Ik heb eerst 25% van de 360 versie gespeeld. Gisteren minn Xbox one gehaald en maar meteen via Amerika Ac Blag Flag gekocht. Ik vind het een heerlijke game maar moet eerlijk zeggen dat ik geen verschil zie tussen de 360 en de one versie.
I stand corrected.... Net 360 weer eens opgestart... Ok toch wel verschil. Maar ook op de 360 is het een plaatje Poeh... Gelukkig nog geen bril nodig
Gisteren weer gespeeld en waar ik op hoopte, gebeurde ook....een beetje. Er kwam een maya tempel in de game en ook nog n puzzel zoals die in tomb raider voorkwamen Zelfs het geluid als Edward naar beneden glijdt was exact zoals tomb raider 1 Hopelijk nog mee van dit soort tempels!! Wel balen is zn manier van klimmen. Je hoeft nauwelijks iets te doen en daardoor mis je totaal het klimgevoel zoals in de delen t/m brotherhood (misschien moet ik de laatste tomb raider ook ff kopen )
Zeker doen, maar zou even wachten tot de next-gen versie. Die komt in Februari en dan heb je ook meteen het hele pakket. Ik denk dat die nog een stuk mooier word, al betwijfel ik het een beetje. De 360 versie en die van de PS3 waren al gruwelijk mooi. Het begin van de game, dan bedoel ik de gameplay, is echt van een hoogstaand niveau. De rest is tot het einde aan toe helemaal top. Het enige wat ik nooit zo leuk aan de hele serie heb gevonden is het vleugje bovennatuurlijke, maar dat slik je in elke game wel redelijk makkelijk weg. Grafisch staat deze game in de top 5 van mooiste 360 games voor mij.
De 360 versie laten schieten dan. Spel is in preciepe het zelfde, alleen is de One versie grafisch update.
By far de beste next-gen game die er op dit moment is! echt een geweldige heerlijke game. Heb trouwens vooralsnog moeite met die legendarische schepen (had voor de grap het eens geprobeerd om tegen zo een varend fort op te nemen..) pfff nou ik was binnen de kortste keren bijna dood en probeerde te vluchten maar pff wat zijn die krengen snel.
Zijn er nog meer maya tempels? Kom wel wat ruïnes tegen, maar daar valt weinig of niets te doen helaas.
Net uitgespeeld, mooi einde zeg. Ook het stukje tijdens en na de credits. Snif. Benieuwd naar wat ik straks nog kan doen.
Mooi einde? Spoiler Ik wil nu juist pas echt door met het verhaal met de Assassins op mijn eiland. Vond er weinig aan.
Wat...? Welk spel heb jij gespeeld? Ik heb het over dit einde: Spoiler Kenway is nu meester van zijn eigen landje, hij realiseert zich dat al zijn oude vrienden dood of kwijt zijn. Hij ontmoet zijn dochtertje en heeft later nog een droom dat hij met zijn gezin bij een theatervoorstelling is. Dat vind ik best mooi.
Man het einde is prachtig. Ik durf zelfs te zeggen dat het emotioneel-technisch gewoon het beste einde van de hele serie is.
Kan iemand mij iets vertellen. Zie overal het hoofdpersonage met 2 zwaarden. Kan je ook met zwaard en dolk lopen? Want twee zwaarden xiet er niet uit. En kan je ook met dolk vechten?