Sinds de film Roaring Currents - Admiral, uit Zuid Korea, zie ik een AC game in Korea ook wel zitten, zo in de 16e eeuw. Echt een gruwelijk vette film die iedereen gezien moet hebben.
Ben ik de enige die totaal niet onder de indruk is van de stad Athene in Odyssey? Ook niet qua omvang. Ik was juist wel onder de indruk van Alexandrië in Origins, daar had je echt extravagante luxe, in Athene zijn het vrijwel allemaal zand/grind paden en wat gebouwen en that's it eigenlijk. Zijn er in deze game wel plaatsen met die extravagante luxe zoals in Origins?
Nee juist niet, een grote stad sluit ook niet echt aan op de RPG gameplay, dan moet je paar kleinere steden hebben IMO.
Zo nu eindelijk ook in Megaris. Welke quests kan je t best negeren? Op t starteiland heb ik alles ff gedaan geloof ik, maar na 2 message boards staat mn hele quest log vol haha. Die quests met die timers zijn niet zo boeiend denk?
Ik vind het een toffe game. Ben pas aan het begin maar het ziet er allemaal mooi uit en de bewegingen zijn ook vloeiend. Wel kudt van die bounty hunters die je constant in de nek hijgen..
Die zou je kunnen afkopen. Of gewoon aan je wapens rijgen, is eigenlijk leuker. Maar wát een game zeg. Ik kan soms gewoon niet stoppen met spelen. Ik begrijp sommige vergelijkingen met The Witcher 3 wel, en dat is een héél goed teken
Uitgespeeld. Na 70 uur en heb nog niet eens alles gezien en gedaan. Voor nu is het wel even genoeg. Prima mee vermaakt tot nu toe.
Sinds een weekje Odyssey aan het spelen. Snap alleen paar dingetjes niet, hoop dat iemand mij antwoord kan geven: -als je de leider van een natie (of gebied) vermoordt, na een tijdje komt er gewoon iemand anders terug? Alle moeite voor niks? - ik had alle personen van een huurlingniveau vermoord dus ik dacht ik kan nu alles doen maar dan komen er gewoon andere voor in de plaats?
1: ja je moet dan gelijk de conquest battles doen. Het is natuurlijk wel logisch dat ze de leader vervangen. 2: klopt, het is anders dan in Shadow of War bv. Je kunt ook niet echt actief stijgen in de lijst, dit gaat gewoon op level Wel vette game zeg mannen. Ben nu lvl 17 ofzo, lekker exploren met mn assassin
Ik had dat gisteren ook in mijn 2e of 3e regio. Had die regio op 0 influence zeg maar dus kon die conquest battle doen, maar even mee gewacht en verder die regio ontdaan van openstaande vraagtekens e.d. Plots was die hele regio weer fortified…. Dus les voor de volgende regio, ik ga gelijk zodra het kan die conquest battle doen. Ben nu 2 stuks epische gear misgelopen, beetje jammer. Maar voor de rest, hééérlijke game. Beter en uitgebreider dan Origins, waar ik al 100+ uur in had zitten. daar gaat deze wel overheen verwacht ik zo. Ik verwacht niet klaar te zijn vóór RDR2, maar goed kan best wel 2 games tegelijk spelen.... Of RDR2 moet me zó bij de strot gaan pakken, zou zomaar kunnen. Uurtje of 20 al weer inzitten, level 15 pas en pas bijna m'n 3e regio klaar. Als ik die map zo eens bekijk, heb ik nog heeeeeel wat te gaan. Heerlijk!
Ook al vind ik dat je RDR 2, als je de hype mag geloven, gewoon voor de volle mep moet kopen, toch bedenk ik me dit: Hoeveel RDR 2 krijg je voor 30 of 40 euro als je eerst deze titel speelt en andere toppers deze maand en RDR 2 oppikt als die... ooit minder word in prijs? GTA V duurde ook heel erg lang qua prijsdaling, maar het idee dat er nog zoveel toppers te spelen zijn en de verhouding tussen voor 30 of 40 euro RDR 2 kopen, nieuw, en de hoeveelheid epische gameplay die je misschien krijgt, is eigenlijk niet in verhoudingen te plaatsen. Het geldt een beetje voor elke topper die je even uitstelt op aankoop.
Ja ben ik ook bang voor. Ik ben echt lang niet klaar met deze game als RDR2 uitkomt, en die heb ik wel gepreordered. Maar heb nu 20 uur er in zitten en zit op 25% ofzo, en daarvan ook weinig main story. Maar damn wat een mooie regio;s Photomode is ook genieten:
Ik ga daarom ook eerst voor RDR 2 en dan voor Assassin's Creed. AC zal eerder in prijs dalen dan RDR 2. De screens hierboven zien er wel echt ontzettend goed uit zeg!