1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764

Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou ik heb Syndicate toevallig woensdag ff uitgespeeld maar ik zou niet weten wat er precies gebeurd in het verhaal.
    Alleen dat Londen wordt gecontroleerd door Templars en je met zn tweetjes de hele stad bevrijdt door steeds verder te infiltreren in de templar orde. Gewoon elke sequence krijg je een naam, die vermoord je en je krijgt dan weer een nieuwe hint/naam.

Ik weet ook nog dat ik Unity in april ben begonnen met spelen. Daar ben ik toen halverwege mee gestopt en omdat ik bang was het verhaal te missen heb ik op youtube een film gevonden met alle cutscenes. Die gekeken totdat ik weer bij was en tada, ook dat verhaal stelt geen ene reet voor.

3. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Gameplay >>>>>>>>>>>> Verhaal :p

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Met AC3 hadden ze best wel een interessante story verneukt. Daarna boeide zowel de huidige tijdlijn als 'future' niet echt meer.
    That AC2 ending.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zelf vond ik het einde van Revelations echt briljant en dat was voor mij ook de reden de serie nog tot Unity te blijven spelen. Rogue heb ik ook uitgespeeld, maar was eigenlijks een slechtere kopie van Black Flag.

Dat emotionele moment, dat einde, de dood van, in Revelations. Voor mij persoonlijk één van de beste game eindes ooit, zelfs stukken beter dan Oblivion en Mass Effect 1, 2 en 3 bij elkaar. _O_

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Van Revelations weet ik ook vrij weinig meer.

Nu ik erover nadenk let ik dus bijna nooit op t verhaal ofzo. Jammer eigenlijk wel.
    Ben alleen nu Red Dead aan het spelen en daar weet ik exact wat er allemaal gebeurd is enzo.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

gvd ben gewoon hyped
    Ohjo ac1 is 10 jaar oud alweer, times. Man, die assassin missies waren echt the shit toen.

8. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Zijn er wellicht wat leuke films op Netflix met dit genre om op te warmen voor deze game?

9. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.010
    Ik had precies dezelfde vraag. Dus heb even voor je gekeken.

[​IMG][​IMG]

Alexknl, Martijnn en AntraXxX vinden dit leuk.
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Haha ja 10 jaar, dat was het moment dat ik een Xbox 360 kocht met AC1 en registreerde op XBW.
    Een mijlpaal in de game industrie dus.

11. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    In dat geval kan je beter voor Battlefront gaan ;)

12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Laatst bewerkt: 27 okt 2017
    Daz vindt dit leuk.
  13. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.010
    Zo. Ik in de game mania in Dordrecht AC ophalen, kan het alleen bij de vestiging waar je hem hebt besteld (dus Breda). Kut! Druk in de winkel, dus zij bellen naar Breda om iets te regelen. Staan zelf 15min in de wacht, schijnbaar staan de mensen in breda zelfs op straat in de rij.

Afijn, volgens GM breda heb ik helemaal geen AC besteld en betaald. Opgehangen!

Schijnbaar waren er 2 accounts van mij bij GM. Opnieuw bellen, gevonden, geregeld, Super fijn.

Hetzij het een half uur duurde en ik in de tussen tijd Cities Skylines maar heb meegenomen en in een opwelling de Switch en Mario heb gehaald bij de Media Markt.

Alles opgelost.
    Probleem, wat ga ik nu spelen.

goed verhaal, lekker kort ook

Burt Macklin, Tyrant en Makkabeer vinden dit leuk.
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    AC Origins

WorkingTitle vindt dit leuk.
  15. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.010
    Bedankt. Goede keus! Zit nu alleen even aan het bier. Dan nog steeds de beste keus voor zometeen? Haha

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tuurlijk, of als je echt tot 't gaatje gaat lekker Mario knallen

WorkingTitle vindt dit leuk.
  17. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Toch maar ff AC: Origins gescored :D

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Heb het eerste stukje beetje gespeeld, nog maar leveltje 4, en in eerste dorpje, maar bevalt best aardig. Nog geen photo-mode unlocked volgens mij (helaas), en nog geen sci-fi meuk tegengekomen (gelukkig). Speelt idd wel erg anders dan bijvoorbeeld Black Flag qua controls, maar eerlijk gezegd vind ik dat niet erg. Voelt het tenninste als een compleet andere game, dus dan kan ik ook nog beetje wisselen tussen die 2 zonder dat het gaat vervelen (hoop ik). Hoofdpersoon is ook tof, al hoop ik dat ik hem straks wel beetje aan kan passen qua uiterlijk. Combat vrij pittig btw, vooral tegen meerdere tegenstanders, mede ook omdat ik nog een beetje stoei met de controls.

Die kameel is trouwens ook niet bepaald snel.
    Op de PS4 trouwens wel wat pop-in, low-res textures soms (als je laag) vliegt met die vogel) en soms wat frame-drops of een zwevend object. De lijkjes liggen trouwens ook te twitchen in het hoge gras.

Maar anyway, eerste indruk is positief.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Photo Mode is beide stick indrukken.

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Thanks, dan gooi ik hem straks meteen weer even aan. Altijd leuk, een photo-mode, al zijn ze maar zelden zo geweldig en uitgebreid als in Driveclub.

Deel Deze Pagina