1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    :lol:
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    MediaMarkt Amsterdam Arena verkoopt ook nu voor 48eurie, special edition met extra character crap voor 55 en die andere voor 70
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  3. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    De game lag bijna overal in Groningen in de schappen: Bart Smit, Intertoys, Top1Toys, Gamemania, FRS en Nedgame heb ik hem gezien.
     
  4. sixem

    sixem Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook een kunnen bemachtigen, bij bart smit in hoogvliet, was eerst naar e-plaza en saturn geweest in spijkenisse, bij e-plaza had ik er om gevraagd die zei de 15e pas ,uiteindelijk bij bart smit daar had ik er ook om gevraagd , en die antwoorde met wij zijn 15 minuten geleden gebeld dat we hem zo snel mogelijk in de verkoop moeten zetten , .maar ik heb er wel 59,99 voor betaald , maarja ik wou hem al zo graag hebben
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Is die Animus editie ook ergens anders te koop dan alleen bij GM en Bol.com ?

    Ik heb em in de pre order staan bij Bol maar ja als tie ergens anders goedkoper is
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag de reclame op tv, out now. Dacht dat het een domme fout was, is hij dus gewoon al te koop. Damn zeg....gebeurd steeds vaker dit jaar dat games echt veel eerder al verkocht worden. Ben benieuwd naar jullie impressies.
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Vandaag zo gek gedaan, Saint Row the third en Assassins Creed Revalations gekocht. Saint Row kan nog niet online dus begonnen aan deze game.
    Ik ben al vanaf deel 1 verkocht aan de serie. En elk deel heeft weer iets nieuws, iets beters, iets tofs. Brotherhood was echt een goed deel, denk wel de beste AC. Maar deze doet ff iets totaal anders. Besturing is lichtelijk aangepast. Het speelt nog heerlijk. Wel wennen is even de nieuwe hookblade maar wat is die cool. En Istanbul... damn wat is het weer een plaatje! Zo weer ff snel verder :p
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Maar wat zijn echt nieuwe dingen in de game? Is er enige echte vernieuwing te vinden? Brotherhood had wel wat nieuwe features maar uiteindelijk leek het hardstikke veel op ACII, en eigenlijk vond ik ACII persoonlijk beter. De games waren sowieso al niet moeilijk, de vijanden stellen vrij weinig voor en nu in Revelations krijg je NOG meer mogelijkheden om je vijanden te slim af te zijn...alsof dat nodig was.

    Is het qua missie structuur en gewoon algemene gameplay exact hetzelfde?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Vind vooral het vechten veel vetter Kabuto, maar dat maakt de game ook meteen een stuk makkelijker weer dan Brotherhood. Brotherhood was al makkelijker dan AC II.

    In ieder geval moet ik nog het nodige ontdekken, maar voor de rest weer helemaal top. :thumbs:
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Pardon? Deze game ligt al in de schappen!? :eek:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    ;)
     
  12. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Aaah teveel games om te halen :mad:

    Zit nu helemaal in skyrim, wil ondertussen ook nog gears 3 multiplayer doen en dit pareltje moet er ook nog bij.. Wat een luxe probleem. Haha
     
  13. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo en de WTF gehalte is weer hoog bij het uitspelen van de game8)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ok nice nice, is het echt veranderd het vechten dan? Heb wat videos gezien en vond het toch wel allemaal veel van hetzelfde. Zit er een beetje variatie in die missies ook? ACBH had er een paar en dat was echt tof, maar ook echt teveel nog van die standaard missies die je zo uit had.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Meer slow motion en vettere moves, maar die zijn allemaal scripted, zo voelt het althans. Het is misschien jammer, maar dat levert nauwelijks in. Ook het verhaal oogt in eerste instantie een stuk beter.

    Je voelt echt dat dit het laatste deel met Ezio is. Je kunt nu trouwens ook niet acrobatische toeren uithalen als je gewond bent. Dit was in het begin net zoals in Brotherhood, maar het kan zijn dat dat later allemaal veranderd als je meer de vrijheid hebt gekregen in Constantinopel of Istanboel zoals het in de game ook al word genoemd. Vlak na de overname door het Ottomaanse rijk. :thumbs:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Waar heb je het over man? Nu al uitgespeeld? :confused:
     
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen in mijn lijst hebben hem ook al (wist niet eens dat ie al uit was).
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat wist ik wel, maar dat komt meer omdat ze allemaal een ding gemeen hebben: We moeten en zullen die ene paar dagen of dag eerder spelen dan gepland. :+
     
  19. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    gister gehaald bij gamemania speelt wel goed vind de nieuwe wapens goed werken
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dus ACB is gemakkelijker dan ACII en ACR weer gemakkelijker dan ACB? hmmm ik ben bij ACII gebleven omdat ik die al te gemakkelijk vond....

    zonde
     

Deel Deze Pagina