Dat is gewoon een cinematic trailer om iedereen een beetje warm te maken voor de game. Vette actie maar ik betwijfel of die barfight ook echt te spelen is in de game. Al zou dit trouwens wel eens terug kunnen komen in de vorm van side-quests. Aangezien ze ook wel voorkwamen in AC 3
Deze lijkt me echt top , maar heb verder alleen AC 1 gespeeld. Is het dan wel handig om deze te gaan spelen?
Deze speelt zich niet af rondom Desmond, dus ik neem aan dat je niet heel veel van de historie hoeft te kennen.
Lijkt me wel, ben al bezig om wederom de eerdere delen uit te spelen. Ondanks het einde van deel 3 weet je nooit wat er maar in deel 4 gebeurt, dus just in case.
Ik denk van wel? Beste manier om een spel te promoten is door goeie graphics. Ik denk dat de xbox 360 deze graphics niet kan trekken
Ik denk van niet. Dit is bijvoorbeeld ook ingame uit AC2 (2009) en dat vind ik echt niet onder doen voor de getoonde beelden uit het filmpje hierboven Spoiler /Edit: De animaties van het water zijn wel fenomenaal! (Water is geloof ik heel moeilijk na te maken in games)
Als ik de beelden zo zie, zijn ze veel realistischer dan vorige games. Veel meer levendiger: kleine plantjes/bosjes wie bewegen door de wind, duiven due opvliegen, het water dat super realistisch is, etc. etc. Ik durf te wedden dat de 360 flink gaat haperen als je hem net zulke graphics zou gaan spelen Edit: overigens zal de pc versie altijd mooiere beelden opleveren, komt die screenshot niet van AC 2 op de pc?
Ik denk ook dat het next gen is. Valt me toch wel tegen, vooral dat hout (het schip zelf) is niet heel gedetailleerd.
Daarnaast vallen de schipgevechten me ook tegen. Hoezo kan je pas enteren als je de mast neergehaald hebt? En waarom kunnen schepen zonder mast geen broadsides meer afvuren als het andere schip naast je ligt? Het slaat gewoon nergens op.
Met andere woorden,Main story 15h, Leuke side quests nog een paar uur, de rest zal wel weer dingen zoeken zijn of volledig 'upgraden'. Ik denk dat je het eerder rond de 30-35 uur zal zijn.
Spelwereld is behoorlijk groot. Dus het zal mij niks verbazen als je 30+ uur nodig bent om alle schatten en troep te vinden haha
Toch wordt de speelduur kunstmatig zo lang mogelijk opgerekt, en dat komt de game niet ten goede. Kijk maar naar AC3. Eigenlijk was dat een drama als je kijkt naar de flow van de game.