Heb hier toch niet zo veel vertrouwen in. Als de ganeplay 25 a 30 uur is en goed zou zijn zou Ubisoft er echt wel gewoon volle mep voor vragen. Ubisoft die de game ipv €70 euro voor €45 in de markt zet, maakt mij toch achterdochtig
Why? De vorige ac games waren tering groot en tering lang. Je kunt veel over Ubi zeggen maar niet dat ze halve games uitbrengen die je in een weekje uitspeelt.
De kans dat ik een incomplete* Ubisoft game voor 70-80 euro koop is nihil. (* want Season Pass). De kans dat ik een complete Ubisoft game voor 40-45 euro koop, is redelijk groot, mits reviews goed zijn.
ik heb ook weinig vertrouwen in mirage tbh. althans, het wordt gwn een kortere ac met gameplay die we al 10+ jr kennen. thats it. niks nieuws. zelfs vergeleken met unity flinke achteruitstand. als je dat gwn oke vindt dan wordt het wel ok. maargoed release is al over 2mnd en er is eig nog maar weinig getoond. en ook de 40eu biedt weinig vertrouwen, i mean als ubi reden had om t op 70 te gooien hadden ze dat ofc 100% gedaan. dus er is iets. ja de game is korter. maar dan had je er alsnog 70eu op kunnen gooien. dus het is wss gwn TROEP
Met Recka wel een klein beetje gelijk geven, maar dan vooral op grafisch gebied. Het ziet er allemaal zo oud uit. Als de gameplay en besturing dan maar snel en goed zijn. En meer variatie in content, hoeft niet persé diepgaand te zijn. Actie en tempo in deze game serie vond ik altijd wel fijn. En korter is niet persé erger, dat kan een verstandige keuze zijn of ze bewaren veel als peperdure DLC.
Weinig gameplay kort voor release zoals Reck zegt is altijd een rode vlag. Die 40 euro snap ik ook niet. Misschien moeten ze hem AC Red Flag noemen
Ik vind het er juist prima uit zien, precies wat ik van een ‘classic’ Assassin’s Creed game verwacht. Goede, boeiende lokatie, lekker zonnig/kleurrijk, en gameplay gewoon ouderwets rennen, springen, sluipen en steken. Beetje klimmen, beetje vechten. Grafisch echt geen klachten. Ubi deed dat vroeger wel vaker trouwens, een wat lagere prijs voor een game die ze daarmee toch met wat meer positive aandacht sterker in de markt wilden zetten. Beyond Good & Evil bijvoorbeeld.
Mirage is ook helemaal niet bedoelt als system selling A+ blockbuster met vernieuwingen. Het is bedoelt als trip down memory lane naar Altaïr en Massive Attack. Een remake maar dan compleet nieuw, maar zonder vernieuwende gameplay ofzo. Fan service. En dat voor 40$ Dat vind ik gewoon nice.