Hier is de collectors edition maar 49,99 pond Ik heb net mijn bestelling geplaatst, komt enkel nog 2,50 pond verzendkosten bij.
Dan zal futurezone zoetermeer hem ook al wel verkopen. Maar hoe doe je dit dan als je geen bon hebt en het spel bevat een keer een fout. Bewijs dan maar dat je hem daar gehaald hebt.
Ik heb hem al en wat is hij weer gruwelijk vet, het verhaal van Desmond is verwarrend maar wel heel interessant! En Ezio heeft echt een bazenbaard Constantinopel is ook heel mooi en de hookblade.... Geweldig, echt waar! Ik heb trouwens de collectors edition, artbook is nice, zelfde grootte als die van Dark Souls en zit echt in een cool doosje
Helaas moet ik nog even wachten, heb hem wel besteld maar moet uit Engeland komen. Scheelde me een klap geld dus dat is het wachten wel waard
Gamemania en Frs hebben hem in zaadam. Ik heb hem al gehaald bij gamemania en als je het nodig acht wil ik als ik thuiskom nog wel een foto posten
Via FRS de SE met soundtrack voor 39,99. \o/ 4 van 5 euro kortingkaartjes erbij ingeleverd. Weer twee ervoor terug gekregen die ik met Halo in ga zetten.
Als ik een game bestel ligt hij eerder in de winkels en als ik een game in de winkels koop wordt hij al eerder verzonden.