1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ga jij nou maar weer gewoon cod spelen

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Nooit cod gespeeld.
    Dat is al helemaal pure bagger.

3. Seh

Seh Guest

Is prima te spelen hoor.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat je daar na zoveel games in de serie nog eens achter komt, en dan in eens die rant tegen de game/serie?

Overigens is niet elk einde poep, die van Revelations is het beste einde uit de hele serie.

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zijn er meerdere mappen? In het begin van de game lijkt het wel een hele andere map? Hoe groot is de wereld dan eigenlijk?

6. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Dit stuk deed me echt heel erg aan Uncharted 2 denken, wat jullie? Beetje tzelfde stijltje!
    Spoiler alert uiteraard...

Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Ik heb een rant tegen Black Flag (en deel III), en dus niet de gehele serie.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Fuck off.

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Aaargh, wat irritant, in de single player campagne heb ik ook ineens die Upray login nodig, en jaja, wat leuk, deze is regiogebonden en werkt niet op mijn Nederlandse PSN account. Zucht... waarom dingen moeilijk maken als het makkelijk kan.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dit. Ik ben klaar met die ongefundeerde posts :emo:

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Des te meer ik het speel des te leuker het wordt, ben pas bij sec. 3 maar heb al zoveel gedaan eigenlijk.

Eilandjes ontdekt etc kisten gezocht allemaal niet missie gerichte dingen kga binnenkort weer verder met de missies maar het hele ontdekken en het het hele piraterij en beroven van andere schepen is al erg leuk en tijdrovend.

Echt een top game!

Alleen zoals ik eerder zei, het AC gevoel dat ik bij AC I en 2 + Brotherhood had is er niet meer.

12. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Deze mening sluit compleet aan bij die van mij. Het is een heerlijke game, maar het Assassin's Creed gevoel ontbreekt. Dit is echter niet iets negatiefs, ik vermaak me heerlijk in games waar overal wel iets te ontdekken is en Black Flag is dan ook de perfecte game voor mij.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    +1:thumbs:

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zelfde, en ik ben nog maar bij twee. Het is een heerlijke game, maar hoop dat ze volgend jaar wel iets meer AC erin stoppen. En die arcade titel die rond februari zou komen, hopen dat die ook voldoende AC heeft.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mja, hier was ik al bang voor. Dit zijn dingen die echt moeten gaan veranderen, maar ik zie dat eerlijk gezegd niet gebeuren. Ik zie Watch_Dogs ook die kant op gaan, misschien gelijk al bij het eerste deel al. Wel apart om de vele verschillende meningen te horen over de game en dat ze zo uiteen lopen, maar toch. Misschien haal ik hem wanneer ie een tientje is ofzo.

De momenten op het schip in 3 waren al erg tof, maar das niet genoeg voor een vervolg vind ik. Erg jammer van de saaie missies dan, dat is juist zo belangrijk.

16. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Overigens heeft Fiasco wel een punt hoor. Het ontdekkingsaspect is voor mij heerlijk, maar qua structuur is het redelijk eenzijdig. Veel van de missies zijn nog altijd herhalingsoefeningen van voorgaande games. Persoonlijk stoor ik me hier niet aan, maar de kritiek an sich begrijp ik.

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb de game gekregen van mn vriendin.
    Deel 1, 2, en brotherhood helemaal kapot gespeeld.
    Revelations was matig. Waarom niet gewoon de bewegingen en alles naar constantinopel setting gezet?
    Die straat gevechten van bovenaf vond ik vreselijk.
    AC3 was te slecht voor woorden.

Heb er nu 2 avonden opzitten:
    - het vechten is helemaal ruk. Geen idee wat die vent aan het doen is en ik druk gewoon vaak op X en A. Hij staat ook niet lekker en waar is het geweldige linker/rechter trigger verdedigen/aanvallen?
    - het klimmen gaat te makkelijk. Je hoeft bijna niks te doen
    - als je eagle eye hebt gebruikt, zie je vijanden daarna dwars door een muur..WTF wat lelijk!!??
    Kijk je tegen n huis naar boven, zie je n poppetje op het dak lopen ...

- setting is echt prachtig! Jungle en gebouwen zijn echt mooi en het water ook!
    Had toch echt een paar "wauw" momenten!
    - varen is geweldig en de gevechten ook.
    - game speelt vloeiend en heb er weer zin in.
    - ook mooi is dat er niet steeds een persoon oplicht als je naar hem kijkt.

Toch snap ik niet waarom er dingen veranderd moesten worden na het perfekte Brotherhood?
    De manier van klimmen, vechten en rennen waren subliem

Laatst bewerkt: 8 dec 2013
  18. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap de kritiek op de game wel, qua de missies en het missen van het AC-gevoel, maar als je geïnteresseerd bent in het verhaal dan zijn die afluistermissies toch zo erg nog niet? Zeker nu het sneaken en verstoppen beter werkt dan in de vorige delen (beter, nog niet helemaal zoals ik het graag zou zien, maar al stukken beter dan eerst).

Ook de kritiek op het "heden" deel van het verhaal. Spoiler voor het verhaal.
    Het hacken van die computers? Teringvet voor het verhaal rondom Desmond en heel interessant.

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Combat gaat als volgt; Als er een rood rondje boven een enemy verschijnt druk je op B om te counteren en daarna op X, B of A. Makklijker kan niet. Vind het wel raar dat ze voor elke AC game het combat systeem aanpassen. Het is nu wel heel erg simpel.

20. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ja dank je.
    Ik deed t B drukken inderdaad als er n stip verscheen boven t hoofd van tegenstander, maar t blijft ruk.

Toch is de game leuk en kan niet wachten om na mn werk verder te gaan.
    Erg leuk die scheepsgevechten.
    Die kop van zo'n piraat als je hem het schip geeft en hij naar zn maat kijk van "wtf" is echt geweldig.

Toch heb ik ook het idee van gdvrdegdvr het had nog veel beter kunnen zijn.

Ben wel benieuwd naar de Xbox One versie.

Eh kan je online tegen andere schepen vechten?

Deel Deze Pagina