1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Brotherhood vond ik ook de beste uit de serie, al was het maar om de assassins guild. Ga binnenkort met Revelations starten. Ik ben daarom ook benieuwd hoe dit deel vergelijkt met voorgaande delen. De setting is in ieder geval wel interessant.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    :lol:

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. En die stealth missie van Da Vinci. Dat maakten de game net iets beter dan AC2.
    Net iets meer te doen naast de storyline en sommige elementen werkten niet iets beter dan deel 2. :)

Revelations is alleen niet zo goed als Brotherhood en AC2 helaas.
    Het speelt lekker daar niet van maar het maakt geen stap vooruit ten opzichte van de andere delen. Eerder misschien een kleine stap achteruit. Maar hem spelen kan geen kwaad.
    Blijft toch een prima game en het is ook toch cool om te weten hoe het met Ezio afloopt. :)
    Zeker omdat je toch een soort band met hem hebt door de andere delen

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Echt heerlijk om te zien dat er nu varkens muizen e.d. door de stat lopen :D

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    de stats?

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dude, waar kan je dat spul dat je gebruikt kopen? 8)

Alhoewel ik zoveel passie wel kan waarderen. :cool:

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik moet zeggen dat ie echt supergoed bevalt tot nu toe. Ik doe alles lekker rustig aan en check alles, maar het is net zoals ACII dat je echt in de game komt door een langzaam begin, i love that!

En de aandacht aan details is fantastisch. De animaties zijn duidelijk verbeterd en grafisch vaak echt heel knap allemaal. Ik weet niet...je merkt gewoon dat dit de folks zijn achter ACII, die kunnen het echt.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Fuck het ik haal hem overmorgen ook maar ofzo, goddamn.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Lol, hypebeasts. :cool:

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Weet je hoe moeilijk het is als je de hele dag die games in je handen hebt en daarnaast ook een prijs ervoor moet bepalen? Snel de Join Or Die-Edition duurder gemaakt zodat ik hem niet koop. :emo:

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ben ik blij dat ik Revelations nog niet uit heb. Dat weerhoudt me er makkelijk van de game te kopen totdat m'n backlog wat minder groot is. :cool:

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Reckuuza makes love with his games.

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.006
    Ja precies. Shit is subliem. Je wordt heerlijk in t verhaal gegooid en grafisch het echt prachtig. De muziek, de sfeer van de koloniale tijd, geweldig. Ben eborm benieuwd hoe het zal zijn als het spel echt losbarst. Fuck it ik ga weer doorspelen. :+

14. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Inmiddels een sessie van jawel,ruim 7 uur nonstop gamen opzitten! :+
    Heb de game niet eens op de harddisk geinstalleerd. Dacht dat doe ik wel tijdens het koken maar het avondeten is ook niet meer geworden dan een simpele boterham :)Ik zat zo in het verhaal opgeslokt dat ik verder wilde met de game.

Om niet veel te verklappen, er zit een goed verhaal in de game. De game is zeker vernieuwend genoeg. De nieuwe setting is goed, het hunten van dieren is erg goed gedaan en tof, de pijl en boog, het touw, leuke en goede toevoegingen. De scheepsmissies zijn makkelijk, maar wel erg cool om te doen. De nieuwe engine is moooiii!! Maybe wel de mooiste 360 game die ik ken. De stad Boston is groot en mooi maar haalt het niet bij de vorige steden. Maar het bos... sneeuw...
    Verder vind ik de game pittig. Kan zijn dat ik de nieuwe controlls nog niet goed onder de knie heb maar ik ben al aantal keren doodgeweest.

Tot nu toe ben ik erg blij met deze game! Mijn verwachtingen zijn zeker waargemaakt! Nu maar eens slapen. Nu al zin in morgen:D

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.006
    Ziek he, vrijwel echt een fantastische game. En volgende week nog Halo 4, wat nog zieker wordt, ik moet nu even aan het zuurstof geloof ik 8)

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik ben nu weer helemaal blown away. Dat stuk
    op het schip, met die regen en storm en dramatische camera en ga zo maar door....
    de teeeeering wat was dat verschrikkelijk mooi zeg. Ik vind het gigantisch knap dat ze dit nog weten te doen met zulke oude hardware. Bij dit stukje had ik echt even zoiets van...Watch_Dogs is best nog mogelijk op deze consoles, wellicht minder dan wat we zagen, maar dit was echt schitterend.

Ook die animaties, het ziet er echt natuurlijk uit, net zoals wederom Watch_Dogs. Puik werk dit Ubi! Ik ga nu gewoon rustig rondlopen in de stad en exploren. Ook vind ik de anti-aliasing heel erg goed gedaan, ik kan me toch herinneren dat de vorige games best wat 'rough' kon ogen, om het zo maar even te noemen. So far, so good, echt!

Nu een stukje combat gehad en dat is dus nog steeds echt pis makkelijk, MAAR wel echt fun moet ik zeggen. Het is niet dat de combat copy&paste werk is uit de voorgaande delen, oh nee zeker niet. Het voelt wel beter en gruwelijk aan. Ook dat je nu echt bloed ziet waar jouw zwaard/hidden blade/speer doorheen gegaan is echt tof, bloedspetters op de grond...yup, i like! Ook vet dat als je een vijand tegen een object ramt dat het er realistisch uitziet, soms flikkert ie eroverheen en soms knalt ie er keihard tegenaan.

Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De cvg review heeft het wel over erg veel scripted missions waarin je weinig vrijheid hebt en het moet doen zoals verwacht wordt. Een klein beetje afwijken en je failt al. Ben benieuwd...

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Faaak ik kan nou al helemaal niet meer wachten op vanmiddag na al deze verhalen 8) Werk zal wel eeerg langzaam gaan vandaag...

19. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelooflijk wat een spel!! De hele stad leeft en dat is geweldig om te zien:cool:!

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.006

Ja idd, de animaties zelf zijn ook nog verbeterd. Het voelt echt heerlijk aan om al rennend heel soepel naar links en naar rechts te straven. Rennen door de stad was echt nog nooit zo leuk geweest!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina