Ja, als het op het verhaal aankomt inderdaad. Neem maar van mij aan dat dit nog erger is dan Mass Effect III, zonder extended cut.
Worden we dan niet gewoon in de maling genomen door die reviewers die allemaal een 9 gaven? Er zijn dan toch mensen die de game daardoor kopen!
Daar moet je dan ook nooit (meer) op af gaan. Ik deed hetzelf ook heel vaak, maar tegenwoordig niet meer. En mede daardoor heb ik nu een hele leuke collectie top games voor de Xbox 360.
Ja, maar dan dat stuk erna, waarom zo slecht. Spoiler Vijf games lullen over hoe slecht Abstergo is blabla. Die ene rare dude raakt hyper door krachten van Juno en flipt hem en Desmond maakt in een keer Vidic af. Om het nog maar niet te hebben over die vijanden die echt niet kunnen schieten, met die bouncende kogels van ze. Haha, ongelofelijk slecht.
Ik ga ook niet op reviews af, maar als deze lyrisch is over n game, dan zoek ik wel ff een demo op. Assassins Creed echter, koop ik blind. Dit is helaas verleden tijd.
Inderdaad, daar heb ik ook niets mee. Egypte, China of misschien zelfs wel Rusland lijken mij erg gaaf. Trouwens, beetje VOC zou ook niet verkeerd zijn
Inderdaad. Dit of de hele boel gewoon even omgooien. Ik vind het bijna jammer dat de game overal zulke hoge cijfers krijgt, als de pers het wat meer afgekraakt had had Ubisoft er misschien wat meer van gemerkt...
De pers word gewoon omgekocht en lekker gemaakt, dat gebeurt ook al jaren. Als je reviews leest in bijvoorbeeld de PU, dan zie je ook meteen dat ze daar steken laten vallen. Iets te enthousiast enzo, wat helemaal niet terecht is dan.
Grote launchparty's met beroemdheden, iedereen krijgt een gratis Limited Edition, veel trailers en zoetmakerij. Zo wordt de boel over-hyped. Ik hoop dat Ubisoft goed luistert naar de community. Zie dit als Dragon Age 2 van Bioware, en hopen dat de developer luistert naar de community en de volgende game weer top wordt.
Ze gaven AC I toch ook een 100? Was een fenomenaal spel qua graphics en engine, maar voor de rest was er weinig aan.