Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, dit kan niet.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Das teleurstellend!

3. Seh

Seh Guest

Je kan wel gewoon met enkel je vuisten een heel schip overnemen. :cool:

4. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is geen droom, Edward gaat echt met z'n dochter naar Londen, waar hij hertrouwt en met die vrouw Haytham krijgt, waar je dus in AC3 eerst mee speelt. De plek van die theatervoorstelling is The London Opera House, waar je de eerste missie van AC3 ook speelt. Aan het einde van AC IV gaan ze naar "the Beggar's Opera" en Haytham bezoekt dat stuk ook aan het begin van AC IV, waar hij ook zegt dat hij de voorstelling al eerder heeft gezien :)

5. Seh

Seh Guest

Ja dat is leuk, maar niet voor een Assassins Creed game imo. I want moar Assassins.

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Gisterenavond weer gespeeld, maar er begint zich nu al ernstige herhaling voor te doen..
    Vaar naar eiland, kistje, schatkaart, animus parts.

Ook zie ik heel veel locaties waar niets bijzonders te zien is. 2 bomen en n rots.
    Het openen van schatkistjes is ook niet geweldig. Je moet echt precies goed voor t kistje staan en wachten tot je B ziet staan.
    Dat was in vorige delen beter gedaan. Ook het blijvend moeten blijven indrukken van B deed t echter lijken.

De schepen op missie sturen is leuk bedacht, maar die zeeslagen.....wtf??
    Zet er dan n leuke animatie is.

Grootste minpunten blijven het vechten en het klimmen.

Hopelijk kom ik nog mooie locaties tegen.

Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Echt? Wow haha.

Heb AC3 nooit gespeeld dus dat realiseerde ik me niet. Dat is wel vet zeg!

@Seh: Hm ja dat is wel te begrijpen. Het is ook geen AC game eigenlijk. Ja, ze komen ze er wel in voor... een beetje. Maar op zichzelf is het über bruut.

8. Seh

Seh Guest

Ik miste toch iets op de een of andere manier. Zeker geen slecht verhaal, wel vond ik het jammer dat ze bijvoorbeeld
    Blackbeard zo snel killen nadat hij pas de echte brute Blackbeard is geworden als in de legendes.
    Dunno, het voelt een beetje halfjes aan. Maar dat kan ook aan mijn (te) hoge verwachtingen liggen.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, is wel historisch accuraat eigenlijk. En hij is toch constant al de badass?

Ik had juist lage verwachtingen. Wéér een AC4-game dacht ik.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind het echt een leuke game. Ik wissel steeds af tussen wat zeegevechten/forten en dan weer een stad en dan weer wat island hopping. Erg sfeervol en de zeeslagen zijn echt vet.

Vermaak me er meer dan prima mee. Companion app is ook leuk. De duur van die missions van Kenways fleet kun je verkorten door met friends te spelen, maar hoe doe je dat ?

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Weer aantal missies gedaan, het spel blijft leuk! de mainstory is ook erg leuk om te doen.

De schepen vind ik een erg goede toevoeging, de zeeslagen vind ik zelf erg leuk om te doen en makkelijk geld te innen.

Ik hoop hem het weekend te kunnen uitspelen.

12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dit is toch weer vet zeg!!

Mn vriendin en ik waren black flag aan t spelen. Zij vindt schatten zoeken erg leuk.
    Nu was t heel lastig om steeds de schatkaart te moeten zoeken in t menu en daarna weer verder te zoeken, maar......daar is een app van gemaakt door ubisoft.
    De app heet assassins creed black flag companion en is graties ;)

De app is op android en ipad/phone en is heel dik.
    Hij synct automatisch met je xbox en werkt als 2de scherm.
    Je kunt dus de schatkaart op je ipad tonen, terwijl je m in de game aan t zoeken bent.

Ook zie je edwards schip varen en kan je de vijandelijke schepen zien, maar ook alles in de game zoals locaties, mensen, missies etc.

Nog mooier: terwijl mn vriendin aan t schatgraven is, kan ik mn andere schepen op missie sturen en die vertrekken dus meteen!
    En t mooiste is: je kunt dit ook doen als je xbox uit staat!
    Ben nu aan t werk en heb ff mn schepen op lange missies gestuurd.
    Zo spaar je een hoop tijd uit.

Ook kan ik dubbel klikken op een locatie op de ipad en dan is deze geselecteerd in de game op de xbox.

Ik vind dit een hele vette uitbreiding :thumbs:

Laatst bewerkt: 15 dec 2013
  13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik gebruik de companion app ook constant en vind het een fijne toevoeging. Ook inderdaad dat je Kenway's fleet kunt aansturen zelfs als de box uit staat. Zo doe ik voor het naar bed gaan nog ff alle schepen op een mission zetten, zodat de volgende dag ik weer lekker wat gold heb verdiend!

Verder heb ik hem dus helemaal steeds op de map staan en open ik de map ingame nauwelijks, maar kijk ik steeds op de app. Enige minpuntje is dat ik geen fast travel kan starten op de app. Dan moet ik toch naar de ingame map ...

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Wie wil Black Flag nog aanschaffen, de SE met Season Pass voor 40eu? Zie de bazaar :+

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je naar andere schepen kijkt hebben deze altijd een level. Heeft je eigen schip ook een level? Kan het nergens terug vinden, behalve de stats in het startmenu.

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kijk altijd of de andere schepen groen, wit of rood zijn.
    Je eigen level schommelt zo rond de witte levels die je ziet.

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Oh het was mij nog niet opgevallen dat de getallen mee schalen met kleur :) Thanks!

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Als je alles hebt geüpgraded dan kan je schip echt alles aan. Hoe meer je upgradet aan je schip hoe sterker ie word uiteraard.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik kijk nooit naar die getallen. Val gewoon alles aan :)

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoe krijg ik de map op het scherm? Ik heb volgens mij ieder knopje op m'n PlayStation 4 controller gedrukt maar kan 'm niet vinden :+

Deel Deze Pagina