Als het maar niet te snel gaat (en komt). De kwaliteit van Assassin's Creed moet wel goed blijven en dat is ze tot op de dag van vandaag nog steeds gelukt.
Maar als ze ACIII willen laten gelijk vallen dan moeten ze hem releasen op 21/12/2012 en dan hebben we maar 1 dag om het uit te spelen als ie niet vroeger verkocht wordt .
Ligt het aan mij of is er een soort tekeneffect over die screens heengegooid? Het ziet er meer uit als Artwork dan als screenshots... Of heeft het een nieuw stijltje? Vind het er wel tof uitzien
Nou ja, screens van Assassin's Creed heb ik altijd al mooier gevonden dan in-game graphics. Ik snap wat je bedoelt. Misschien dat ze de kleuren bewerken met color corrections in Photoshop?
Misschien wel idd. Maar ik vond Revelations er in de gameplay beelden sowieso al mooier uitzien dan de vorige AC games. Veel strakkere lichteffecten.
Hier zie je hoe je met Desmond zal moeten spelen opnieuw... Dacht dat deze hier nog niet gepost was? EDIT: Ik zag net dat hij toch al gepost was maar nog niet in volle glorie =) Ik ben blij dat deze stukjes terug zijn met Desmond!
Iemand die awesome E3 trailer in 720P of 1080P om te downloaden? Op Marketplace en PS Network staat ie niet.
Vind multiplayer beetje jammer. Voor mijn gevoel moet dit een SP game only zijn. Maar goed dan speel ik alleen de SP .
Vind ik ook. Ik snap ook niet dat er nog best veel mensen zijn (in mijn omgeving dan) die de multiplayer van Brotherhood echt geweldig vinden. Ik vind het geen ruk aan hoor...
Heb je het echt een kans gegeven? Want ik had ook echt mijn twijfels maar toen ik het goed ging spelen, was het gewoon behoorlijk nice, goed uitgewerkt ook hoor.
De MP van Brotherhood was idd erg leuk, heb daar veel uren met plezier aan besteden. Helaas was de matchmaking echt klote, moest vaak heel lang wachten op een match. Hopelijk gaan ze dit verbeteren. Er zijn zo te zien een aantal nieuwe gamemodes toegevoegd, ben benieuwd! Is voor mij een must have!