Haha, in het RDR 2 topic ook al. Volgens mij beginnen wel meer mensen open world moe te worden heb ik het idee. En ik speel 10 jaar later nog steeds World of Warcraft...
De ultimate ediion gekocht. Origins kapot gespeeld. Gold Edition komt vrijdag binnen. Dubbel dus staat op de bazaar.
Dat wist ik niet. Maar goed. Maakt verder niet uit. Nog steeds in het begin en net level 5. Geniet weer elke minuut
Met The Witcher 3 beginnen (staat al sinds day 1 in de backlog). Of AC Odyssey kopen ? Ben al jaren AC moe. Maar die reviews gaan te ver man. Wou net met The Witcher 3 beginnen, krijg je dit....
Nu Witcher 3 GOTY doen, dan als je over 3 jaar klaar bent met alles, even AC uit de budgetbak pakken...
@ExquisiteSteez : Hier naar luisteren. Veel meer verhaal in Witcher III, minder gevoel van fetch en dergelijke en het woord episch beter uitgewerkt en tal van dingen meer. Voor Witcher III, vooral de GOTY, haal je of een Xbox One X met 4K TV in huis, of een dikke 4K gaming PC. AC kun je beter altijd uit de budgetbak pikken, dan speelt het des te fijner wanneer je daar aan toe bent.
Witcher 3 een tijd geleden uitgespeeld, AC Origins ook, plus alle DLC, en ben nu een paar uur onderweg in Odyssey en voor mij weer een heerlijke game. Sure, veel uit Origins "gekopieerd" maar dat is voor mij geen minpunt. Voor mij is de game de volle pond waard omdat ik de uren en tijd er wel uithaal.