Helaas. De Assassin's Creed glorietijd is voorbij. Het basisteam voor de eerste 2 is er ook allang al af volgens mij. Doe me een lol en download aub Brotherhood van Xbox Store voor 9,99. Grafisch nog beter ook.
Ow, nice. Maar goed, ik ga hem op nextgen spelen, wacht alleen de reviews af of dat op de one of op de ps4 zal zijn ...
Game uitgespeeld, ik vond het verhaal enorm teleurstellend vergeleken met de andere Assassin's Creed games. Bij de andere AC games was de Desmond verhaallijn nog zo nu en dan interessant maar dat had ik gewoon totaal niet met Black Flag.
Hmmm, dat voorspelt niet veel goeds allemaal. Grafisch valt het tegen, meer van hetzelfde en OniRyo heeft'em al uitgespeeld.
Vind hem grafisch juist best wel goed voor een 360 game, maar dat zal wel aan mij liggen... Nu paar uurtjes gespeeld. AC3 kon ik nog geen uur volhouden maar deze loopt eindelijk weer lekker soepel; geen gekut met wapens en onzin selecteren. Bootje varen ook tof, veel upgrades om je ship nog vetter te maken. Wereld is groot, misschien wel te groot. Als je alles wilt halen moet je varen naar mini eilandjes met een enkele schatkist erop Verhaal nog niet bijster interessant maar het speelt lekker weg. Eindelijk weer een assassins creed die ik echt wil (uit)spelen, na de eerste twee delen niet meer gehad. Enige waar ik me aan irriteer is die Abstergo onzin.
Lees op diverse fora dat mensen hem afgelopen vrijdag al mee kregen, dus hij was al eerder verkrijgbaar. Hoe dan ook, vandaag zul je hem zeker vinden als winkels koopzondag hebben.
Er komt een day-one patch aan. Laten we hopen dat die de boel grafisch opkrikt en dat er gewoon een bug ergens in zat. Exclusieve content kan ook pas geactiveerd worden op dinsdag. Ik dacht al even dat iemand met geluk mijn coda had gekraakt...
Ik heb hem ook sinds gisteren (Bol.com) en grafisch niet super onder de indruk, zeker niet na GTA5. Ook vind ik het spel super snel en licht gaan, iets te wild zelfs, heel anders dan Brotherhood. Wel een mooie wereld. Maar half uurtje gespeeld hoor.
Wat bedoel je hier mee? Dat de actie snel gaat en te makkelijk? Brotherhood en Revelations waren wel de makkelijkste van de hele serie, maar ik vond ze ook het fijnst spelen, met name Revelations. Ik hoop dat je dit dus nog even verder wilt toelichten als je dat kunt.
Wat zeggen de reviews er dan over? Na AC III deze serie eigenlijks links laten liggen en mijn broertje, Head Ninja, met AC III opgezadeld. Die heeft zich ook al zitten opvreten.
Reviews zijn nog niet uit, tenminste niet van echte sites. Wel enkele individuen die behoorlijk positief zijn.
Heb de game vandaag een paar uur gespeeld en vind hem zoveel toffer dan AC3! AC3 had na een tijdje echt moeite om m'n aandacht vast te houden. Maar Black Flag blijf ik spelen! Game speelt echt heerlijk en je zit echt direct in de game en actie. De wereld is echt heel tof gemaakt. Vind de game grafisch voor de current gen erg mooi. Kleurrijk, sfeervol, mooi design en framerate is prima (speel PS3 versie). 29 november lekker upgraden naar de PS4 versie, dat zal helemaal een plaatje zijn! Vind dit persoonlijk tot nu toe de tofste Assassins. Is echt m'n type setting / game.
Vandaag hele dag gespeeld en vind hem echt leuk er is ontzettend veel te doen in de wereld. Zoveel eilanden die je kan bezoeken, kwa steden heb ik havana en naussau ben benieuwd naar kingston Weet niet pcies wat de nieuwe dingen zijn aangezien ik laatste 2 delen hiervoor niet gedaan heb dus dat moet je niet vragen. Jaa Captncook daar kan ik me in vinden het is voor mij ook de leukste Assassins de setting is zo cool.
Steden voelen veel toffer aan de steden in AC3! Heerlijk om gewoon lekker rond te varen en alle eilanden te ontdekken. Hangt gewoon een enorm toffe vibe in de game! Die stormen met die mega golven zijn trouwens echt cool gedaan. Missies zijn echt tof en steken goed in elkaar. Naar mijn idee zijn de controls en de combat tov AC3 ook wat aangescherpt. Speelt heerlijk weg.