1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is moeilijk te zeggen momenteel. Want in die filmpjes hebben ze eigenlijk maar 10 min ofzo om iets te laten zien. Op zo vloer bij de E3 bijvoorbeeld. Dan kan je niet 10 min in een bosje gaan zitten bijvoorbeeld. :)
    Je kan wel sneller bewegen dat wel.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar er zijn ook meer mogelijkheden om stealth te gaan. Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ok, zou kunnen. Maar in de filmpjes zie je allemaal dat ie grote groepen te lijf gaat met allemaal nieuwe vaardigheden. Hopelijk kan alles ook zoveel mogelijk stealth. Vind ik het leukste. Maar het ziet er echt super vet uit anyway ...
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Fassbender is een baas, in zo'n Assassin-outfit ziet hij er volgens mij wel tof uit. Lijkt me wel tof eigenlijk, film van Prince of Persia was toch niet helemaal wat ik er van had verwacht helaas.
     
  6. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    maarja veel games worden ook in amerika gemaakt he
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Helaas wel ja. Gelukkig werd zo'n geweldige serie als TimeSplitters nog in Engeland gedaan als ik me niet vergis. Hier in Europa zitten ook hele goede devs, zelfs in Nederland wat steeds meer op komt.
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    En hallo, Ubisoft is Frans he :+ Weet niet hoeveel er van deze game ook echt in Frankrijk gemaakt wordt, maar alsnog... :9
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916


    Serieus..dit is het mooiste wat ik ooit heb gezien. Hopelijk ziet het er op de 360 net zo uit.
    GOTY 2012
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij ziet het er wel zo mooi uit hoor. Brotherhood komt al heel dichtbij op de 360. Maar het is toch niet het mooiste wat je ooit hebt gezien op een console? Ik ken wel wat PS3 games die dit toppen hoor.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Qua level design, animaties, hoeveelheid mensen op 1 scherm, levendige stad, sfeer, en dat allemaal free roaming, is dit het mooiste wat ik heb gezien ja.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Okay, dat klinkt goed. Ik vind het er ook echt geweldig uitzien hoor, daar niet van.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmmmm zoveel zin in deze game! Fucking hell :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het ziet er zeker nice uit. Maar het mooiste? nah voor mij niet! Maar qua nieuwe mogelijkheden en hoe soepeltjes alles gaat, das echt fucking bruut. Dit is PS3 footage, dus de 360 is minstens zo mooi of mooier. Tijdje terug waren sommige PS3 games niet eens 720p, nou weet ik niet of dit het geval was met AC.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    AC op de PS3 was een stuk minder dan op de 360. Tenminste, Brotherhood wel.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kwalijk hoor. Maar ja...it is what it is. Dus de 360 versie zal hoogstwaarschijnlijk een stuk mooier dan dit zijn. Er is geen echte 360 footage te vinden he?
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Kan ik me niet voorstellen, gezien PS3 lead platform was en nog steeds is.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet niet of je direct die conclusie daaraan kunt verbinden, maar Brotherhood op de PS3 had wat problemen. Rare mist die constant aanwezig was, echt heel lelijk. Dat begon dan op de helft van je scherm en werd erger als het donkerder werd. ACII had dat niet overigens. Ik heb mijn PS3 versie van Brotherhood omgeruild voor de 360 versie. Nu ga ik standaard voor de 360 versie. Ook omdat ik geen PS3 meer heb ;)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik kan het me prima voorstellen, het was zo erg dat ik hem heb omgeruild. Google maar eens op Assassins Creed Brotherhood PS3 mist bijvoorbeeld. Zo kwam ik erachter dat velen daar problemen mee hadden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina