1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Leg uit.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb alleen nog niet Revelations uitgespeeld, maar:

Superieure verloren beschaving maakt objecten waarmee je de minds van personen kunt controllen + vast veel meer. -> Evil templars willen daarmee de wereld domineren -> Assassins willen dat voorkomen -> Desmond gebruikt door evil templars om de locaties op te sporen dmv belevenissen van zijn voorvaders -> Desmond ontsnapt en helpt de Assassins -> Die willen op zoek naar die shit om de templars te dwarsbomen -> Meer zoeken bij voorvaders -> Locatie van objecten gevonden en eentje gelokaliseerd -> Blijkbaar moeten er bepaalde dingen gebeuren om te zorgen dat Desmond wint, dus kill die chick -> Desmond heeft door al die shit icm al dat Animusgebruik z'n bewustzijn verloren en leeft in een soort Void.

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    [yt]MwJgNtvjtUo[/yt]

4. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Nog meer mensen die hem bij bol.com besteld hebben en hem niet meer in hun bestellijst hebben staan? Ik kan hem sowieso nergens meer vinden op bol =(

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb em bij bol.com maar zie hem gewoon staan. Ook op de website gewoon.

6. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Oeps, ik heb het over de Freedom Edition.
    Ik zie de gewone en Join or Die nog wel.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ben net weer begonnen aan Revelations. Had hem nog nooit uitgespeeld. Moet nog een heel eind ook, maar heb ook al zin gekregen in AC III.

Waar ik vooral naar uitkijk is het einde van Revelations. Mijn broertje heeft me daarop gewezen. Schijnt aardig episch te zijn, en de mede daardoor ook benieuwd geworden naar AC III, die ik pas haal als ik Revelations uit heb.

Dit filmpje verdiend imo wel een 8.5 ofzo. _O_

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ah, handig filmpje om het ff te refreshen!

9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super filmpje!!

10. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, goed filmpje.

Ik had AC1 nooit uitgespeeld, toch wel leuk om te weten te komen hoe die uiteindelijk bij die animus 2.0 gekomen is :emo:

Anyway, ik wacht todat AC3 ergens verschijnt hier op de Bazaar, want 60 euro ga ik er echt niet voor neertellen ben ik bang.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Of ga je gaat voor de Gamemania aanbieding, want eerlijk is eerlijk, die is verdomd goed dit keer. Ik lever gewoon Fable 3, Risen en Alone in the Dark in en krijg voor 20 euro ACIII, top deal! :D

12. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Is alleen een preorder actie he...

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Games moeten toch bij elkaar een used waarde van €40 hebben? Lijkt mij sterk dat het met die 3 games gaat lukken. Als het wel lukt ga ik dit misschien ook wel doen want heb nog genoeg oude games die toch niets meer waard zijn

14. kid h0tsh0t

kid h0tsh0t Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten een 2dehands verkoopwaarde hebben van 40 euro. Als je op de Gamemania website kijkt zul je zien dat Fable 3 voor 19.98 used is, risen 16.98 en alone in the dark 9.98. Wat dus gezamenlijk uitkomt op 46.94.

Het gaat niet om wat de inkoopwaarde is die zij kunnen geven maar voor welk bedrag zij hem verkopen.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee hoor,

Ik heb Heavenly Sword, Mafia 2 en Ratchet & Clank Tools of Destruction ingeleverd. Niet alle games nemen ze daarvoor aan, maar ik had toevallig 30 games om te verkopen en daar heeft ze er toen 3 uitgehaald en in die pre-order actie gedaan.

16. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Inderdaad ja. Ik heb de freedom edition voor de pc besteld en hij staat niet meer in mijn bestellijst en ook niet in de webwinkel. Kan een fout zijn van bol.com.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij was dat een paar jaar geleden ook zo met de White Edition van ACII. Had ik destijds ook, maar kreeg de game gewoon op de release.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik bestel bijna nooit bij bol.com maar die freedom edition kan je in nederland alleen maar daar kopen. Ik heb al een e-mail gestuurd, dus ik wacht wel even af.

20. kid h0tsh0t

kid h0tsh0t Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De freedom edition is ook te kopen bij de gamemania en niet alleen bij bol.com. Alleen is die bij gamemania al uitverkocht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina