1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Erg genoten van Origins (platinum gehaald) maar deze sla ik voorlopig toch echt even over. Is mij gewoon te veel van hetzelfde om er €60 voor te betalen zeker omdat ik in die periode toch met RDR2 en BFV bezig ben. Als hij volgend jaar in een rustige periode voor 20-30 te halen is denk ik er nog een keer over na
     
    Servantes vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    In dat geval haal ik toch echt liever de game in dit topic. 8)
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Zit nog steeds in begin van origins.
    Dus deze komt er zeker nog niet.
    En zoals Tim al zei komen rdr2 en bf v uit binnenkort die krijgen toch echt voorrang dan.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Same for me. Game lijkt me geweldig, maar Origins nog niet uitgespeeld, DLC nog niet eens aangeraakt/gedownload, en komende periode komt RDR2 uit die al in de pre-order stond, en net van de week Spider-Man besteld voor 44 euro, dus zodra ik thuiskom van vakantie ligt die op me te wachten...
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Zie voor de rest Suzie's YT page...
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Bij elke AC denk ik van, deze laat ik liggen. En dan zie ik gameplay-filmpjes zoals deze en dan ben ik weer getriggered hem te kopen (:
    Denk alleen dat ik wacht met kopen tot ie een keer goedkoper is, nu met RDR2 en BFV in het vooruitzicht.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat is het "probleem" van elke AC tegenwoordig. Het is geen slechte game ofzo, verre van dat zelfs. Maar wanneer bijna elk jaar een nieuw deel gereleased wordt worden de verschillen natuurlijk steeds kleiner. En juist dan worden andere games weer interessanter. Er is blijkbaar een markt voor deze aanpak, anders zou Ubisoft dit niet doen…

    Is er hier iemand op het forum iemand die *elke* AC tijdens release heeft gekocht?
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Was met AC wel redelijk klaar. Origins was verfrissend, leuk. Al ruim een half jaar geleden achter me gelaten dus nu wel weer toe aan een Orgins 2.0 in een nieuwe omgeving. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    De troep die Unity en Syndicate is niet in elk geval.
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Keek gister nog een filmpje op YT waarin alle AC games achter elkaar worden gezet. Unity was bij release mss crap, maar nadat 'ie goed gepatcht werd was het echt wel een hele goede AC. Ik heb hem een jaar na release gespeeld en me er toen ontzettend mee vermaakt. Het 'parcouren' ging in geen enkele andere AC zo soepel als in Unity, gevechten gingen super vloeiend, de ene move die naadloos overging op de andere. Je had echt het gevoel een Assassin te zijn, meer als in veel andere AC-games. En de graphics waren gewoon echt gruwelijk :+

    Haha nee, dat is wel typisch. Ik heb, op AC Rogue na, elke AC-game en alleen Black Flag voor de X360 had ik op release day gehaald.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Reviews zijn los. Uitgezonderd een enkele zeven zie ik allemaal hoge scores.

    Het is vooral een grote game geworden. Genereus in zijn mogelijkheden. Maar ook maffer dan ooit. Teleporteren, spookpijlen die door muren heen vliegen en in de fik vliegen. Etc.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Erg mooie cijfers zeg, nu ben ik toch wel benieuwd.
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    De cijfers verbazen mij echt. In de zin van dat de tendens - zonder praktijkervaringen uiteraard - best negatief was.

    Nou @DutchOwnage , mag je ook hiermee aan de bak :p Hoe staat het eigenlijk met Lara? En heb je RSR2 al in de pre-order staan? Interesse in mijn Spider Man? Of We Happy Few? :D
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421













    Ik heb het vermoeden dat vooral hier de algemene opinie negatief was. Blijkbaar is de wereld nog niet klaar met AC. Spookpijlen en al. Dat geeft je dan toch weer te denken.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    PC ULTRA settings (90 - 120 FPS) review:

     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Lekkere game voor uit de budgetbakken (met kerst).
     
    Alexknl, Tyrant, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies dit, komende tijd persoonlijk al genoeg games die ik wil spelen (Fifa 19, Forza Horizon 4, PUBG momenteel). Vorig jaar had ik echt van ah weer een frisse AC, zin in! Nu met RDR2 in het vooruitzicht geen enkel moment echt hyped voor AC geweest.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Die uitspraak zullen we hier vaker gaan horen, in verschillende topics.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina