1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Trailer ziet er goed uit. Maar alle AC games hebben goede trailers. Dus ik wacht het rustig af. Laatste goede AC game was Brotherhood.

AC3 vond ik zwaar tegenvallen. Te weinig hoge gebouwen, begin was ook fakking saai en langdradig.

Ben wel benieuwd naar deze titel.

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sid Meier's Pirates al geprobeerd? ;)

3. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik refereerde ook meer naar new gen (Al is het nu niet meer new gen...) pirate games. O-)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Revelations niet gespeeld? 8)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die was niks vergeleken met Brotherhood. Istanbul was dood en ze deden sommige gameplay dingen juist slechter dan Brotherhood. Brotherhood was de ultieme AC. Alles klopte eraan en het werkte allemaal perfect. Revelation was wel oke om te spelen maar dat was het. Ik deed het voor Ezio. ;)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar kan ik me opzich wel in vinden, maar het einde dan? :eek:_O_

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Revelations einde. Was wel cool
    Embers. Was gewoon perfect
    Desmond einde. Meh.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Desmond's verhaal in AC III vond ik anders nog een stuk erger, al was die plek waar ze verbleven wel weer erg vet. Wat was Embers ook alweer? :confused:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb 3 nog niet gespeeld. Deze week begin ik eraan. Embers is een animated short film die bij Revelations zat en laat zien hoe het verder gaat met het leven van Ezio na Revelations. Kijkbeurt waard.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nu aan het kijken:

:9

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Bah,

Vanaf Revelations ben ik de reeks echt spuug en spuugzat. Ik werd toch gehyped bij ACIII, maar daar heb ik echt spijt van gehad. Na een paar dagen gelijk weer verkocht. Het is allemaal saai, en ik heb het allemaal al te vaak gespeeld en gezien. Aan dit soort troep ga ik mijn geld niet meer spenderen.

Op naar de echte games.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is je eigen fout, er is nooit een indicatie geweest dat ACIII echt leuk zou worden. :+ Van de eerste trailer tot de release.

Wat zijn de echte games?

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    True, het was my bad. Het tijdsvak van ACIII leek me gewoon heel leuk, maar ik kwam er te snel achter dat het same shit, different day was.

Ubisoft slaat gewoon door met AC, ik snap dat ze easy money willen, maar ik ben er klaar mee. Ik wacht op games als The Last of Us, Wachtdogs en Beyond 2 Souls. Dat zijn voor mij echte games, AC is gewoon een gare franchise aan het worden. Het hoogtepunt is gewoon geweest. De 1ste twee waren tof (deel 1 omdat het zo nieuw was, deel 2 omdat het toen echt goed uitgewerkt werd en het eentonige er uit was gehaald), daarna vond ik persoonlijk dat het alleen maar slechter werd.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
    donfatos vindt dit leuk.
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik snap de frustratie heel goed met deze jaarlijkse releases, maar ik vind het wel jammer om te zien. Want de core gameplay is imo nog steeds goed en de Caribbean lijkt nu net de eerste leuke setting te worden sinds Brotherhood (was ook al niet weg van Istanbul, al was dat wel beter dan de US).

Wie weet, misschien wordt het de volgende teleurstelling, maar ik heb iig een beter gevoel bij deze dan ik ooit bij ACIII heb gehad. Fingers crossed. ;) Ik weiger de game nu al af te schrijven. :p

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik schrijf hem alvast af en mocht ik hier ontzettend positieve reacties zien, dan is er nog tijd zat om alsnog stiekem het spel te kopen. Dan geniet ik wel in stilte :+

Overigens ben ik het met je eens, de core gameplay is goed, maar niet tijdloos. Sommige games blijven "iets" speciaals houden, AC hoort daar niet bij imo. Daarbij komt het ook echt omdat er gewoon teveel delen uitkomen en vooral te kort achter elkaar. Neem een Max Payne, jaren niet gespeeld, en dan komt er een nieuw deel. Dat vind ik veel leuker.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Wauw :+ Dat ziet er dan weer zo vet uit.... Kloothommels daar bij Ubisoft.

19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hij verteld daarin ook dat ze terug willen naar de assassinations van AC1 en AC2. Klink goed hoor. Meer open world is ook beter.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt Open World mag ook wel met de next gen. :)

Deel Deze Pagina