1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Piratengames zijn anders wel origineel.. En ziet er ook nog leuk uit! :)

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Oke..im hooked.
    Dit wordt hard. Wss ook onder water zwemmen! Finally

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit inderdaad nog steeds maar in de 2e sequence. Het is aan de game om me verder te pushen. Zodra iemand me op een forum moet komen vertellen dat ik door moet tot de 6/7/8e dan is er toch echt wat mis met de game. Kijkend naar de vorige AC's zit je dan over de helft van de game. 8) Tegen die tijd was zelfs AC Revelations al lang leuk. Die waren allemaal al in de eerste sequence leuk.

Ik zie wel wat ik doe, maar dit klinkt niet erg motiverend. :p

(edit: Theater stuk was trouwens wel leuk! Een van de leukere intro's van de AC games)

Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Theaterstum was ziekvet

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jammer dat je de rest van de game dat soort dingen nooit meer tegenkomt. Dat was gewoon een assassination zoals het hoort, dat is wat ACI zo gruwelijk maakte. Denk ook niet dat ACIV opeens veel van die toffe assassinations gaat brengen, daarvoor is de serie te adventure en uitgebreid geworden met nutteloze missies en shit.

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg trouwens niet dat het dan pas leuk wordt, ik zeg dat ik de game pas echt leuk begon te vinden vanaf sequentie 4/5 en in sequentie 6/7/8 is laat maar zeggen het meest representatieve stukje van de game imo dus als je dan nog steeds niet impressed ben kun je gerust de rest van de game aan je voorbij laten gaan. Final Fantasy XIII zit ik ook nog steeds in de tutorial vast zonder motivatie om verder te komen.:9

AC2 heeft nog steeds de beste intro in de series, met die soundtrack eronder terwijl je naar de top van zo'n gebouw klimt en de letters 'Ubisoft presents...' verschijnen, wow_O_

7. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat is juist assassins creed. Lekker die templars assassinaten in hun kasteel bijv. Een soort hitman, maar dan in de middeleeuwen. Zo was aC1. Nu is het meer beetje doelloos hele pelotons aan soldiers slachten terwijl ze allemaal in een cirkeltje om je heen staan. Zou vet zijn als je bijv. ridders had die je niet kan verslaan vanwege hun harnas.. Ik weet niet, maar ik heb liever de middeleeuwen dan pirates of the caribean. Denk dat ze pirates thema doen omdat ze dan meer kunnen kopieren uit 3.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [yt]zLUCeSyXFSc[/yt]

Ubisoft lekt echt alles zelf ofzo, morgen lekt de game. :lol:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijf erbij dat het apart is dat ze het 4 noemen maar ook Black Flag.
    Waarom niet gewoon 4. Snap dat ze het niet 3 willen noemen en dan Black Flag erachter.

10. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap al die negativiteit niet... Het ziet er toch best gaaf uit? Of hadden jullie liever weer een Assassin's Creed in de Middeleeuwen gezien? :9

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik had liever een Assassins Creed gezien die draait om de assassins. Dat is steeds verder naar de achtergrond gegaan en het is nu meer een adventure game geworden. Setting vind ik wel vet overigens.

12. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik kon me ook niet helemaal vinden in de setting van AC3, zoals ik dat met eerdere delen wel kon.

Ik had een AC in een Aziatische setting wel heel erg tof gevonden, met persoonlijke voorkeur voor iets in de Sengoku periode.

Iets in deze richting:
    [​IMG][​IMG]

Alhoewel de 'piraten' setting toch wel in mijn top 3 had gestaan, vooral omdat ik erg benieuwd ben naar de uitbreiding van het zeevaart gedeelte. Grote kans dat je schip je 'homestead' is.

Zou toch wel nice zijn als je kan gaan free roamen met je schip, dat er handelsroutes zijn die je kan aanvallen etc.

Ik denk toch dat, net zoals de meeste, ik het eerst even ga afwachten. Het is toch apart dat ze binnen een jaar tijd een nieuwe genummerde AC uit gaan brengen.

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die screens met Aziatische setting zien er wel heel erg vet uit! Maar die setting zal ongetwijfeld een keer langs komen in dit tempo van 1 game per jaar. :)

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Tsja, Assassinations waren leuk in AC1 maar daarnaast was het gewoon veel te saai, ik ben juist blij dat ze er extra elementen in stoppen ipv alleen maar assassinations, leuk man, bij elke missie afluisteren :+

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor mij zijn niet eens de assassinations de core van de game, maar het rondklauteren op de gebouwen. Misschien is het daarom dat ik de kritiek op AC1 nooit helemaal heb begrepen.

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop ik ook. Japanse daken beklimmen, en dan in zo'n huisje achter een doorzichtige schuifdeur gaan staan met je katana, ik zie het al helemaal voor me _O_ En dat gecombineerd met politieke intriges over de shogun en andere daimyo's bijvoorbeeld. Kan niet misgaan.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zag dat deze ook op de next-gen consoles verschijnt ...

Mooi :) Dan komt deze lekker op de volgende XBOX.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja misschien? :)

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hier totaal geen moeite mee. Vond AC3 niet verschrikkelijk. Vond het verhaal wel redelijk interessant en de gameplay was verbeterd. Ik wilde altijd nog een vette pirate game (Iets wat PotC of Risen 2 niet waar heeft gemaakt). Hopelijk kan deze het wel waar maken :)

Deel Deze Pagina