Denk dat we wel kunnen concluderen dat de meerderheid van de leden hier deze game een miskoop vindt....
Ik begrijp gewoon niet hoe het kan dat deze game toch wel redelijk de hemel in is geprijsd door de gemiddelde review. Jammer dat dit spel in werkelijkheid niet eens de budgetbak haalt. Tenminste, hij zal waarschijnlijk duur blijven omdat niemand durft toe te geven hoe erg dit spel eigenlijk faalt.
Precies het omgekeerde gebeurde bij de nieuwe MoH:Warfighter. Dit spel kreeg juist veel erg slechte recencies, maar daar heb ik mij al 10x zoveel uur meer mee vermaakt dan AC3.
Dit is meer een oproep aan reviewers om gewoon objectief te reviewen. Klaarblijkelijk gebeurt dit tegenwoordig met mindere mate... Waardoor ik dus geld uitgeef aan crapgames als AC3. Ben ook bang dat ik hem niet uitspeel, ik voel ook totaal geen drang om die game te gaan spelen, enkel ergernis in dat ik voor zoiets geld heb betaald.
Mijn leukste AC was Brotherhood. Man, wat een sfeer! Ik las zelfs de verschillende verhalen over de monumenten en gebouwen. Waarom? Je werd helemaal in die wereld gezogen. Deze wereld, Amerika, is gewoon een uitgekotste kolonie die bestaat uit bakstenen en modder. Maar je kan nu ook in bomen klimmen, hier heb je ook erg veel vrijheid in maar niet heus.
Laatst bewerkt: 11 nov 2012