1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, inderdaad. Als je de grotere schepen in je vloot wil, en dus praktisch elke zeestrijd wil winnen, is dit wel een must. En voor de legendarische schepen helemaal, in het bijzonder die in het noorden van de map, respectievelijk noordwesten en noordoosten. Die heb ik ook niet tot zinken gebracht, zijn behoorlijk pittig. Tip is dat je zorgt altijd buiten hun vaarroute en schootsveld te blijven, anders is het zo gedaan met je.

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    gister vaarde ik richting zo'n legendarische schip. maar dat waren en 2...rechtsomkeert en weg wezen. ga ik nooit redden in mijn eentje. kan je ook je eigen vloot erbij halen? of moet je dat echt alleen doen.
    en heeft iemand die dlc freedom cry van black flag? ik had gelezen dat je een manchete kon vinden. maar is dat alleen in freedom cry? of is die dan ook beschikbaar voor kenway!

3. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Machette is alleen in Freedom Cry

4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ok bedankt.

5. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Je kunt je eigen vloot er niet bij halen, je zult het echt alleen moeten doen. Mijn tip: eerst je volledige schip upgraden en pas dan het gevecht aan. Natuurlijk kun je het wel eerder proberen, maar dan is het een stuk lastiger.

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    OK. Ga ik dat doen.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn. Het verschil grafisch tussen Unity en Black Flag is best groot. Het is geen lelijke game maar duidelijk een cross gen game.
    Ook qua movement.

8. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ongetwijfeld al een keer gevraagd, maar alsnog: iemand een idee of er een manier is om het spel in het Engels te zetten in plaats van het Nederlands?

9. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Je Xbox in het amerikaans zetten

10. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, bedankt.

En dan nog even iets wat me opviel tijdens het spelen. Ik heb al meerdere malen uitkijkpunten gesynchroniseerd, maar op de een of andere manier blijft zo'n roofvogel eromheen vliegen en wordt het niet opgeslagen. Moet je verder in het spel zijn gevorderd, voordat je die uitkijkpunten kunt gebruiken?

11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Volgend mij gelijk. Je ziet dan ook gelijk meer schatkistjes, muziekbladen enz. Op de kaart

12. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Die zie ik al wel, maar wat me opvalt is dat de icoontjes van uitkijkpunten op de kaart donker zijn gekleurd, net alsof ze nog niet beschikbaar zijn.

13. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Allemaal of eentje? Ik had het ook. Een zwarte adelaar en ik zag helemaal geen uitkijkpost.

14. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Is dat dan niet een fast-travel punt ofzo?

15. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt. Maar volgens mij is het ook een uitkijkpunt of zie ik dat verkeerd?

16. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ja zeker, maar ik dacht misschien als je het uitkijkpunt hebt ge-synchronised dat het icoontje dan misschien zwart werd om zo aan te geven dat het een fast-travel punt is. Maar ben daar niet zeker van hoor, zal haast wel niet.

17. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijkheid heb ik er even twee foto's van genomen. De eerste foto laat een uitkijkpunt zien dat op de één of andere manier niet verlicht is op de kaart en het dus ook niet doet wanneer je naar de top klimt en op B drukt. De tweede foto laat een uitkijkpunt zien dat wél verlicht is, maar het ook niet doet =( P.S. Sorry voor de gedraaide foto's.

18. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Zal wel een glitch zijn dan. Volgens mij kun je namelijk gewoon op elk moment van het spel een uitkijkpunt 'claimen' en hoef je niet verder gevorderd te zijn ofzo. Wel heel vreemd. Misschien later nog eens proberen te synchronisen.

19. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Soms kan je niet naar een waypoint omdat je in een missie bent. Hoever ben je in de game? misschien kan het straks wel als je nu nog niet zover bent.

20. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik weet van 1 adelaar dat ik er niet bij kon, totdat ik een bepaalde missie heb gespeeld....
    maar als je er wel bij kan,.. denk ik ook dat het een glitch is.

Deel Deze Pagina