Kerel: Neem even een bak koffie of zoiets en speel dan weer verder. Wil nog wel eens verhelderend werken.
Gisteren ook begonnen. Fijn dat de DS4 ook prima op de PC werkt. Super game en ziet er op de PC met alle settings op max echt heel mooi uit.. was eerst met keyboard en muis begonnen maar dat werkt na jaren en jaren gewent te zijn aan een DS4 controller gewoon niet echt lekker meer. Al zal een shooter wel fijner zijn met muis want die aimt toch wel iets makkelijker natuurlijk.
Nouja, een game als ACO leent zich ook niet heel erg voor kbm vind ik, controller speelt veel beter. Gisteren de game uitgespeeld, de laatste Act was eigenlijk alleen de moeite waard qua verhaal, de rest vond ik maar wat meh Maar ja, wel weer een leuke AC game!
En de game op 100% gehaald. Een goede 80 uur ingestoken. Heb me uitermate goed vermaakt. Beste AC game sinds Black Flag. Laat de DLC maar komen.
REVIEW... Reee-VIEW. That's right. Welcome back my assassins! What's poppin?! It's a good day. En nu tien keer het filmpje herstarten eerste 8 sec. EDIT: Another taste... a little <kiss> hmm... oke ik hou nu op. Kusje.
Ja nog even de laatste side missions en alle locations uit Origins doen en dan ga ik deze DLC wel halen
Verwacht geen gameplay toevoegingen. Het is enkel meer van hetzelfde, maar dat is goed. Het is 4 jaar na het einde van de base game met soortgelijke quest. Super tof maar niets vernieuwends!
Ook de DLC achievements in de pocket, was leuk, maar niet baanbrekend. Ben klaar voor de volgende DLC. Komt u maar....
Ik ben ook al leuke dingen tegen gekomen. Een rondhollende krokodil die dubbel gevouwen op zijn achter poten liep. Mijn paard al vast gezeten in een raam 3 hoog. Ik riep kijn paard en die wilde uit een gebouw naar buiten. Hoe die daar 3 hoog binnen kwam..... Geen idee. En zo zijn er meer grappige bugs.