1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Jij hebt hem al?

2. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    nee bij trailers ..

3. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik zat net nog ff te twijfelen of ik em zou pre-orderen (ps4 versie) bij wehkamp voor 49 euro maar na het nogmaals kijken van (gameplay) trailers haak ik toch weer af. Helemaal geen zin om te zwemmen, varen, boten over te nemen en om te walvisjagen.

Liever was het gewoon dichter bij de roots gebleven zoals in ACII. Sowieso heb ik mn vragen erbij of gamers wel echt vernieuwing willen. Merk bij mezelf dat ik toch vaak neig naar meer van het goed (met wel kleine tweaks) ipv grote veranderingen.

4. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt twee soorten spelers. Degene die het oude vertrouwde willen spelen, maar dan wel getweakt zodat alles soepel loopt. En degene die vernieuwingen willen met veel opties, anders klagen ze dat het eigenlijk AC 3.5 was (kijk naar Brotherhood).

Ik vind het opzicht niet erg dat je nu kunt duiken enzo. Zolang de vervelende bugs (zoals die in AC :cool: maar niet steeds voorkomen en het verhaal gewoon goed is. Deel 3 had gewoon een kutverhaal op het eind, maar de serie met Ezio was gewoon heerlijk om te volgen :thumbup:

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het einde van deel 3 vond ik prima en toen gingen we verder met Watch_Dogs :+

Maar ik ben toch wel echt benieuwd naar hoe al die dingen samen komen.

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ook mn vriendin is uit frustratie gestopt met AC 3, terwijl we de andere delen fantastisch vonden.
    We zijn zelfs naar venetie geweest en als je daar loopt, dan is t 1 feest van herkenning....GEWELDIG!!!!

Black flag ziet er gewoon weer heel goed uit. Ik heb er vertrouwen in.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij wordt het gewoon weer the same old shit, alleen ander gebied. We gaan het zien, maar ik zie het negatief in.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond AC 3 een uitstekende game, al was het hoofdpersoon een smaak ding. Wel hoop ik dat AC IV iets doet met het einde van deel 3 aangezien dat een redelijk groot WTF moment was.

9. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe DLC trailers uit (ja nu al DLC's aangekondigd)

Het gaat in feite om twee verhalen: die van Aveline en Adewale. Aveline is PS-exclusive maar die boeit mij niet zo..

Adewale Trailer

Adewale daarentegen vind ik een heel interessant karakter en de season pass zal dus voor mij een instant buy worden.

Sowieso hebben de karakters uit de pirate crew van Edward iets speciaals. Eindelijk weer een echte 'brotherhood'. :thumbup:

Laatst bewerkt: 8 okt 2013
  10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Die Adewale vind ik zelf ook wel erg interessant! ben benieuwd naar deze character!

11. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Sommige stukken zien er erg smooth uit, maak sommig ook juist weer erg buggy. Maar goed blijft een must buy :D

13. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Nieuws: Op de x360 en ps3 komt deze 2 dagen eerder uit dus op 29 oktober

14. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100% true? Dat komt heel mooi uit! :D

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Video gezien. Afgezien van wat nieuwe moves is het dus idd the same old shit. Zag ik daar nou serieus in die video de speler een dubbel assassination doen, een burger die alles ziet en gewoon geen enkele reactie geeft? Wow....

16. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
  17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Assassin's Creed 4 eerder verkrijgbaar

Het actiespel Assassin's Creed 4: Black Flag ligt drie dagen eerder in de winkel dan gepland. Ubisoft maakte dinsdag bekend dat het spel niet 1 november, maar vanaf 29 oktober verkrijgbaar is voor de PlayStation 3 en Xbox 360. De versies voor de Xbox One, PlayStation 4, pc en Wii U zijn eind november verkrijgbaar.

18. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjakka! Ik zocht al naar een bevestiging :eek:

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dan hoef je de game niet te kopen, simpel toch?

Zelf vind ik het top dat er niet heel veel veranderd is aan AC, behalve de omgeving en moet eerlijk zeggen dit pakt mij wel heel erg.

Eindelijk weer een top sandbox game.

20. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909

Deel Deze Pagina