1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Unity faalde voor mij niet wegens bigs, maar was de meest boring AC die ik heb gespeeld. Gare karakters en gare trein. Londen was op zich wel vet, maar door de rest kon ik er niet in komen.

    E: of was dat syndicate? Lol
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ook niet zo lang na de release was de game al goed gepatched :)

    Syndicate ja
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Unity is echt dope gasten. Echt laatste goeie dope stad AC game. CHECK HET
     
    Barbabravo en fredfenster vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Overweeg ik nog steeds, al was het maar omdat de opening één van mijn favoriete geschiedenis onderwerpen betreft. Alleen vind ik het rennen van de hoofdpersoon eruit zien als een idioot. Teveel Witcher III gewend denk ik. :oops:
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Animaties Unity zijn toch gewoon goed?
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ja idd. Witcher ziet er niet uit juist tov Unity :')
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik speel met tusseposes deze game,... Ik heb alle AC games uitgespeeld, maar ik moet echt moeite doen om deze leuk te vinden,
    de main char is best ok, beetje dommig, maar dat is nog wel ok.

    Kan er niet de vinger opleggen waarom ik deze zo minder vind,.. de wereld is top, verhaal ook wel,. maar ik heb het idee dat ik me geen assasin voel,..
    Hij heeft al moeite met 2 of 3 gewone soldaten, ik voel me gewoon een slap watje, en ben ondertussen level 20.

    Voordat ac vikings komt wil ik deze wel uitspelen, iemand tips om me wat meer bad ass te laten voelen?!
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Game op easy zetten? Ga je wat sneller door de missies heen en de vijanden zijn gemakkelijker te verslaan.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    En haal je minder XP en duurt de grind wat langer.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Wat langer zeg je!? :p
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    zal dat wel het probleem zijn,.. denk dat die al op easy staat :rolleyes:
     
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Heb hem vanaf het begin op Hard gehad. Begin is dan wat pittig maar op een gegeven moment wen je eraan, voordeel is dat ik nu inderdaad nooit hoef te grinden voor experience.

    Aan de andere kant heb ik er nu bijna 60 uur inzitten en ben ik ergens in chapter 7 (van de 9 dacht ik?). Nog steeds wel vrij lange game wel dus.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420



    Super interessant filmpje! Ik loop namelijk al veel langer met het gevoel rond dat Origins mij een mooiere/leukere AC titel leek, maar iedereen hier lijkt Odyssey beter te vinden? Dus mis ik dan iets, of ben ik gek? Het wordt mij inmiddels steeds duidelijker, met name door dit soort filmpjes. De duivel zit hem in de details! Dus zaken zoals: rommel in het water, cloth physics, "muffled voice" met helm op, stroming onder water of het feit dat je paard in de fik kan vliegen wanneer je boven een vuur gaat staan. En nog veel meer. Dat soort details maakt voor mij een wereld levendiger en/of geloofwaardiger. Misschien is dit wel dus de reden waarom Odyssey bij mij minder "pakt". En wat is dat met die hiding places... zijn die inderdaad allemaal weg uit Odyssey, of begrijp ik de opmerking in het filmpje verkeerd?

    Ik lees verder in de comments section dat level scaling verplicht is in Odyssey, maar niet in Origins. Klopt dat nog steeds? Dit is zeker een ding voor mij. Ik vind NPC levels nog steeds niet ideaal, maar als die "static" zijn kun je ze tenminste qua levels voorbij streven en later in het spel overpoweren.

    Anyway, Origins is bij mij in achtig gestegen ondanks dat de "RPG elementen" misschien beter zijn in Odyssey. Maar ik speel AC niet voor deze elementen, ik vind het sowieso geen RPG.

    To be continued dus!
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nee Origins is leuker dan Odyssey hoor! Echt tof verhaal en Bayek is baas.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Ben geneigd om het ook weer op te pakken, maar imo vind ik de gameplay minder dan in Ody, al zal het verhaal in Origins beter zijn. Een maat van mij zei laatst ook dat ik het weer een kans moest geven en dat het eeuwig zonde was om het niet te doen. Hij gaf ruimschoots de voorkeur boven de wereld van Origins dan die van Ody. Maar goed, moet een goede reden hebben om er ook weer lekker in te komen. Ben nooit voorbij Alexandrië gekomen. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    O sorry wist niet dat jij al Ody mocht zeggen.
     
    Jorrie en Zifnap vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Al uitgespeeld... daarom. :+
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mjah, Bayek was okay, die vriendin zeer zeker ook, maar in Odyssey heb je Kassandra, en dat is toch wel een van DE beste waifus van deze generatie ...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Origins lijkt me nog wel interessant door het thema. Bij Odyssey heb ik dat minder. Mss toch maar eens een kans geven.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zelf vond ik Orgins door de wereld,Bayek en het verhaal ook beter als Odyssey. Het zag er imo idd ook grafisch beter uit

    Als het goed is hebben ze later bij Origins level scaling er ook ingepatched en heb je de optie om dit aan/uit te zetten
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina