Ja dikke prima hoor. Alleen kopen als je varen leuk vindt. Is 50% varen, en 50% standaard AC gameplay. Maar dan kutter.
Tsja, gemixte reacties man. Veel mensen vinden het de beste AC game ever, maar ik vind het persoonlijk de slechtste. Ik hou niet van al dat gevaar en sea battles (niet zoveel iig), en de generieke AC gameplay is kutter dan kut. Volg die aap, luister die apen af, etc. Alleen de exploration is tof, het zoeken naar schatten waarvoor je moet klauteren e.d. Echter heb ik hierbij het idee dat dat veel minder voorkomt dan dat bij deel II, Brotherhood en Revelations het geval was.
Ik vind AC games geen reet aan, maar juist door de setting heb ik verdomd veel van deze AC game genoten. Ook het varen is leuk; zorgt juist voor wat afwisseling! Omdat het niet in het volgende deel zit, blijft Black Flag mijn eerste en enigste uitgespeelde AC game.
Dat is enkel bij Black Flag het geval, de rest moet je toch wel volgens het verhaal spelen anders heb je geen idee wie wat is, speel je revelations zonder de eerdere verhalen te spelen komt ene Altair er ineens in voor.. sorry maar zeker tot deel III moet je gewoon iedere game hebben gespeeld. Verhaal is overigens prima te volgen.
Dit is bij langena niet de beste AC die er is. Het is wel de beste piratengame die ooit gemaakt is though
Ja ok, maar ik bedoel het grotere geheel eromheen. Die hedendaagse shit met het einde van de wereld enzo. Wat boeit het.
Vond ik persoonlijk erg tof en prima te volgen hoor Alleen jammer dat ze het einde zo verkloot hebben in III.
Waar ik dus overheen gelezen had... Heb mezelf voorgenomen geen 360 games meer te kopen, anders had ik hier nog wel even over nagedacht.