhaal in Revelations, is dat je gewoon weer terug gezet werd in de game met alle missies klaar. Je hoefde dus niet weer apart een memory te kiezen als je nog niet alles gedaan had.

    Zit zoiets nu ook weer in AC III of is dat er ook weer uitgehaald? Dus zeg maar direct weer doorspelen na de credits van het verhaal, zonder iets apart te moeten selecteren of opnieuw te moeten gaan?
     
  20. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit er nu weer in ja, en nog wat epilogue missies.
     

Deel Deze Pagina