Op zich een goede tip, maar het is denk ik nog onbekend wanneer die uitkomt? edit: Dat gaat hem dus niet worden voor mijn Xbox 360, als ik dit zo lees?
Ik ben samen met twee anderen admin van de Nederlandse Assassin's Creed Wiki. Hier kun je alles vinden over Assassin's Creed in het Nederlands. Om zoveel mogelijk informatie op de wiki te krijgen hebben we jullie hulp nodig! Je kunt ook zonder een account informatie op de wiki zetten, maar een account heeft wel veel voordelen. Dus neem gauw een kijkje op nl.assassinscreed.wikia.com! Mocht je nog vragen hebben kun je die altijd aan mij stellen.
Weet iemand of de uitbreidingen bij de special edition en de mogelijke GOTY-editie ook los te koop zijn via Xbox Live?
Voor de playstation zag ik ze gewoon losstaan. Je bedoelt die freedom cry en die andere toch? Dus zal op de xbox er ook wel zijn.
Volgens mij deze twee: - Sacrificed Secrets - Captain Kenway's Legacy Is dat de moeite waard om daarvoor de special edition te kopen en niet gewoon de normale? Die special edition zou ik namelijk moeten bestellen.
ik zit nog vrij aan het begin van de game.ik moet met mijn boot metaal ophalen maar hoe kom ik aan aan kanonnen want op de 1 of andere manier kan ik niet schieten op de schepen kan iemand mij daar mee helpen.
Pfff wat is dat online gedoe saai zeg. Moet echt even doorbijten voor die platina. Zit nu op level 38...
Kan ik ook ergens metal kopen? Ik zie wel dat ik upgrades kan kopen en dierenvellen enzo maar is het ook mogelijk om ergens materials te kopen zoals metal om mn ship te upgraden?
Als je een beetje upgrades hebt is het best te doen hoor. Vooral alles wat damage tegen kan houden eerst vrijspelen en kopen. En nooit boven je level enteren. Kleine schepen eerst, de grote jongens zitten in het zuiden en worden begeleid door de kleinere die je eerst moet hebben. Blijf dus eerst een tijd weg uit het zuiden en verover eerst zoveel mogelijk het noorden. Zo deed ik het ook, de game begint daar ook als ik me niet vergis. En maak zoveel mogelijk gebruik van fast travel, heb zelf al genoeg problemen gehad met die idiote weersveranderingen in deze game. Vooral in het donker is het kut als je zwaar beschadigd bent door een gevecht en vervolgens tijdens een storm tegen een wrak of klein eilandje opvaart, waardoor je zinkt. Dus altijd eerst zorgen dat je tegen damage kan, daarna je eigen damage upgraden.
ik vind het gewoon een kut game, heel dat piraten gedoe is voor mij overbodig! dat er dan minsten een goed navigatiesysteem inzat, zou ik er nog mee kunnen leven, aan land is de game redelijk tot goed te noemen! maar op zee, keer op keer die verdomde schepen en keer op keer hetzelfde! je kan idd gelijk hebben als je fast travel gebruikt dat het beter is, maar ik de game als ik +- in de helft zat, eruit gegooid
Ik vind dat varen juist vet man, dat water enzo is super mooi. Het varen had voor mij nog wel wat moeilijker gemaakt mogen worden. Wel beetje jammer dat je steeds die cutscenes moet checken nadat je bootje hebt veroverd enzo.