1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    "Connor did not waste food. Sequence desynchronized."

2. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet8)? Ik heb dit nog niet meegemaakt. Tijd om meer te gaan jagen dus:cool:!

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Boston Massacre was eindelijk tof, nu graag mijn outfit aan en dan rocken in de sneeuw. Britten met gemak slachten en bloed zien vloeien op het maagdelijke witte sneeuw. _O_
    Snap eindelijk het combat systeem nu, nog steeds easy maar fuck het maar eigenlijk. Twee man tegelijk counteren is zo awesome.

4. microtje

microtje Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje, als je het spel hebt uitgespeeld, kun je dan nog iets doen aan je farm?
    want ik heb tijdens het verhaal er eigenlijk niet veel aandacht aan besteed en ik heb nu het gevoel om die farm volledig te maken ik opnieuw moet beginnen

5. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ZO irritant dat ik niet online kan komen om 1 of andere reden. Gister twee potjes kunnen doen, maar krijg al 2-3 dagen alleen maar dat de servers offline zijn

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Is er geen knop om direct een kill te maken als iemand aanvalt? Ik kan alleen ontwapenen of duwen als iemand aanvalt. Of krijg je die skill nog? Vind knokken wel lastig nu nog. Want of ik gooien hem weg en dan moet ik er achter aan om hem te killen of ik ontwapen hem. Nergen een optie om direct een counter kill te maken en tevens ook niet om deze aan elkaar te koppelen om snel een hele groep uit te schakelen net als in de vorige AC's.

Mis ik iets of komt het nog of zit er het niet in bij AC3?

7. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op X drukken ipv duwen/ontwapenen

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmz ik meen dat ik dat al een paar keer had geprobeerd. Thanks ga het nog maar eens proberen :).

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je moet letten op dat icoontje, als die rood is moet je counteren met (B) en dan (X). Dat is in principe het easy counteren zoals vroeger, alleen moet je nu eerst een andere knop indrukken. Connor is suited up, nu kan de game echt beginnen. Stuk met je schip is wel awesome, had daar helemaal niks over gelezen buiten wat screenshots. Geweldig. _O_

Had op Neogaf gelezen dat het niet mogelijk is. Je moet alle homestead missies doen die je per sequence krijgt, anders raak je ze later kwijt.

Laatst bewerkt: 4 nov 2012
  10. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    dat counteren is wel vet, zeker als je door meerdere tegelijk aangevallen wordt.
    dan kun je ook in een ruk door 4 man uitschakelen. het beiltje van connor vind ik fantastisch, het is meer mensen afslachten met dat ding.
    human shield is overigens ook cool gedaan.
    nu heb ik het assasins pak bemachtigd, ben benieuwd wat er nog meer komt.

de verschillende weersomstandigheden zijn ook prachtig, ok.. geen voetstappen maar zowel de regen als sneeuw ziet er echt geweldig uit.

11. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik me wel afvraag is ... hoe kom je nu snel aan geld? In de vorige delen kon je je stad of dorp opknappen en geld vangen. Maar hoe zit het in deze 8)

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Chests zoeken ;) In de hostile "kastelen" vind je vaak chests met 7500 pond :)

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Nu in het gedeelte met sneeuw. Ziet er erg vet uit! Alleen wat ik wel jammer vind is dat ik met een piratenpakje rondloop :). Wil GVD me Assassins pak hebben! :)

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit nog maar in seq 2, maar wat ik raar vind is dat ik aan een stijger hing, half in het water en ik kon een guard vanuit die positie niet assasinaten / in het water trekken met (X)

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wss zat je dan toch niet helemaal goed, heb ik ook wel eens gehad. Vergeet niet dat de game behoorlijk vol zit met glitches dus niet alles werkt altijd..
    Jagen :cool: Mijn schip is al fully upgraded en heb nu nog 20.000 over :)
    daarnaast kan je ook geld maken met konvooien sturen met producten en missies voor je gilde. Kisten zijn ook mooi meegenomen op het begin.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Even een vraag. Is Assassin's Creed 3 nog bij Game Mania te krijgen als je 3 spellen gaat inleveren + 20 euro? Of was dit alleen met een pre-order.

Kan het namelijk niet op de site vinden.

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, dat is alleen met een pre-order.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Thanks! Balen..

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Heb de game nu een paar uurtjes gespeeld. En moet zeggen dat ik tot nu toe mixed feelings heb. Verhaal wordt supermooi verteld en de wereld zit er mega vet uit. Alleen heb nog niet het echte Assassins Creed gevoel. Heb nog maar weinig side mission op de kaart en doordat je steeds van de ene naar de andere plekt wordt geteleporteerd mis je de helft van de stad.

Daarnaast ben je na sequence 2 meteen weer weg uit de stad en ben je weer in een onoverzichtelijk gebied wat het er niet makkelijker op maakt om dat gevoel te krijgen.

Ook doordat je met een character speelt die er niet uitziet als een Assassin zoals in de vorige delen heb ik er toch een ander gevoel bij.

Meer mensen hier last van?

Aan de andere kant moet ik wel zeggen dat een hele vette ervaring is en het spel zeker niet aan de kant ga leggen op dit moment. Alleen hoop ik wel dat het één en andere gaat veranderen zodat ik meer een AC gevoel krijg :).

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Game heeft een zeer matig en moeizaam begin, pas rond sequence 6 gaat het aardig los. Even doorbijten helaas. Ubi had beter de eerste twee sequences gewoon als een trailer in de game moeten maken, niet dat er zoveel gebeurd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina