Ik weet niet hoe het in deze game is maar in Origins had je uiteindelijk zo veel legendary gear dat ik er ook maar gewoon resources van maakte
Goeie tip....zag gisteren inderdaad dat je spullen in je schip kan opslaan. Vanavond effe proberen.....
Ik ben nu level 11 en wanneer ik wil varen word ik nonstop lastig gevallen. Ik zie een ship, ik raid die en dan ben ik opeens omsingeld door 6 schepen. Hoe te fuck moet ik dit spel spelen.
Oke.. heb nu echt ff geen overzicht meer. Er is teveel te doen in de game en dat bedoel ik niet in positieve zin. Op een of andere manier had ik in Origins veel meer de behoefte om te gaan exploren en Bayek te upgraden, dat was echt een tof character.
Was bij Origins ook al zo, toen werd ik ook siked door de reacties hier en heb ik hem gekocht. Nooit spijt van gehad. Heb nu nog teveel games liggen dus dit deel moet even wachten.
Ben nu lvl 25, spel geweldig. Alleen wel steeds kampen / forten aanvullen, soms word ik er moe van. Maar wat nu? Eerst de wereld exploreren en richting lvl 40 gaan of eerst main story?
Ik ben lvl22 atm en ik zeil de wereld rond naar eilandjes die ik kan bezoeken gezien mijn huidige lvl. Af en toe terug om een stukje storyline te doen. Maar wat een grote wereld zeg..
Na wat struggle kan ik eindelijk in de game komen en het leuk vinden. Vind het nu ook een toffe game.
Ik ga heen en weer tussen main quest en side quest. Voor de main ben ik inmiddels ergens in Korinthie maar loop nu alle quests op een eiland te doen waar ik een bende genaamd The Daggers moet ontmantelen, dat is gewoon een hele mission tree. Ik ben iig nooit underleveled voor de main quest (tot nu toe). Binnenkort ff naar Mykonos, daar schijnt ook een hele vette side quest te zijn. Tis alleen jammer dat ik m'n Leonidas spear vnv inruil voor een Winchester repeater.
Ik dacht dat Athene het hoogtepunt zou zijn qua stad. Dat viel me tegen, ik kom veel luxere steden tegen! Wat vinden jullie de mooiste stad in Oddyssey?
Even wat side quests doen.. non stop gehunt, word wat irritant. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ik wil mijn drachmae voor andere dingen bewaren, dus ontwijk ze eigenlijk non stop Is drachmae eigenlijk nuttig om te sparen?
Het enige wat ik constant te kort heb is hout. Ik wil van alles upgraden, gear, ship etc maar steeds te weinig hout. Dat suck big time. Dat vind ik niet helemaal in balans in de game.