1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb destijds RDR2 al voor 44 gepre-ordered, dus qua prijs zit ik al goed.

    AC Odyssey lijkt me geweldig, maar heb sowieso Origins nog liggen.

    Nu eerst deze week even Spider-Man uitspelen, nieuwe PC in elkaar zetten. En dan over anderhalve week zie ik RDR wel in de brievenbus verschijnen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar als RDR 2 net zo goed is als een Kingdom Come Deliverence qua wereld, dan ga je ongeacht de prijs toch honderden uren in steken. AC is prima hoor, maar het verrassingen zoals in Kingdom Come Deliverence heb ik jarenlang niet zo goed gezien. Vooral bossen in de game waren enorm goed gedaan. Als je de sneeuw momenten in RDR een beetje mag geloven, dan krijgen we een wereld vol verrassingen zoals in Kingdom Come Deliverence. Dat wil ik ook, dat is wat een system seller hoort te doen. Bijkomend voordeel is dat je bijna de rest van de generatie consoles ziet dat de kwaliteit meegaat. Dat is voor mij de reden dat ik de game nog niet koop, los van mijn backlog.
     
  3. Jeromekke

    Jeromekke New Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja top game. Maar Origins was wel echt verrassend.. Deze niet zo. Ben nu lvl 14.. Gaat alleen wat langzaam. Ben steeds missies aan het doen van het berichtenbord.. Of tijdelijke missies met een zandloper.. Maar ben zeker de enige...?! Klopt het trouwens dat hoe hoger je level is, alles gaat ook met jouw level mee omhoog (lees forten) Ook al is de regio eigenlijk lager...
     
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Klopt. Ik ben nu level 50, max, en kom nog weleens level 48 tegen maar minder ook niet. Ik deed ook alle contracts eerst.

    Missies hebben voor mij nu geen zin meer want krijg geen xp en ability points er meer bij. Hoop dat de levelcap binnenkprt omhoog gaat.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat zou wel zinvoller zijn als het op DLC aankomt, dat de level cap wel omhoog gaat. Alleen vraag ik me dan wel af wat er dan nog kan veranderen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Atlantisch man! Wordt ook vet.
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Je kan nu niet.de gehele skilltree benutten. Eerst gekozen voor Warrior en Assassin. Nu ik de rest van de map aan het doen ben heb ik gerespect en alles op Hunter gegooid, waardoor het nu erg makkelijk is, en een beetje op Warrior.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja? Is het makkelijker met alle hunter skill points? Ik heb namelijk ook de meeste points tot nu toe ingezet bij warrior en assassin
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ligt aan je playstyle. Ik heb enorm veel in Assassin, en met Hero Strike is zelfs combat echt te easy. Die skill is te OP.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  10. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Lol, denk je dat er niet nóg meer valt te doen krijg je opeens een hitlist met 25 of zo cultmembers te killen voor je kiezen:eek: Lekker hoor! Ja ben nog niet zo ver, 3e gebied pas gecleared met 25 uur op de teller:D
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik vind die cultlist echt geniaal. Dat is in principe gewoon zoals in AC1, maar dan nog vrijer. Tof.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik vind het een geweldig deel maar..... Ik wil gewoon het verhaal kunnen volgen en irriteer mij mateloos aan het lvl systeem.... side quest boeien mij totaal niet. En ik word gewoon echt gedwongen die te doen omdat ik anders het lvl niet ben die ik moet zijn voor story quests... Ik ben nu lvl 30 en moet gewoon lvl 34 of hoger zijn om bepaalde verhaal quests te doen bloed irritant en laat mijn interesse in het spel langzaam wegvloeien om het uit te spelen.
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik heb precies hetzelfde, alleen dan al veel eerder. Ben lvl 16, maar moet nu 17 zijn voor de main story..
    Ik ben meer iemand die in dit soort games alleen de main quests doet, geen tijd voor om alle sides te doen.
    Speel ik liever weer een nieuwe game :+. Geld is niet echt een probleem namelijk.

    Je levelt ook zo tering traag. Moet misschien 10-12 side quests doen voor 1 lvl.......
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Jezus, is het echt zo erg? Apart dat bijna geen enkel review dit heeft benadrukt...
     
  15. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Dat vind ik van wel op en gegeven moment kom je op een punt moet je naar een bepaalde plek toe voor je story line en die quests zijn hoger dan je op het moment bent als je enkel het verhaal volgt!!! Zonder side quests ik vind dat een zeer kwalijke zaak en verplicht mij tot side quests wat ik helemaal niet wil. Ik heb nu zeker al hoop tijd verspeelt om te lvlen om door te gaan met mijn verhaal. Ik ben lvl 30 nu en voor een hoop quest moet ik nu 34 of hoger zijn. Het systeem is leuk maar niet voor een single player.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet leuk voor een SP dat systeem. Nee, dan moet je eens een stevige MMORPG spelen. Op die manier leer je wel wat saai is. Onderhand bijna 10.000 quests gedaan in de afgelopen 10 jaar. World of Warcraft heb ik het dan over. Als fanatieke World of Warcraft speler vind ik het echt gejank. Jullie weten echt niet wat saai of kut is, zolang je de oudere jaren van World of Warcraft niet hebt meegemaakt. Ik speel overigens vanaf eind 2008, daarvoor was alles nog vele malen erger. Ik wil slechts aangeven dat je eigenlijk gewoon niet mag klagen. Vraag elke Vanilla World of Warcraft speler maar. 8)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Daarom spelen veel van ons ook geen MMO.

    Die grind bs heb ik niet nodig in een SP game. Maar goed... We weten allemaal waarom Ubi het op deze wijze heeft ingericht. Iemand zijn credit card al getrokken? ;)
     
  18. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61

    Wauw jij heb er serieus verstand van zeg..... warcraft vergelijken met assasins creed
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Welk niveau spelen jullie? Easy toevallig? Daar is de grind veel hoger omdat je minder XP krijgt.

    Ik heb nergens last van... Ben t ook oneens met wat jullie roepen. Hebben jullie dat bij andere RPGs ook..?
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2018
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Alleen bij Mass Effect I en de Dragon Age serie. Ik had er vooral bij Mass Effect een hekel aan om de cap te bereiken omdat je dat niet in 1 PT kon doen, wat gruwelijk irritant was als je bedenkt dat er voldoende content in zit, maar net te weinig XP om 60 te bereiken. Het hoogste in mijn geval was level 52 in 1 volledige sessie. Ik had dan het gevoel dat ik bepaalde personages meermaals moest laten sterven om uiteindelijk maar 1x de keuze in het spel erna te hoeven maken.

    Dat irriteerde mij best wel, omdat je zo lekker bezig was dan om 60 te bereiken dat je weer overnieuw moest om die laatste 8 levels te doen en er weer 60 uur tegenaan moest om al je keuzes mee te nemen naar de volgende game, wat je dus ook al allemaal gedaan hebt in de 1e 52 levels. Dragon Age heeft dat in mijn ogen nog veel erger, maar voor de rest kan ik me weinig bedenken, ook niet wat betreft games waarbij ik me echt irriteer aan het SP XP level systeem.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina