Uitgespeeld. 99% overall sync. Mis alleen nog een paar kistjes en fragments op de zee kaart. Alle locaties op 100%. Heb me er meer dan prima mee vermaakt. Erg leuke game. Tuurlijk nog genoeg verbeterpuntjes, oa meer grotere en uitgebreide klimlocaties, dat hele heden gebeuren eruit, en iets meer variatie in missie opbouw (minder eavesdrop en follow). Maar er is zoveel te doen dat je altijd ff wat anders kunt doen als iets je even tegenstaat, De naval combat is ook erg vet! Wel jammer vond ik ook dat je niks kunt met alle bijzondere items die je vind (in kistjes en met Kenways fleet)
Ik moet nog beginnen met deze game en ben wel nieuwsgierig naar deze piraten game . Ik heb namelijk deel 1 2 3 4 5 gespeeld maar had het wel gehad met deze verhaallijn en boeide mij niet meer . De reden dat ik toch deze nieuwe Assassin's Creed heb gekocht is het lezen van recencie's over het nieuwe verhaallijn die lost staat van vorige delen en de zeeslag battle . Caribean gebied en de openwereld . Vinden jullie deze Assassin's Creed tot de TOP 5 behoren van 2013 ?
Heb alle kistjes en artefact gevonden en ben nu alles op 100% aan t halen. Oh ja, over dat gezeur altijd over hoe lang de gameplay is. Toen ik de game uit had en wel alles had gevonden, stond mn teller op 78 uur. Nu ff alles 100.% halen Ik kan nergens de Xbox One upgrade vinden. Wat kost dat en wat zit daarbij?
Xbox One upgrade? Je bedoelt het upgraden van je Xbox 360 naar een Xbox One versie? Dit is helaas enkel mogelijk via bepaalde retailers en dus niet standaard mogelijk. Overigens zit hier niets bij, maar is het simpelweg een code (voor tien dollar / Euro), waarmee je de Xbox One versie kunt downloaden als je de Xbox 360 versie in bezit hebt.
Ik irriteer me echt he-le-maal blauw aan die Abstergo shit. Het is de meesg awkward shit ooit. Hopelijk mag je die kortharige rode chick aan het einde ook nog assassinaten want die shit slaat helemaal nergens op.
Legend: bedankt voor de uitleg! Abstergo shit: inderdaad, wat n slechte wending in t verhaal. Had dan liever niks gezien , behalve een uitleg in t begin over animus en brotherhood met beelden hit vorige delen. Het hele verhaal is nu om zeep geholpen. De game daarentegen blijft toch aan me trekken Eerst alles 100% halen en dan de DLC kopen. Mn vriendin gaf me voor kerst het Black Flag beeldje en het walkthrough boek Ben aan t sparen voor n beamer en assassins creed op 100 inch lijkt me geweldig!
Ja, want op sommige momenten ziet de game er prachtig uit (langs de kust), dus vind ik het erg fijn om daar rond te lopen. Voor de gameplay hoef ik het niet te doen, loop niet echt met plezier hem verder te spelen, maar ik zal en moet de Story uitspelen. Follow dit, luister zus af, dit, dat. Bleeh. En dan wordt het net een beetje leuk (klimmen, klauteren om iemand te killen en zo je eigen route te bepalen), wordt je weer teruggebracht naar Abstergo. En die shit slaat he-le-maal nergens op. Het gevoel van rennen, langs de soms prachtige locaties blijft wel baas.
Stop er dan gewoon mee, lol. Op een gegeven moment was ik vechten tegen schepen beu en was ik er mee gekapt. Toen even einde op YT gecheckt, maar dat was net zo dramatisch als de rest van de game. Scheelt me gare missies.
Ik heb mijn 360 versie aan een maat verkocht en zelf de Xbox One versie gehaald. Ik moet nu dus totdat je dat eerste huis krijgt opnieuw spelen en daar heb ik echt helemaal geen zin in Misschien pak ik 'm over een poosje weer op.
Dit zal het wel weer worden ja. Net seq6 afgerond had ik ook alweer zo'n meeaaahh gevoel bij. Weet niet welk deel ik slechter vind, deze of III. Het is allebei poep.
Abstergo is jammer maar piraten games zijn (meestal) leuk Volgen/afluisteren is typisch AC maar is wel minder.
Dit moeten ze gewoon helemaal afschaffen en gewoon vervangen door verschillende AC kills. Van bovenaf, onderaf, uit een hooiberg, met een bepaald soort wapen of gewoon de keuze laten om een vijand te doden of te laten lopen, wie weet wat het oplevert. Imo een stuk leuker dan minutenlang dom achter iemand aanlopen.
De gameplay moet gewoon op de schop. Dishonored kan het ook (weliswaar first person, maar toch) dus moet een AC game het ook voor elkaar weten te krijgen de (stealthy) gameplay interessant te houden.