1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het grote minpunt vind ik t rennen.... Geen gezicht met die vent
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben nu in Boston, sequence 2 geloof ik. Vraagje over een mission waarbij je iemand naar een loods moet brengen.

    Ik heb charles naar de loods gebracht. Daarna die patrol gevolgd en nu moet ik ze bevechten waarbij een van de objectives is prevent the snitches from calling in reinforcements. Die fail ik telkens heel snel. Wat moet ik doen om die niet te failen. Wil graag zoveel mogelijk 100% doen ...
     
  3. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag toch zeker wel gewoon zeggen wat ik ervan vind. Het lijkt net 1 lange tutorial en daar heb ik gewoon geen zin in. Zeker omdat ik niet hele dagen kan spelen dus ik steeds die kansloze stukjes moet doen die in feite geen reet te maken hebben met het spel
     
  4. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu net voorbij New York, Senq 11, moet achter die Lee aan! wat een kreng van een man, me neefje is al bij Senq 12 en die heb over de laatste missie op Senq 12 wel 4,5 keer gedaan! Hij werdt helemaal gek, hoe is jullie ervaring hierbij/over om lee te killen?
     
  5. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    ik ben pas bij seq 2 maar ik ben tot nu toe wel zeer positief.
    ik begrijp sommige reacties over het begin maar ik vind het juist positief.
    het lijkt ergens wel op een tutorial maar maar het is meer een speelbare intro van het verhaal waarin je ook weer een beetje leert hoe het werkt.
    ik was vooraf bang dat het weer veel van hetzelfde zou zijn maar dit deel is toch behoorlijk vernieuwend.. het vechten lijkt ook iets moeilijker..
     
  6. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een heel nieuw verhaal en geen opvolger van Revelations of een ander deel, het fijne hiervan is dat het voor iedereen speelbaar is die de vorige delen niet heeft gespeeld, Af en toe zit het verhaal raar in zn macht, maar voorderest is het een uitstekend verhaal!
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hier ook hoor. Ik heb de game net weer afgezet. Het voelt alsof je gestraft moet worden om straks de leuke dingen te mogen gaan spelen. Daarbij voelt het erg afgeraffeld en geforceerd aan en verbaas ik me dat ik dezelfde irritaties en bugs nog steeds heb en tegenkom waarvan ik had verwacht dat ze die toch anno 2012 na 5 voorgaande games wel eens gefixed hadden mogen hebben. Ik blijf spelen omdat men zegt dat alles straks beter gaat worden, maar eigenlijk vind ik het te zot voor woorden. Begrijp het niet verkeerd, opbouw is goed in een game, maar overdrijf het niet en laat me vooral geloven in de wereld waarin ik loop. Zwevende mannetjes, glitchende koetsen, objecten die dwars door mij heen verschijnen, vier dezelfde kinderen die op me af komen rennen, sorry maar die tijd heb ik gehad. Een serie als deze die zichzelf zo serieus neemt, moet het in mijn ogen dan ook wel goed doen.

    Wellicht ben ik wat hard voor de game nu, maar dat is meer teleurstelling dat het me niet meteen pakt.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    kerel je spoilt wel lekker erop los nu... maar goed ik zal je helpen..

    ik loop voorbij de eerste groep guards, en ga dan de plank over links op de boot, spring in het water en zwem als een malle die kant op. Zo kun je het gemakkelijk halen, althans ikke wel. Vervolgens moet je goed opletten want een keer iets missen of te lang erover doen en je kunt weer opnieuw beginnen! Ik was blij toen ik die kwal dood had.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zij me neefje ook al, bedankt!
     
  10. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    kerel nu spoil je weer! Je moet als je quote mijn tekst wel in spoiler tekst zetten :emo:
     
  11. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, precies hetzelfde. En ik weet dat wanneer ik straks weer ff ga spelen dat ik nog een uur of 2-3 te gaan heb. Maar goed, het is niet anders. Op zich wel goed dat ze je in een verhaal laten komen, maar ik vind het wat overdreven. Het heeft me tot nu toe ook nog niet weten te boeien, wat ik met die anderen toch wat meer had. Maar misschien komt het nog :9
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Funny, ik word er eigenlijk meteen door gegrepen, meer dan bij Brotherhood en Revelations. Ik vind die opbouw wel lekker eigenlijk, ik ga er heerlijk lang de tijd voor nemen allemaal.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Iemand die het weet ?
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik vind het wel vreemd en jammer dat alle knoppen zijn veranderd. Je kan nog steeds de aanval afweren en een tegenaanval doen, maar waarom zijn die met heel andere knoppen??? Raar.
     
  15. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag mijn Freedom Editie binnen gekregen \o/ Van het weekend dus lekker gamen.
     
  16. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is dan dat je achter bij dat hoekje zit met Charles die hun afleid toch? aan de zijkant zie je één mannetje weglopen die wilt gaan snitchen die moet je hebben
     
  17. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    ff serieus, hoe lang duurt dat gedeelte met die Charles, ga je ook nog als assassin spelen of hoe zit dat?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Tot sequence 3 speel je met hem dacht ik, had mezelf dat stuk al gespoiled dus weet het al. Zit zelf in sequence 2, wel aardig maar had niet gedacht dat Ubisoft het nog makkelijker zou maken qua combat en controls. Goddamn. 8) Dieren en kinderen zijn wel tof overigens, beetje een varken voeren op straat. En blijft awesome dat mijn achternaam bijna hetzelfde is als Connor Kenway, hoor steeds mijn achternaam. :+

    Kun je later gewoon terug gaan naar Boston en alles doen wat je nu kunt doen met Haytham Kenway? Fucking saai namelijk en doe alleen maar missies, geef me Connor lol.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks. Ging telkens zo snel dat ik niemand zag. Zal eens beter op gaan letten...
     
  20. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit voor een onzin, ik doe die multiplayer disc erin en hij loopt constant vast. Lekker is dat zeg
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina