1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog nooit problemen mee gehad :p hou je wel beide pookjes op de goeie plek?
    Indianen zijn tof, en nee die bordspellen op expert zijn impossible (voor een chievo :p)

2. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met de lengte van de game? Ik lees hier veel dat de eerste zes sequenties niet zo spannend zijn/tegenvallen. De gemiddelde Assassin's Creed game heeft zo'n dertien sequences. Is dat in dit deel ook zo? En moet je dan echt door de helft van de game ploeteren voordat het interessant wordt?

3. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij een plezier willen doen en kijken of de multiplayer voor jullie wel werkt?

4. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt ie, maar snap er helemaal niks van. Er komt zo een postertje in beeld: Kill this target. Ik loop erheen en assassinate hem/haar, blijkt het niet de goede te zijn. Gelijk daarna wordt ik dan door een andere assassin gekilled. En zo ging dat 5-6 keer totdat ik hem weer uitgooide.

Maar wat ik graag wil weten, kan ik ergens de difficulty omhoog schuiven? Tis wel erg makkelijk...

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan heb je simpelweg een NPC gekilled ipv de echte target ;)

Nee, wanneer heb je dit ooit kunnen doen bij een AC game?

6. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet hij het dus niet, zo frustrerend. Ik weet ook niet waar het aan kan liggen, ik heb altijd gewoon normaal online kunnen spelen. Ik heb tot nu toe 2 potjes kunnen doen, maar de server is al 4 dagen offline... :emo:

En hahaha, ja zo gaat dat. Even een kwestie van oefenen, heb veel Brotherhood gespeeld dus ik weet wel hoe het werkt.

7. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    niet dat ACIII moeilijk is maar de gevechten zijn zeker wel uitdagender dan de vorige delen. althans, zo ervaar ik het.

8. pieuw

pieuw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that! Ben het met je eens.

Verstuurd van mijn Nintendo 64 met Tapatalk

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de controls fiddly, inconsistent. Veel kleine foutjes...

En waar zie je je emails??

10. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Als Desmond in de computer.

11. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, in vergelijking met ACII zitten er veel schoonheidsfoutjes in de controls. Met name met klimmen doet hij vaak niet wat ik wil.
    Zit nu in sequence 6 en vind (eindelijk) leuker en leuker worden. Net mijn eerste fort beroofd, de combat was nog best pittig :p

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik kwam er maar niet echt in, net aanbeland in act III. Besloten eerst maar ff Risen II te gaan spelen ...

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ben eindelijk bij sequentie 8, en het is nu gelukkig weer de oude vetrouwde ACgameplay. Mis alleen resquireta di pache. :+ hoeveel sequenties heeft de game eig? Vorige delen hadden er maar 9. Hier meer toch lijkt me?

14. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    12 sequences.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    12 maar?! Dat meen je niet..

16. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind t steeds slechter worden :mad: (of ik erger me er steeds meer aan).
    De grafics zijn gewoon mager. Ik zie geen enkele verbetering tov deel 2. Sterker nog: deel 1 was grafisch stukken mooier.

Die vent rent als n debiel.
    Bij synchronisatie van n toren gaat hij rechtop staan, met 1 been op de punt van t kruis?het hele epische gevoel zit er niet meer in.
    De manier waarop hij klimt....zo houterig. Bah!

Ik sta gewoon stil met bayonet te laden, terwijl er 2 tegenstanders op 4 meter van me afstaan. Ik kan rustig laden, de eerste vent neerschieten, weer laden (duurt 30 sec), ik word n keer geraakt, en schiet m daarna neer.

Deel 1 en 2 kapot gespeeld, beide 1.000 achievement points gehaald, maar ik vind hier nog geen flikker aan.
    Ik dacht vanavond tijdens t spelen: ze hebben t helemaal naar de klote geholpen :mad:

Lijkt alsof er n B-team t heeft gemaakt en dat ze allang bezig zijn voor de nieuwe Xbox versie.

Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gewoon in jezelf zeggen. Elke keer als ik iemand vermoord denk ik dat.... :+

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Lol gisteren aan Sequence 4 begonnen. Beetje verstoppertje spelen :/. Oké leuk om op die manier de speler in het verhaal te zuigen, maar ik wil over daken rennen! Nu ben ik net terug in mijn afgefikte dorp, dat zag er wel episch uit. Vanavond maar eens verder met de game!

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik zit er inmiddels weer helemaal in, maar dat heeft wel 6 sequences mogen duren. Nu is het gewoon ouderwets Ass Creed. Gelukkig maar! :+

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hier ook iemand die zit te genieten. Ik denk wel dat ik AC II de betere game vind, maar dit is wel vele malen beter dan Brotherhood en Revelations.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina