1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Ben het wel met hem eens. De game is niet wat ik ervan verwacht had. Die andere delen speelde ik helemaal grijs en kon er niet mee stoppen. AC3 heb ik nu een paar keer aangehad en ligt nu alweer een paar dagen in de doos. Geef mij ook maar liever grote steden als Rome, want van dat gedoe in die bossen wordt ik nu wel erg zat van. En dat domme jagen en dat geldsysteem ... ben er eigenlijk wel klaar mee. Hoop dat ik hem ooit nog eens ga uitspelen maar ben er bang voor van niet |:- Dit is toch wel een dure miskoop geweest helaas :'-(

2. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen 1 keer zitten klagen over bugs

3. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het spel helemaal niet zo slecht als dat sommige hier zeggen. Op verschillende manier je geld verdienen, door middel van jagen en door schatkisten te vinden. Als boodschapper voor mensen brieven naar de andere stad brengen enz.

De zeeslagen lopen ook soepel. Mooie gemaakt met de ruwe zee. Soms is het wat moeilijk varen als je net uit de wind valt maar dat krijg je dan ook te horen van de anderen op je schip. Soms heb je ook een grote golf waar je dekking voor moet zoeken of je ziet de kogels net over je schip schieten.

Het verhaal heb ik nu uitgespeeld, nu nog de andere dingen behalen. Als je iets in de stad doet, zoals mensen bevrijden van executies dan zitten de soldaten ook gelijk vol op je.

4. peerke2

peerke2 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zooooo!!!
    Met het verkeerde been uit bed gestapt of een beetje last van PMS(ook al ben je waarschijnlijk een man)??
    Doe rustig aan joh!!
    Ik geef ook alleen mijn mening , maar vind het onnodig om een game af te kraken als je maar de helft doet van wat je kunt.

Jou mening mag je zeker geven.Dat is je goed recht , maar dat wil ook zeggen dat ik de mijne mag geven.Daarbij zei je alleen dat de game slecht was en dergelijke.Geef dan ook redenen waarom.
    Dan vind ik nog dat je wel HEEL wat rustiger mag doen.

Precies wat ik zeg

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Eindelijk mijn assassins pakje aan, whoei :D

6. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Game heeft niet voldaan aan mijn verwachtingen.. jammer, ik keek er heel erg naar uit.
    Sinds deel 1 alles helemaal uitgespeeld en eigenlijk al binnen een paar dagen.

Ik heb ook helemaal geen gevoel met Connor, het personage pakt me gewoon niet, Altair en Ezio had ik veel meer mee.

AC III in mijn ogen de minste AC in de serie.

Hoop ook dat dit het laatste deel was met die indiaan.

Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  7. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul je nou met dat ik alleen heb zitten zeggen dat het een slecht spel is :emo:. Je moet gewoon niet anderen vertellen wat hun van het spel moeten vinden. Als ik het niks vind, dan zeg ik dat. Of ik dan 25%/50% of 100% heb uitgespeeld maakt verder niet uit.

8. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik vind m ook wat tegenvallen.

Op de releasedag 3uurtjes gespeeld.

Daarna niet meer aangeraakt. Brotherhood en deel 2 vond ik erg verslavend. Dat heb ik nu niet.

Hoor van veel mensen dat het spel later pas goed wordt. Dus volgende week maar even verder spelen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

9. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat we wel kunnen concluderen dat de meerderheid van de leden hier deze game een miskoop vindt....

Ik begrijp gewoon niet hoe het kan dat deze game toch wel redelijk de hemel in is geprijsd door de gemiddelde review. Jammer dat dit spel in werkelijkheid niet eens de budgetbak haalt. Tenminste, hij zal waarschijnlijk duur blijven omdat niemand durft toe te geven hoe erg dit spel eigenlijk faalt.

Precies het omgekeerde gebeurde bij de nieuwe MoH:Warfighter. Dit spel kreeg juist veel erg slechte recencies, maar daar heb ik mij al 10x zoveel uur meer mee vermaakt dan AC3.

Dit is meer een oproep aan reviewers om gewoon objectief te reviewen. Klaarblijkelijk gebeurt dit tegenwoordig met mindere mate... Waardoor ik dus geld uitgeef aan crapgames als AC3. Ben ook bang dat ik hem niet uitspeel, ik voel ook totaal geen drang om die game te gaan spelen, enkel ergernis in dat ik voor zoiets geld heb betaald.

Mijn leukste AC was Brotherhood. Man, wat een sfeer! Ik las zelfs de verschillende verhalen over de monumenten en gebouwen. Waarom? Je werd helemaal in die wereld gezogen. Deze wereld, Amerika, is gewoon een uitgekotste kolonie die bestaat uit bakstenen en modder. Maar je kan nu ook in bomen klimmen, hier heb je ook erg veel vrijheid in maar niet heus.

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mag ie toch zelf weten? :{

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft het nog steeds zonde.
    Eigen keus of niet.

12. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Ik heb dus niet gerushed, daar gaat het om :9 Too much time, heb er nog tig uur in zitten :eek:

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad, dat je de achievments wil halen dat snap ik, maar dat je op een zo snel mogelijke manier doet vind ik zonde. Mag ik toch zelf vinden?

Ontopic: vind het nu wel vet worden. Alleen het echte AC gevoel zoals de vorige delen heb ik niet en ben bang dat het niet gaat komen. Wel verwacht maar niet gekregen. Neemt niet weg dat het een vette game is. Mooi verteld en vet gemaakt.

Edit: Net een bruut stuk dat je door Bunkel Hill moet rennen naar die schepen die kogels op de stad schieten. Als je door de straten rent, man man wat vet. Alles ontploft en stort in. Geniaal hoor :).

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als Ubisoft geen nieuwe IP maakt met boten en shit zijn het sukkels. Zo enorm tof, god damn. Vanmiddag een missie gedaan met de Aquila terwijl het fucking hard aan het regenen was met gigantische golven. Kreeg al thuis te horen of ik Pirates Of The Carribbean aan het spelen was. Laat AC maar even met rust en kom met iets nieuws. Ben bang dat AC een beetje de PoP is geworden van Ubisoft, alleen dan nog erger. En iedereen weet dat Prince Of Persia nu helaas zo goed als dood is.

15. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ach, je weet niet hoeveel uur hij in de game heeft gestoken. Beetje kortzichtige reactie.

16. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen haken vaak snel af als het begin niet een spektakel is. Zonde!

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina