Ben pas een half uurtje op het schip geweest. Meer je ergens aan in een nieuw gebied, zo weer 6 uur en 17 quests verder...De game is erg groot ja
Kun je net als ik weer tegen het einde van de cyclus, tot de volgende game, de game laten liggen om er vervolgens met een rotgang doorheen te gaan.
Grinden is cool in dit type games Echt absoluuut geen probleem met grinden in deze open world. Het blijft leuk om vijanden te besluipen en te hunten. Ik merk wel dat ik Siwa veel toffer vond, alleen daar hing al 10 uur op m'n gemak rond alvorens verder de wereld in te trekken. Ik heb dat nog niet echt bij Kefalonia, het voelt allemaal een beetje rommelig aan en ik kan de weg niet echt goed vinden omdat het een brei is wat allemaal op elkaar lijkt. Iemand hetzelfde idee? Gaat dit verder in de game nog meer variatie opleveren?
Je moet idd wel tolerantie voor grinden hebben zo te zien. Tja, dan helpen ook die geweldige Helix points weer he...
Je bent een tyrant Maar grinden dat is toch gewoon lekker met je skateboard over dingen heen schuren toch?
Hmm, tot nu toe weet de game me nog niet zo te overtuigen als Origins deed hoor, ben dan ook nog maar net in Megaris hoor.
Ben nu 16 uur in de game, level 19, en het bevalt me nog steeds al doe ik wel de quests die ik leuk vind en diegene met een uitroepteken. Er staan op dit moment iets teveel quests open. Beetje backlog.