1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Damn bij mij is het juist andersom... Ik collect alle shit van games zo ongeveer en alle gasten die ik ken vinden mij de mongool :{
    (voor de duidelijkheid ik ben een vrouw :+)

En ik ga zeker ook weer een SE van AC IV halen, twijfel nog tussen Black Chest en degene met het iets kleinere beeldje... Hmm.

2. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je nu de interesse van heel wat heren hebt opgewekt ;)

Persoonlijk ben ik best fan van die beeldjes en andere hebbedingetjes, maar ik ga daar toch echt geen 150 euro (of hoe belachelijk duur hij ook is) voor betalen. Ik haal de gewone editie, tenzij er voor de release nog een super aanbieding komt ofso.

3. yarnicksoer99

yarnicksoer99 King Cobra

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA :9

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Nog steeds ben ik er helemaal ziek van hoe Ubisoft de beste game ooit gemaakt, totaal heeft kunnen verkloten.
    Wat een k*t game. Ik ben zelfs niet verder gekomen als sequence 4 ofzo. Er was werkelijk geen doorkomen aan.

Maar......deze setting kan (!) toch heel fraai uitpakken, mits ze het goed gedaan hebben.
    Een grote free roaming world met veel eilanden, met ieder eigen gebouwen, cultuur, piramides?, misschien wat Maya Azteken Olmeken shit :)

Voor de next gen is AC natuurlijk helemaal te gek. Ik geef ze nog 1 kans.

5. Seh

Seh Guest

Chicks die gamen zijn vaak ook een beetje wazig, maar dat hoeft geen negatief iets te zijn. :+

6. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Nou nou nou :mad:
    :+

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

......

Laatst bewerkt: 26 apr 2013
  8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ach, mijn vriendin is dol op die zooi, haha! Zojuist de Black Chest Edition besteld bij de Ubisoft shop. Na al die jaren Ass Creed mag er wel eens zo'n dure set vanaf.

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.343
    [yt]vC8yU2X75jA[/yt]

Laatst bewerkt: 14 mei 2013
  10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.092
    Content unavailable.

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8

Deel 3? Na Sequence 5 gaat het gewoon ouderwets los en is het keihard genieten. Bij mij duurde het ook tot aan daar voor ik echt begon te genieten. Gewoon even doorbijten, daarna is het _O__O__O__O_

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Oeh ik ben net bij seq5, ben benieuwd! :)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet ook snel weer verder gaan. :)

14. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alle Ac games uitgespeeld, op deel 3 na. Hoewel het op papier eigenlijk perfect is, haakt is ergens in sequence 3 of 4 af. Is sequence 5 egt veel beter?

Overigens heb ik wel goede hoop op Black Flag. Nou vind ik persoonlijk wel vaag dat het eigenlijk niks meer te maken heeft met de Assassin's, maar ik ben alsnog enthousiast.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Coole trailer. Zegt me niet zo heel veel, maar het ziet er allemaal wel prima uit.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Huh, was AC je eerste game ofzo?

Kom op Ubi,... laat es echte next gen games zien.. Watchdogs en AC zien eruit als current gen games... (Ja ik weet ze komen ook op deze gen, dus waar blijven jullie echte next gen launch games)

Laatst bewerkt: 16 mei 2013
  18. Seh

Seh Guest

Die komen misschien op de E3, maar ik kan mij ook voorstellen dat ze niet al te veel aandacht van hun releases dit jaar willen weg halen. Dit jaar moet een klapper worden met zoveel mensen die een console hebben. Dan kun je het niet gebruiken dat men al praat over the next big thing in plaats van over je aanstaande releases.

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ziet er nog niet heull erg next gen uit!

20. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet eindelijk op wie Edward lijkt. Die vent van Fast & Furious, acteur Paul Walker :D

Deel Deze Pagina