1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    dankjewel, handelen met schepen wist ik inderdaad niet.
    dat je de winst op een product kunt zien wel, helaas kun je dat alleen zien als je het product al in je bezit hebt.

ik heb er ook naar gezocht maar nog niet kunnen vinden, gewoon weer in de animus gaan zitten en verder spelen.
    *)

2. peerke2

peerke2 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er eentje gevonden.
    Je ziet af en toe (in de ruimte waar de animus staat) trappen en dergelijke.
    Loop daar wat rond.

Af en toe begint die meid tegen je te praten en daar zitten ook de mogelijkheden om die dingen te plaatsen.Het heeft verder geen nut.Er openen wat deuren enzo maar daar kun je niets mee.

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik niet dat het veel uitmaakt. Voor de extra content hoef je het niet echt te doen denk ik, de extra missie's zijn meestal redelijk kort (max. 30 minuten ofzo) en tot nu toe is bij elke Assassin's Creed het zo geweest dat dit soort bonus missies later gratis bij DLC zitten, dus als je de DLC gaat kopen heb je grote kans dat ook de special edition missies/outfits/content er bij zit, dit was in ieder geval bij Brotherhood met the Da Vinci Disappearance DLC zo en bij Revelations met de Lost Archive.

Er zitten genoeg missies en wapens in, als het qua geld niet veel uitmaakt kun je natuurlijk altijd voor special edition gaan maar persoonlijk zou ik er niet te veel extra voor betalen.

Ja, als je goed om je heen kijkt zie je Juno ergens staan. Dit is waar je heen moet, daar ligt de plek waar je zo'n power source in kunt stoppen. Betekent vaak wel eerst wat klauterwerk. Het nut is dat je dan extra filmpjes te zien krijgt, en die deuren die openen zijn locaties waar je de volgende power source kunt plaatsen.

Locaties en aantal zal ik even in spoiler zetten:
    Er zijn er 3
    Als je naar Shaun en de poort kijkt, dan;
    1. Links ten opzichte van Shaun/de poort
    2. Rechts ten opzichte van Shaun/de poort, ga door de deur die geopend is na power source 1.
    3. Rechts ten opzichte van Shaun/de poort en rechts ten opzichte van waar William vaak staat, ook daar is een poort geopend na power source.

Het is misschien niet heel duidelijk maar hopelijk geeft het een beetje een beeld waar je ongeveer moet zijn.

Laatst bewerkt: 9 nov 2012
  4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Bedankt voor de handige tips! Heb op dit moment nog niet echt veel geld nodig (zit pas in Sequence 6), maar iig fijn om dit alvast voor later te weten!

5. ExplosiveMarkey

ExplosiveMarkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die kun je pas helemaal uitspelen als je de 3e hebt gevonden.

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor moet je elke keer die koeriersmissie's doen? Want elke keer lever ik een brief af of ontvang ik er een maar verder gebeurt er niks volgens mij8)!

7. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    als je een koeriersmissie (zwart rondje/witte envelop volgens mij) doet krijg je meerdere icoontjes op de kaart. (tegengesteld wit rondje met zwarte envelop) dat zijn de afleveringen. (meestal zo'n 4 afleveringen per missie). zo'n missie levert 500 dollar op (als ik me niet vergis).

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik hoop echt dat het naar Haytem beter wordt. Ik wil een assassin zijn, ik loop maar een beetje rond. Negen van de tien keer, fucked een glitch het sneaken op waardoor ik weer 8 guards moet neer knuppelen. Wat al niets aan is. Je wacht op de counter en drukt op (X) en klaar. Moet je een echte kill doen, is het nog niet eens het echte gevoel van een assasinate. Stoere achtervolging en dan wat spektakel waarna het stikt van de framedrops die de hele ervaring verpesten. Hoop echt dat het beter wordt.

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wordt het niet.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als assassin mag je konijnen vangen!

11. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Whoop whoop

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Netjes! En snel volgens mij?! Zijn er (wereldwijd) al veel mensen met 1000/1000G?

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Lekker rushen door de game, zonde!

Moet zeggen ben nu in sequence 5 en begint nu vet te worden :D.

14. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt zo'n spel wat je het liefst in 1x uit wil spelen, maar moet me inhouden :D

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  16. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer is toch wel erg leuk. Moet zeggen dat het lang geleden is dat ik zo heb zitten vloeken en tieren, maar als je er wat beter in wordt is het steeds leuker. Heel uitdagend, mits je het goed wil doen.

17. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Pfff deze game wordt steeds een grotere teleurstelling voor mij. Heb nu weer een gamebreaking bug, als ik spullen wil verkopen via convoys kan ik niks meer uit m'n eigen inventory selecteren.

Nog nooit zo erg uitgekeken naar een spel om daarna zo ontzettend teleurgesteld te worden. =( Een begintutorial van 3 uur, gamebreaking bugs en glitches, oneerlijke optional objectives, een einde dat nergens op slaat en alles dat goed was aan Assassins Creed hebben ze gewoon het raam uitgegooid.

Ubisoft :mad:

18. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Je overdrijft wel heel erg Coca. Het is ook niet wat ik ervan had verwacht maar jij doet net of de game echt slecht is. Het is gewoon een goede game, misschien niet de beste AC maar ook zeker niet de slechtste.

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Het ís gewoon een slechte game. Alles dat leuk was aan AC hebben ze eruit gesloopt, ze hebben het einde waar ze vier games naartoegewerkt hebben enorm verneukt en er zitten meer bugs in dan in alle games van Bethesda bij elkaar.

Vooruit, geen belachelijk slechte game maar zeker, by far, de slechtste Assassins Creed. Zelfs Revelations was veel beter.

Ik vond vanmiddag een artikel dat echt precies mijn mening verwoordde:

http://kotaku.com/5958941/how-has-assassins-creed-iii-disappointed-me-let-me-count-the-ways

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    niet. Dat is jouw mening ;) Ik vind het gewoon een hele toffe game? Dus ik snap niet waarom jij het als feit neerzet. Tsja er zitten bugs in, sommige dingen zijn eruit gelaten terwijl dat juist tof was en de sfeer vond ik zelf ook beter in de vorige delen. Maar misschien waren jouw verwachtingen te gewoon te hoog gespannen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina