Ging de wereld niet naar de tyfus toen Desmond in AC3 doodging? Ik heb Black Flag niet echt veel gespeeld en de latere andere games ook niet. Maar kom nu weer gekke dingen tegen in tombes waar ik niks van snap. Is er ergens een recap van al die god/people before blabla/minerva shit, of moet ik maar eerst de game uitspelen?
Yeah, al die sci-fi overlay shit is boring as fuck. Ben blij dat dat nu in Origins redelijk nihiel is gehouden. Totaal niet interessant, qua gameplay, qua verhaal, qua characters. Jammer wel dat Ubisoft daar toch aan vast blijft houden. Is eerder een minpunt in deze games ipv toegevoegde waarde...
Mooie Hoe krijg je die foto's zo scherp gedownload? Mijn foto's zijn echt niet zo duidelijk.. ? ( speel 4k HDR xbox one)
Als je op xbox bent moet je de gewone screenshot optie gebruiken en ze downloaden van xboxdvr.com Die van de photo site zijn qua kwaliteit ook niet super omdat het jpg is en geen png.
Dat zei Tyrant een paar posts terug al. De website van Ubisoft zelf werkt nu voor die foto's. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
De eerste Assassins Creed had als grote verrassing het Animus gedoe. Daar was tot de release nooit iets over vrijgegeven. Ik vond het een zeer vet idee. De film Avatar had ook zoiets. Ik zou het raar vinden als ze het nu ineens helemaal zouden schrappen uit de games. In Origins zit het er zoiezo maar minimaal in.
Denk dat ik deze vandeweek toch maar oppik de beelden die ik gezien heb ziet er gruwelijk vet uit twijfel alleen om m of digitaal te kopen of op disc hmm
Is gewoon heel simpel en niet boeiend idd. Die van Black Flag waren een stuk beter. Gelukkig zijn het maar 2 of 3 missies ofzo.
Haha shit, bij de eerste heb ik al problemen. M’n schip gaat steeds stuk of het schip van die guy die je moet beschermen.
Ik heb deze game ergens op de kop kunnen tikken, maar ben eigenlijk geen groot fan van de franchise. Ik heb stiekem alleen Assassins Creed II uitgespeeld, (die ik dan wel heel vet vond) de rest vond ik erg matig. Toch wil ik aan de game beginnen. Mede dankzij de andere setting en volgens mij ook een nieuw verhaal. Kan iemand dat bevestigen? Of mij overtuigen dat ik dit moet spelen
Hier ook iemand die voorheen alleen AC I en II had uitgespeeld, en mede dankzij de setting Origins gekocht heb. En daar heb ik geen moment spijt van gehad, van begin tot eind (45-50 uur in mijn geval) heeft dit spel me geboeid en niets gaf me het gevoel dat ik iets 'moest' doen of dat het repetitief aanvoelde. Daarnaast genoeg variatie in de omgevingen, die er tevens prachtig uitzien. In het begin / begindorp is het natuurlijk ff inkomen en vooral als je dan naar de (grote) map kijkt denk je waar ben ik aan begonnen, maar nadat je er na 2 uurtjes wel inzit kan de fun beginnen.
Nieuw verhaal, episch grote setting in Egypte 45 B.C., lekkere combat, uitdagend, prima gameplay, asociaal mooi. Speel die shit nu!!!
Het lijkt er op dat het zo is https://gematsu.com/2017/12/assassins-creed-rogue-hd-rated-ps4-xbox-one-korea