1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Zonde, want ACB was weer beter dan ACII en als de trend zich dus doorzet is ACR weer een stapje beter. :)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond Brotherhood ook het beste.
    Sfeer in AC 2 was misschien iets beter. Vond de omgeving en steden toffer daar . Maar overal ACB was gewoon beter in hoe alles werkte. Dat het vechten makkelijker was vond ik niet zo boeiend. Vind het wel tof hoe je gewoon beter bent in het vechten dan de andere soldiers. Niks is toffer dan 4 counter attacks achter elkaar. Ook al is het makkelijker dat het toffer is heeft voor mij de de overhand. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.900
    VERDOMME hoe maak ik hier nou tijd voor, wil supergraag doorspelen met Skyrim, maar deze MOET ik morgen hebben, en heb t ook superdruk met school. Fuck.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.900
    Hoe krijg je die kortinghandel dan?
     
  5. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, heb hem al uit qua verhaal en heb er volgens de in game statistieken zo een 9 uur over gedaan. Volgens mij kan het nog sneller omdat ik niet echt heb gerushed ofzo, ik heb wel alleen het verhaal gevolgt.
    Qua mogelijkheden zitten er in dit deel wel iets minder dan in brotherhood zoals bijvoorbeeld
    dat je geen paard kan rijden of nu geen optie hebt om posters van de muur te halen om van je beruchtheid af te komen
     
  6. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij elke 25 euro krijg je een kortingskaart van 5 euro. Gemiddeld spel is zoon 60 euro dus dan heb je er zo 2 binnen. Zo heb je je korting voor een volgende aankoop er snel uitgehaald.
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je zoveel bonnen gebruiken in 1 x als je wilt ?
     
  8. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Eventjes voor de duidelijkheid *spoiler over het verhaal dat je na een uurtje spelen wel doorhebt*

    Je zit dus als Desmond in 2011 (o.i.d.) opgesloten in de Animus. Je gaat door die poort heen en je bent Ezio. Als EZIO en niet als Desmond heb je flashbacks naar Altair. En je kan dus als je genoeg Animus Fragments hebt, Desmond sequences spelen door terug naar het eiland te gaan en door die kleine poortjes te gaan?
     
  9. kid h0tsh0t

    kid h0tsh0t Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit in Spoiler tags moet of niet, maar doe het toch :p

    Enige jammere toevoeging vind ik dat soort van Tower Defense spelletje als er een Den aangevallen wordt. Meestal de laatste unit die binnenkomt(soort van tank) is of niet te vernietigen of duurt gewoon te lang, als ik daar een barricade voor zet is die binnen 1 a 2 schoten kapot. Het mocht wel wat gebalanceerder. Verder is het een top spel.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [Spoiler1]De missie waarin je met Ezio een paar muzikanten moet neerslaan om hun pakkies en gitaren te stelen om bij een feest oid te komen. Heb gister doodgelachen op de manier hoe Ezio zingt :D [/spoiler1]
     
  11. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook echt he! Ik zat beneden met mijn ouders en ze kijken me zo aan, WTF? Ik lachte me inderdaad helemaal kapot :lol:
     
  12. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er een maximum is aan het aantal bonnen wat je mag gebruiken. Dat zou je dan bij de kassa na moeten vragen want online kan je ze niet gebruiken volgens mij.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Per 25 euro aankoop 1 kaartje van 5 euro activeren via internet.

    @ Modder-Eter: Dan is die zeker. Speelt echt geweldig, want ik vind de fysieke kant van de engine echt dik baas! :thumbs:
     
  14. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    mmm wil hem zeker halen, maar volg het hele verhaal niet meer, en dan is het veel minder leuk|:- site's als wikipedia helpen ook niet echt het verhaal te snappen
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Koop je ze toch allemaal achter elkaar? Genoeg voor minstens een half jaar gamen. :+:9
     
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Kheb vandaag AC:R voor de PS3 gehaald, en toen ik thuis kwam, kwam ik er opeens achter dat deel 1 er ook in zit(wel op dezelfde disc)? Wtf, is dit normaal of heb k per ongeluk een andere versie gehaald?
     
  17. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Is normaal ;) Doen ze omdat ze pak plaats over hebben op hun blu ray schijfjes :+
     
  18. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Uh oké haha. Is wel handig als k die nog een keer door wil spelen zonder schijfje te moeten wisselen :9
     
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel nice, alleen zeker niet voor xbox 360.
     
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Een Xbox support geen Blu-Ray, dus nee.
     

Deel Deze Pagina