1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.900
    Echt een prachtige trailer. De nr 1 game voor mij al dit najaar.
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ook deze game ga ik zeker spelen, maar het zal geen release game worden voor mij. Daar zitten paar andere titels voor in de weg. Maar spelen ga ik hem zeker!
     
  3. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Me to
     
  4. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik ga asc revalations ook kopen staat hoog op mijn verlanglijstje. maar ik moet eerst nog brotherhood uitspelen voor ik deze ga spelen
     
  5. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Zitten hier nog pre-order bonussen bij?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben ook volop bezig met Brotherhood, en het blijven geweldige games. Maar het begint nu wel erg veel van hetzelfde te worden. Ik las in een nieuwe preview dat er wat nieuwe elementen inzit zoals de hookblade en iets van een soort tower defense feature, maar afgezien daarvan lijkt het erg veel hetzelfde te worden.

    Ik vind Brotherhood hardstikke tof, maar er missen dingen. Te vaak zijn missies gewoon simplistisch..van ga hierheen..maak doelwit af...mission finished. Ik wil meer diepgang, meer variatie in één missie. De games zijn ook gewoon veel te makkelijk, aan de ene kant is dat geen ramp..aan de andere kant zou ik echt graag wat tegenstand willen van die vijanden.

    Ik heb geen haast met het halen van Revelations dit jaar..net als vorige keer met Brotherhood toen, was ook geen day one voor mij.
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je deel 1 hebt gespeeld, voelt dat pas als herhalingen Deel 2 werd als iets beter.. Brotherhood zitten toch aardig wat diepgange missies in bijvoorbeeld met een tank rijden


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar tot nu toe vind ik deel 2 in elk opzicht beter dan Brotherhood. Desalniettemin speel ik Brotherhood op dit moment met veel plezier :)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Achievements,

    [​IMG]
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Die multiplayer achievements zijn een stuk makkelijker te halen dan die van Brotherhood, zo op het eerste gezicht. :D
     
  11. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en gelukkig maar. Hopen dat die Accolades ook op normale manier te verkrijgen zijn!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nog niet gezien sinds die uit kwam, maar nu dus wel. _O_
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Altijd grappig, mijn tv kan 3D aan, helaas zie ik het alleen zelf niet heel erg goed. Ik heb vrienden op bezoek gehad en stuk voor stuk werden allemaal super enthausiast toen ze Crysis 2 in 3D zagen...en ik had zoiets van 'het zal wel' . Jammer, want zoals ik sommige mensen erover hoor, moet het toch een flinke beleving zijn.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  17. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Om deze game te spelen, is het dan echt nodig dat je de vorige delen hebt gespeelt en dat je iets weet over de achtergronden van het verhaal? Of is dit bijzaak?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Doe maar wel, waarom zou je hier aan beginnen als je de oudere games niet hebt gespeeld? Vooral het verhaal rondom Desmond moet je echt snappen. Zodra je klaar bent met de eerdere drie delen is deze al goedkoop en hebben ze vast AC3 al uitgepoept.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.900
    Ik zou (heb het al eens eerder gevraagd geloof ik) een soort van samenvatting van wat er tot nu toe allemaal is gebeurd (qua verhaal) willen zien. ACBrotherhood staat zeer hoog op m'n lijstje van beste games ooit (vooral op 360), maar het verhaal..daar heb ik nog nooit iets van begrepen. Dus anyone? Vind deel 1 en Altair achteraf gezien toen ik hem had uitgespeeld redelijk kut, Ezio is echt een zieke baas.
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    1 heeft de tofste zetting en karakter.

    Ezio is echt gay, deel 2 ligt hier stof te happen en brotherhood is zelfs nog niet eens in me xbox geweest.

    lol
     

Deel Deze Pagina