1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat was toch een gemis, dat ontsnap gedeelte na een assassination.

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Adam Sessler got a chance to chat with AC IV: Black Flag's Creative Director about the game's new characters, the new setting, and the new direction of Assassin's Creed.

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Assassin's Creed 4 gemaakt door negen studio's

Negen verschillende gamestudio's werken aan de actiegame Assassin's Creed 4: Black Flag. Het spel wordt gemaakt door gameontwikkelaars in Singapore, Frankrijk, Canada, Roemenië, Bulgarije en de Oekraïne. Dat heeft Ubisoft maandag bekendgemaakt. Het is de grootste collectieve productie van de uitgever.

Ubisoft laat wel vaker kantoren samenwerken. Het schietspel Far Cry 3 werd door vijf studio's gemaakt, datzelfde geldt voor Assassin's Creed: Brotherhood. Op deze manier kan het Franse gamebedrijf twee jaar aan een game werken en toch jaarlijks een nieuw spel op de markt brengen.

Assassin's Creed 4: Black Flag is dit najaar verkrijgbaar voor verschillende spelcomputers. Sinds het eerste spel verscheen in 2009 zijn wereldwijd meer dan vijftig miljoen Assassin's Creed-spellen verkocht.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jah anders niet genoeg tijd om die koe goed te melken

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Assassin's Creed 4 belooft vloeiende, open wereld

Ubisoft belooft met Assassin's Creed 4: Black Flag een vloeiende open wereld te bieden, zoals in Far Cry 3.

Dat blijkt uit een preview van de game die InsideGamer onlangs heeft gekregen. Als voorbeeld worden de gevechten op zee aangehaald, die volledig uit gameplay zouden bestaan. Zo kijk je dus niet meer tegen een kort filmpje aan wanneer je een vijandig schip betreedt.

Nieuwe gebieden zijn volgens Ubisoft ook niet meer afgesloten tot het verhaal je er naartoe stuurt. Wel kan het zijn dat er zulke sterke piraten rondcirkelen dat je eerst een beter schip nodig hebt. Hoewel dat op hetzelfde neerkomt, geeft het je misschien wel de nodige motivatie om al wel beschikbare locaties verder uit te pluizen. Hiervan moeten er meer dan vijftig zijn in de game.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dus Far Cry 300 jaar voor Far Cry 3? :cool:

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar dan met meerdere eilandjes ipv maar 2 zoals in FC3

dat klinkt dan al wel weer interessanter dan ACIII

hele berg eilandjes in een open wereld

maar ik blijf er bij dat de gameplay en met name de combat beter en uitdagender moet voor ik weer aan de AC ga

Vraag me ook wel af wat er op die eilandjes allemaal te beklimmen gaat zijn behalve wat palmboompjes

Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Leuk, een hele berg eilandjes, maar dat heb ik eens gezien in Two Worlds II en dat faalde nog harder toen dan Two Worlds I. Ik hoop dan ook dat Ubisoft dat wel goed in het achterhoofd houd. ;)
    En ja, het is van een andere developer, maar toch, voor de zekerheid.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Two Worlds II had ergere problemen dan hoe de wereld ingedeeld was

Sterker nog, het zeilbootje en hoe je dat enigzins realistisch moest besturen was 1 van de weinige dingen die echt goed gedaan waren in die game imho :+

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben het met Cyrax77 eens. Het is teveel AC in een tekorte tijd. De serie krijgt een steeds hoger melkkoe gehalte en ik vind dat het de creatitiveit niet ten goede komt. Deze serie heeft heus wel potentieel, maar laat je publiek gewoon eens een jaartje of twee minimaal wachten. En ontwikkel in de tussentijd gewoon de best mogelijke AC game. Gamers wachten heus wel en AC is echt niet de enige game die Ubi van de toonbank laat rollen.

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren.... hebben jullie die credits weleens voorbij zien rollen bij de afgelopen games? Het lijkt wel of er honderden mensen zich met de productie van deze games bemoeien en al die salarissen moeten toch echt wel worden betaald. Het lijkt wel een machine te zijn die zichzelf alleen maar in stand kan houden door elk jaar vaste kost voor een release te zorgen. En dat *moet* natuurlijk meteen een block buster hit worden, anders draait de hele zaak al meteen verlies. En we weten allemaal overigens wat de ingredienten van block buster titels zijn (games, films whatever): inderdaad, prima vermaak voor een heel grote groep. En om dit te bereiken moet het snel "verteerbaar" zijn.

Plaatsjes en filmpjes zien er overigens wel goed uit. :+

Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Zifnap: Zoek voor de aardigheid eens de lijst met voice actors op die meegewerkt hebben aan de MMO Star Wars - The Old Republic. :+

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nog een zinkend schip. :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klopt voor een deel, want er komt nog een expansion. Heb je de lijst al bekeken?

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die open world met een soort free roam overal naar toe zeilen waar je wil en schepen/ladingen beheren klinkt wel fantastisch zeg. Ik hoop dat ze 'm ook echt voor next-gen ontwikkelen.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nog niet gepost dacht ik :

lekkere bullshots allemaal weer...veel te clean, geen kartel te bekennen. Wel behoorlijk kleurrijk, op zich wel tof.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatste lijkt me eerder WiiU.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Next gen screens :cool:

Eerste assassin die kan zwemmen? :+

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Mooi, maar idd bullshots. Ik zie geen "echte" gameplay in deze screens.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Why is that? :)

Kon in ACII al, maar niet diepzuiduiken inderdaad. Wel tof dat dat nu kan, maar ik ga niet hyped raken of wat dan ook. Ik blijf vinden dat deze franchise een flink pauze nodig heeft. We zullen zien wanneer we gameplay te zien krijgen.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat het er niet echt mooi uitziet. Vooral die baard.

Deel Deze Pagina