1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een slecht spel en ik had er helemaal verwachtingen van aangezien ik er niets over gelezen had toen ik hem kocht.

2. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist leuk. Een keer wat anders dan telkens in grote steden rondzwerven en achtervolgingen moeten doen voor missies. De Frontier is gigantisch en daar kan je ook allerlei missies doen voor oa de Frontiermannen:)!

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super dankjewel!:b:

Edit:

GameTrailers komt met hun review uit op een 9.2:)!

Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp mij niet verkeerd, iedereen heeft recht op een mening, maar dat artikel vind ik op z'n minst gezegd toch wel heel... apart.:9

Gameplay werkt niet goed? Stealth werkt niet? Vechten te makkelijk? Dan ben ik toch wel heel benieuwd hoe deze persoon dat in vorige games vond. Vechten is altijd al vrij simpel geweest, block + counter, klaar. Gameplay is grotendeels ook niet echt veranderd, free-runnen is zeker weten verbeterd, ja het is minder realistisch geworden omdat je zo soepel klimt en door bomen klautert, maar voor dit soort realisme hoef je nooit bij AC te zijn. Stealth is in vorige games veel lastiger geweest omdat er niet echt een stealth component bestond, ja opgaan in de crowd en richel kills en dergelijke maar het vermogen om je in hoekjes en struiken te verstoppen is niet alleen realistischer, maar ook fijner en iets wat ik altijd al gemist heb in AC, zeker sinds ze de optionele doelen hebben ingevoerd.

Dit is mij misschien 2 keer gebeurt, maar dat is dan omdat ik gewoon eraf sprong zonder te kijken of er een landing point lag, in voorgaande games heb ik veel en veel vaker last gehad van wat ik net gequote heb.

Schieten is lastig en langzaam? Opnieuw, kijk even naar eerdere delen, die hidden gun was pas langzaam en onnauwkeurig, sterker nog als ik het mij goed herinner kon je in AC2 niet eens een schot annuleren nadat je ingezoomd had.:+ Natuurlijk hoor je in voorgaande delen geen perfect werkend pistool te hebben gezien de geschiedenisperiode, maar hier gaat het echt beter en ook de boog werkt gewoon goed, zo heb ik dankzij mijn boog ergens de full synch gehaald waar je snel 2 gasten op paarden moest killen vanaf horseback. Voor jagen is de boog ook zeer goed geschikt, heb volgens mij nooit gemist als ik eenmaal mijn prooi gelocked had met LT, tenzij de line-of-sight verbroken werd natuurlijk.

Geen core gamplay, wederom, wat hadden voorgaande AC games dan wel qua core gameplay wat in AC3 ontbreekt?

Wat de muziek betreft, ja persoonlijke smaak natuurlijk, Jesper Kyd is briljant en ik vind het jammer dat hij niet aan AC3 heeft meegewerkt maar persoonlijk vond ik dat de soundtrack nog best aardig was.

Dat punt over de 'Gump Factor' kan ik wel begrijpen, maar in lichtere mate had je dit ook in andere AC games, al geef ik toe dat het in AC3 het ergst is.

Intro saai en te vol met cutscenes? Ja dat vind ik ook, het is inderdaad loop dit stukje en bam weer een filmpje. Maar goed dit is alleen de intro zo. Wat ik ook interessant vond was deze zin;
    Ik denk dat daar al een groot probleem ligt. Als je de main character maar niks vind, dan houd het al gauw op. Persoonlijk vond ik Connor juist een ontzettend leuke main character, een Native American met zijn eigen cultuur en waarden, ik heb er flink van genoten in ieder geval. Persoonlijk was ik echt uitgekeken op Ezio, zeker na 3 games, Ezio was te veel een charismatische playboy zonder echt duidelijke idealen waar hij actief over nadacht en daardoor ontbraken die games toch wel zekere diepgang. Altaïr's verhaal was juist interessant omdat hij een Assassin was maar wel het duidelijk was dat hij zich constant afvroeg of hij wel op het juiste pad zat en de hele Assassins vs Templars van beide kanten belicht werd. In deel 3 komt dit aspect weer gedeeltelijk terug.

Wat het einde betreft:
    Ja dit is zeker een zeer zwak punt in de game en ik vind het eigenlijk ook niet kunnen dat ze het zo zwak afronden.

P.S. Voor de duidelijkheid ik heb ontzettend genoten van elke AC game tot nu toe, neemt alleen niet weg dat combat altijd simpel is geweest en free-runnen niet altijd even soepel, etc.

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Verwachtingen.
    Deel 2 was veel afwisselender en beter (al was de impact van 1 heel groot).
    Veel leuke missies etc etc.

Je ziet aan de vele negatieve reacties dat hier n behoorlijke misser is begaan. Hoeveel negatieve berichten waren er toen deel 2 uit kwam? Ik denk geen een.

Toen na Brotherhood ook nog Revelations uitkwam, zat iedereen toch wel heel erg uit te kijken naar n echt deel 3.
    Nu maar hopen dat t volgende deel voor de nieuwe Xbox wordt gemaakt en niet in deze tijd afspeelt.

6. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    het probleem is dat veel mensen niet hun mening geven maar zeggen dat de game erg slecht is. iets slecht vinden en slecht zijn zijn totaal andere dingen.
    ik ben het hier totaal niet mee eens, ik kan de teleurstelling zeker begrijpen maar mijn mening ligt totaal anders.

@ ferry34, dat deel II amper negatieve berichten kreeg is vrij logisch.
    als ik even voor mezelf terug denk was ik zo enthousiast over deel 1 en kon ik niet wachten tot deel II uit kwam. deel II was ook zo goed!
    maar met deze delen zetten ze een bepaalde toon, AC was eigenlijk in de basis elke keer hetzelfde. nu met III (deel 5) hebben ze het spel aardig omgegooid.
    het risico daarvan is dat het goed uit kan pakken maar ook slecht.

De een mist de assasin sfeer, de ander is juist erg blij nu het meer een verhaal is geworden.

dat de hoeveelheid bugs te groot is ben ik het overigens helemaal mee eens, gelukkig verpest dit voor mij het spel niet. iemand die al minder blij is met de wijzigingen zal extra teleurgesteld raken door de hoeveelheid bugs.

daarnaast denk ik dat sommige ook te veel verwachten van een nieuw deel van AC. het spel kan onmogelijk reuze stappen blijven maken na al 5 delen te hebben uitgebracht.
    ondanks velen hier alleen de negatieve reacties lijken te zien denk ik dat de meningen verdeeld zijn.
    een lastig punt, ik denk dat het spel veel fans kwijt raakt door dit deel terwijl ik het juist een grote stap vooruit vind.
    dat is het risico van het vak, altijd op safe spelen levert je ook geen top game op.

7. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je nou 'teveel' verwachten van een nieuw deel van AC. Je kan toch op zijn minst verwachten dat het een 'stealth' game is. Je kan niet bukken, de wachters zien je op de meest onmogelijke plekken en voordat je er eindelijk eens uitziet als een assassins zit je al op 40% van het spel. Als jij dat leuk vindt, prima. Maar dat heel veel mensen teleurgesteld zijn is niet eens een gekke gedachte, zeker als je de hoeveelheid bugs nog meeneemt in je oordeel.

Ze hadden echt geen reuze stappen hoeven te nemen, ze hadden op zijn minst de 'core ingredient' erin kunnen houden en daarvan uit werken, maar helaas hebben ze dat niet gedaan. En we kunnen dan wel zeggen dat als je alleen maar wat negatiefs te zeggen hebt dat het bijna verboden is hier nog te komen, maar zo werkt het ook niet. Ik geef gewoon mijn teleurstelling weer van de singleplayer. De multiplayer daarentegen vind ik wel erg leuk (mits hij werkt, wat ook zelden tot nooit is).

8. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    ik ben het juist eens met het feit dat er gewoon teveel bugs in zitten, alleen verpest het voor mij de game niet omdat ik vind dat AC III vele malen beter is dan revelations. Ik vind dat ze met dit deel een goede stap gezet hebben.

daarnaast geef ik aan de teleurstelling van vele te begrijpen. deel III is toch behoorlijk verandert. hoewel ik vind dat het in positieve zin verandert is kan ik me goed voorstellen dat vele daar anders over denken.

ik vind het juist leuk om te weten hoe iedereen erover denkt. wat jij zegt dat het haast verboden is om hier te komen als je er negatief over denkt is totale onzin.
    het gaat hier om het geven van je mening, zowel negatief als positief.

teveel verwachten van een game als AC is heel makkelijk, zeker als er al zoveel delen zijn uitgebracht. als je zoveel delen lang het core ingredient of de basis hetzelfde houd en toch vernieuwend wil zijn word dat met de delen niet makkelijker. net als bij films.. deel 1 of 2 is bijna altijd het beste deel van de reeks.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ach, de game is in ieder geval imo een stuk leuker dan Revelations die ik juist crap vond. Ja, de game bevat eigenlijk altijd een liefde/haat verhouding. Ene moment is het top en het andere moment vind ik het echt slecht. Bugs in overvloed, teveel nutteloze shit en het blijft wat saai. Ik kap ook lekker met al die nutteloze sidequests en dingen verzamelen, dat is er echt te veel in ACIII. Toch blijft het gewoon bruut en speelt het ondanks de vele ergernissen toch lekker weg. Zit in sequence zes, dus heb nog wel aardig wat kut momenten te gaan zover ik weet + spoilers niet gelezen.

Neem de gameplay van die boot missies mee naar een nieuwe IP op de volgende generatie. Mix van Pirates Of The Caribbean en een adventure graag!

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die bootmissies zijn echt tof :p
    En Captain Kidd's schat zoeken zijn ook toffe locaties + tot nu toe de enige momenten waarop je het oude puzzelend klimmen weer hebt.

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Eerste missies met Conner zitten echt vol met sfeer, heerlijk. Door bomen klimmen is leuk! :D

12. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Tbh heb ik het spel niet eens gerushed :9 Ik heb de afgelopen week veel tijd om handen gehad en heb mijzelf ook goed vermaakt met de game, op een paar bugs en glitches na die het wat minder maakten. Dus ik heb in een week 1000 GS dus heb ik gerushed? Dat vind jij, ik heb wss hetzelfde gespeeld als anderen, maar met meer tijd omhanden gaat het wel iets sneller ja. Zolang ik mij vermaakt heb vind ik het goed genoeg :)

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wanneer je rekening houdt met het feit dat dit deel door het originele AC team is gemaakt en zij een paar jaar de tijd hebben gekregen na AC2, dan valt het eigenlijk allemaal best tegen als ik zo de reacties lees. Ik had toch stiekum wel de definitieve top tier versie van de AC verwacht voor deel 3. Dat is het dus niet geworden.

14. peerke2

peerke2 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waar de negativiteit vandaan komt over het spel.
    Oke er zitten wat bugs in het spel , maar het is net uit.Een patch en vele zijn weg.

Die zal echt wel zo komen.
    Het verhaallijn is zeker wel goed bedacht en klopt geheel met de vorige delen.
    Alleen mensen moeten meer doen dan alleen de verhaalmissies.
    Plaats de energiebronnen en speel extra missies.Dan klopt het alleen maar meer.

Zorg voor een 100% sync. Dan krijg je heel wat extra's zodat nog beter klopt.

De besturing is veel beter dan vorige delen.Het schieten vind ik (persoonlijk) wat minder , maar dat is wennen omdat dat in de vorige delen niet aanwezig was.
    Koop een beter wapen en hij schiet makkelijk en laad sneller.

De openwereld is vele malen groter als welke AC voorheen.

Dus voor de mensen die klagen over het spel, speel ALLES en dergelijke en geef dan pas een oordeel.
    Niet een aantal stukken van het spel en dan al een oordeel geven.

Een echt oordeel kan pas komen van iemand die het spel al uitgespeeld heeft en het liefst op 100%.
    Dan ben ik zeker nog niet hahahaha

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met het patriottisme? Worden de amerikanen verheerlijkt en de redcoats neergezet als bad guys? Of valt het toch wel mee?

16. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind Connor aardig objectief, maar meer kan ik niet zeggen zonder te spoilen!

17. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    overingens wel weer complimentjes naar jesper kyd voor de geweldige muziek. :D

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Niet Jesper Kyd maar Lorne Balfe heeft de muziek gemaakt van 3.

19. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bepaal zelf wel wanneer ik mijn mening geef. De eerste 40% speel je als een verdwaalde piraat en verstoppertje. Dat is niet mijn idee van 'assassins creed'. Je kan niet bukken, je kan je niet verbergen en het duurt 6-8 uur voordat je eindelijk eens kan spelen als een assassin. Nu ben ik al min of meer afgeknapt op die hele singleplayer, terwijl ik bij de vorige AC's juist met veel plezier de singleplayer doorliep.

En dat de open wereld zo groot is interesseert me echt geen flikker. Geef mij liever steden als Rome dan dat ik 100000m2 heb aan bos wat allemaal hetzelfde is.

Als jij de game goed vindt, prima. Maar ik vind dit meer een adventure game dan een echte assassins creed. Ga niet andere jouw mening opleggen...

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Nu geef je ten minste echt je mening. Bij de vorige posts was het alleen maar van: de game is slecht door bugs bla bla. Dat is geen mening.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina