1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien 2 dvd's.

    Had gekund.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik had trouwens de SE versie met soundtrack voor 39,99. Prijs wisten jullie al, maar dat het de S.E. vond ik nog wel waar om even te vermelden. Zeker met de soundtrack. _O_
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.900
    WAAAR DAN
    Edit: ja, vorige pagina dus. Ook een geheugen van een zeef. :+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    :+

    O en Halo 10 jaar voor 25 euro. Hoe heb ik dat dan gedaan Reckuuza? :+
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ow das ook leuk :D kom er net achter dat de game thuis is bezocht. Was even vergeten dat de release dag vandaag was :). Altijd leuk. Helaas geen tijd om te spelen, klus duty calls! :D
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    :D

    [​IMG]

    En ook hier zit er weer een code bij voor het onlinegebeuren. Ik word daar zo schijtziek van, als je ff de online MP wil uitproberen daalt de waarde van je game meteen met +/- 10 euro :mad:

    Nou was ik toch niet van plan de MP te gaan spelen want die in AC:B vond ik niks aan, maar dit is niet echt een trend waar ik erg blij van word...
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Uitgespeeld! Erg genoten van het spel en dit keer wel met een passende einde. Een beetje wtf maar dat hoort nou eenmaal bij AC.

    Nu kan ie op de bazaar want tijd voor de MP is er niet.
     
  8. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus als jij een spel koopt dan hou je er rekening mee wat de waarde is als je hem weer verkoopt? Koop je dan spellen enkel om uit te spelen en dan meteen weer door te verkopen? Ik vind het veel leuker om de spellen in mijn collectie te houden :) En als er dan een MP code bijzit en ik die gebruik, zal ik er niet slechter van slapen dat de waarde daalt. Dan kun je imo ook beter wachten en je spellen kopen op marktplaats bv. Is de prijs al een stuk aantrekkelijker :9 Als ik enkel de spellen zou uitspelen en weer doorverkopen zou ik er geen eens €65 voor over hebben.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  9. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Inderdaad. Waarom koop je in godsnaam de Collectors Edition van een game als je de intentie hebt om hem weer door te verkopen. Het hele WTF bij AC is juist awesome. Ik vind het verhaal echt vet, ben altijd benieuwd. Die Desmond dingen zijn ook lekker vaag, tof gedaan. Ik baal alleen wel dat er geen puzzels inzitten, die vond ik altijd zo vet. 'Loading'.
     
  10. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat er ook meer desmond is bij revelations.
    Bij brotherhood het einde dat je de Apple of Eden moest gaan zoeken/halen vind ik vet, sowieso het goed nadenken voordat je iets doet 8).
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee ik vind het gewoon bullshit dat je om toegang tot een groot deel van de game te krijgen een eenmalige code moet gebruiken. Uitlenen gaat ook een stuk minder makkelijk zo...

    Ik betaal 60 euro voor de game dus dan wil ik ook volledige toegang tot de game, voor iedereen aan wie ik het ook uit wil lenen. Niet per sé om meteen door te verkopen...

    En zo'n code is misschien nieteens zo'n slecht idee, maar maak de nieuwe codes op de Marketplace dan niet zo verschrikkelijk hebberig duur... 200 à 250 msp is tot daar aan toe, maar 800 is echt van de gekke _0/ (Zo duur was de laatste MP-code die ik op MP zag iig)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Als we een puntensysteem hadden voor goede en duidelijk doordachte posts, dan: +2. :thumbs:

    Helemaal mee eens dus. :cool:
     
  13. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Aha ok nu snap ik je punt :):
    En ben het nu ook wel met je eens :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Er zit zeker het nodige van Desmond in, alleen iets of totaal anders van je gewend bent uit bijvoorbeeld AC II of Brotherhood. ;)
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb deel 2 en 3 pas onlangs gespeeld, beide voor een prikkie gekocht. Het klim en puzzelwerk is wel leuk, besturing soms wat gaar.

    Als deze ook weer een stuk goedkoper is ga ik deze toch ook wel spelen, reviews zijn redelijk positief weer dus ...
     
  16. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Kan iemand me even uitleggen WTF er gebeurd is met de multiplayer?
    Nu speel ik dus volgens mij de gamemode 'Moorden' (ook trouwens zo handig dat weer alles naar het Nederlands vertaald is, en dat je het alleen kan veranderen door je locatie te veranderen).

    Maar anyhow, over de MP. Wat de fuck is er in godsnaam gebeurd? Je kunt nu dus zodra je iemand verdenkt een contract krijgen voor die persoon door hem te locken? Wat is dat voor een onzin?

    Nu zat ik net met een stel van die lvl 40's in een game, zodra ze je zien is het: smokebomb, stun, locken jou en je bent dood! En anders pakken ze je wel met zo'n fucking goedkope animus hack.

    Ik weet niet wat het is, speel ik de verkeerde gamemode of is dit maar gewoon normaal? :F:
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Kan iemand wat verschillen opnoemen tegenover Brotherhood?
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    - Je kunt niet langer op een paard rijden.
    - Je hebt een hookblade voor aanvallen, om je vast te grijpen terwijl je valt en om langs ziplines te glijden.
    - Om je dens te beschermen speel je zo nu en dan een mini-game die zich het beste laat vergelijken met een tower-defense.
    - Je kunt diverse soorten bommen craften.
    - Er zijn first-person missies die je vanuit Desmond speelt.

    Denk dat je daarmee het belangrijkste wel weet :)
     
  19. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    En verder gewoon een topgame?
    Wel jammer dat er geen paard meer is en die dens beschermen?, misschien wel een leuke optie maar dan als tower-defense.... nee...
     
  20. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Game is nu uitgespeeld en dit is mijn review.

    Missies Ezio in de stad :{
    Missies Ezio op zoek naar sleutels :cool:
    Zijmissies (dens verdedigen/veroveren etc.) Ezio :'-(
    Missies Altair :)
    Missies Desmond :)
    Verhaal \o/_O_\o/
     

Deel Deze Pagina