Wat een muziek trailer weeral. Ligt het aan mij of begint de game hier en daar wat gedateerd er uit zien.
Tof, maar wie is die gast die je tussen Altair en Ezio kunt zien, dat is toch niet Desmond? Zou het dan die andere test person zijn van Abstergo? Number 14 oid?
Ik ben ook bang dat het Desmond is. Zou wel jammer zijn, hopelijk is het gewoon tijdelijk, vond hem er vetter uit zien in de voorgaande delen.
Lijkt wel op Desmond, maar kan net zo goed weer een ancestor zijn. Raak in ieder geval totaal niet warm van de trailer, begint nu een beetje repetitief te worden. Ik wil nu wel eens het verhaal rondom Desmond eindigen, het WTF gehalte is nu al groot genoeg. Ze moeten niet te veel willen doen, interesse raakt alleen maar kwijt. Laten ze hierna maar gewoon met een volledige deel drie komen en het verhaal afronden. Daarna kunnen ze verder melken wat ze willen.
Ik denk er hetzelfde over, maar ik dacht dit ook over Brotherhood, maar dat is toch een geweldige game geworden dus wie weet weten ze dit ook nog interessant te houden, ik geef Ubi in ieder geval het voordeel van de twijfel, ze hebben ook gezegd dat dit deel heel veel verklaringen zou geven, waar het inmiddels wel eens tijd voor wordt. Bovendien was het volgens mij ook de bedoeling dat ze het hierna echt voorgoed afsluiten (of in ieder geval de 'trilogie' over Desmond), ik verwacht release 2012 gezien de rol die 21-12-2012 inneemt, lijkt me een beetje vreemd als ze het spel dan nog na die datum uit gaan brengen. Ander pluspunt van deze 'vertraging' is natuurlijk dat de Multiplayer waarschijnlijk alleen maar beter gaat worden.
Volgens mij hebben ze ergens in 2009 al bekend gemaakt dat ze de echte 'afsluiter' van dit verhaal (AC3 dus) willen gaan uitbrengen op 21-12-2012
Dacht ik ook gehoord te hebben ja. Hopelijk zijn ze nu dan al wel keihard bezig om er een geweldige afsluiter van te maken.
9 minuten Revelations. Die muziek!!!! Die graphics!!!! Die sneeuw!!!! http://www.gametrailers.com/user-movie/assassins-creed-revelations/360055?playlist=featured
Ik heb een vraag aan de spelers hier Brotherhood is zojuist door mijn brievenbus gegooid (de classic editie) Hij is geinstalleerd op mijn hard-drive maar ik kan nergens de uitbreiding The Da Vince disappearence vinden die op de marketplace 800 punten kost. Betekend dit dat ik hem niet heb en dat ik hem moet kopen? Via youtube/google kom ik er niet achter..
Die DLC zit toch ook niet bij de game zelf? Je zult 'm gewoon moeten kopen. E: Eerste hit op Google....... :